Teinipoika tuo uuden tytön kotiin joka päivä
Tiedän, että 14-vuotiailla suhteet voivat kestää vain viikon, mutta jotain rajaa.
Kommentit (86)
Niin minäkin tuon, mutta vaimo ei tykkää.
Katopa tarkemmin. Ne on pitkätukkahevarikarjuja, jotka on iskeneet itselleen söpön teinipojan bottomiksi.
Poikasi on likainen h-ra, oksettavaa! Ei saa kunnon naista tuolka menolla koskaan
Kiertopalkinto poika, surullista ☹ Menee maine jo varhain kun kunnon naiset halveksivat sellaista joka n-ssii kaikkia...
Hyvä, että on kavereita ja uskaltaa tuoda kotiin. Ei oo tuolla kaupoissa tekemässä mitää hölmöilyjä. Anna elää nuoruutta. Kyl mies löytää viel sen oikean sit ku intin jälkeen muuttaa omille :)
Monet tytöt viehättävät homoista ja homot saattavat tulla hyvibtpimeen naisten kanssa. Tiedän nuoruudestani parikin tapausta, jossa kadehdittava teiniprinssi osoittautui homoksi.
Siis ei minua haittaa, jos joku on homo, mutta suuri tyttöjen suosio varsinkin teini-iässä voi viitata myös tähän. Näkeehän sen nykyteinien idoleista, paremminkin ovat joko selviä homoja tai sitten androgyyneja,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta. Tyttäreni on fiksu eikä onneksi piittaa tuollaisista pukeista. Jos poikasi olisi tyttäreni kanssa tekemisissä niin lupaan etä tulee äitiä ikävä.
Nettivinkkasin. Uhkailet täällä, että tappaisit tyttäresi poikaystävän jos suhde ei kestäisi.
Mä kun luin, että pojalle tulee äitiä ikävä... mitä vi ttua? Häivy ääliö.
Siinä luki kylläkin "etä tulee äitiä ikävä".
En tiedä mitä tuolla tarkalleen ottaen tarkoitetaan, mutta tappouhkausta tuosta ei saa mitenkään. Onkohan oikeasti niin jalatmaastairti-ihmisiä, että tekisi oikesti tuollaisesta jonku nettivinkin poliisille? Mitä ihmeen hyötyä siitä olisi ja kuvitteleeko tosiaan että johtaisi johonkin?
Meilläkin kävi paljon poikien tyttökavereita aikanaan. Olivat tosiaan kavereita. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Kiertopalkinto poika, surullista ☹ Menee maine jo varhain kun kunnon naiset halveksivat sellaista joka n-ssii kaikkia...
Naiset halveksii, mutta pantava ei lopu.
Vierailija kirjoitti:
Monet tytöt viehättävät homoista ja homot saattavat tulla hyvibtpimeen naisten kanssa. Tiedän nuoruudestani parikin tapausta, jossa kadehdittava teiniprinssi osoittautui homoksi.
Siis ei minua haittaa, jos joku on homo, mutta suuri tyttöjen suosio varsinkin teini-iässä voi viitata myös tähän. Näkeehän sen nykyteinien idoleista, paremminkin ovat joko selviä homoja tai sitten androgyyneja,
Poika saattaa olla myös bi-seksuaali. Mulla on tämmöinen kaveri, jolla oli varmaan satoja tyttöjä kaverina ja myös pussailua ja muuta osan näistä kanssa. Mulla ja hänelläkin oli juttua aikoinaan. Sen jälkeen pysyttiin vain kavereina molempien tahdosta lopulta. Myöhemmin selvisi, että hän on bi. Tulee siksi varmaan hyvin tyttöjen kanssa toimeen.
Ap:n tapauksessa kumminkin kertomuksen perusteella epäilen pojan oleva vain tunteeton gigolo. Poika hakee huomiota iskemällä aina uuden tytön. Hän ehkä jopa nauttii siitä, kun tytöt tappelevat keskenään hänestä. Ikävää toimintaa tuommoinen. Puhu pojalle, että tuommoinen hyväksikäyttö on väärin.
hei fanitt ,
itse olen rontti ja paskon käsillä seisonnassa ottakaa pallia .9
Vierailija kirjoitti:
Mulka on teinipoika ja antaisin mielellään hänelle vinkkejä. Miten sun poikasi tuon oikein tekee? Mihin hänen charminsa perustuu?
Pakko olla hyvä supliikki.
Näinhän se on aina mennyt. Kaikki tytöt ovat kiinnostuneet muutamasta pojasta. Näillä muutamilla pojilla onkin sitten vähän kiire hoitaa kaikki.
Onneks olin niin ujo, etten ikinä ajautunut luokan kuumimpien fuckboy-tyyppien seuraan 😂
Mistä monien oletus, että olisi seksiäkin kuvoissa? Tuskin on, harva lapsi kehtaisikaan tulla sekstailemaan kotiinsa joka päivä eri ihmisen kanssa. Tai jos, niin johan olisi moraali kohdillaan... Kavereita saa ollakin, hyvä hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Mistä monien oletus, että olisi seksiäkin kuvoissa? Tuskin on, harva lapsi kehtaisikaan tulla sekstailemaan kotiinsa joka päivä eri ihmisen kanssa. Tai jos, niin johan olisi moraali kohdillaan... Kavereita saa ollakin, hyvä hyvä!
Harva 14-vuotias niin tekisi, mutta kun katsotaan niitä 14-vuotiaita joilla tytöt kiertää on prosentti paljon suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että 14-vuotiailla suhteet voivat kestää vain viikon, mutta jotain rajaa.
Odotapa vaan, kun niillä kaikilla alkaa kiertää samat taudit... Siinä sitten poika soittelee tyttöystävilleen, että tämmöinen löytyi. Ohimenevää on suosio.
;D
Ei mulla ole lapsia. Mene koulunpenkille, sun ajatuksen juoksusta ei saa mitään tolkkua. Tai ota lääkkeet. Kumpi vaan.