Työkaverini yritti iskeä ja torjuin hänet. Nyt hänen vaimonsa postailee "ihanin mies" -materiaalia someen.
Oloni on ristiriitainen. En halua puuttua asiaan. Eikä syytäkään. Hyvä jos menee hyvin nykyään. Pelkään vaan että ei ole tuolta mieheltä viimeinen kerta ja ärsyttää hänen vaimon puolesta.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just ne joiden miehet ei ole ihania harrastaakin tuollaista postaamista. ..oisko jotain yritystä peittää se totuus itseltä ja muilta. .
Onko näin? Kuka tunnustaa, että laittaa someen ihana mies, ihana parisuhde päivityksiä jos asiat ovat juurikin päinvastoin? Tekeekö ihmiset oikeasti näin?
En tunnusta koska en itse tuollaista harrasta. Mutta ylipäätään ihmiset joilla on korostunut tarve jatkuvalla syötöllä hehkuttaa yksityiselämäänsä (parisuhde, lapset, lemmikit, matkat, tuotteet jne) somessa, herättävät useimmissa(?) meistä muista sellaisen fiiliksen, että sillä kulissin esittelyllä halutaan piilotella todellisia ongelmia siinä postaajan elämässä. Jos oikeasti asiat ovat hyvin, ei niitä ole jatkuva pakko kuuluttaa kaikille muille, vaan niistä voi keskittyä nauttimaan itse/sen läheisen ihmisen kanssa.
Voihan se vaimokin olla pettänyt. Jospa antoivat toisilleen anteeksi ja ovat onnellisia. Jos vaimo petti vaikka todella rankasti ja mies antoi anteeksi ja nyt vaimonon kiitollinen ja pitää miestä ihanana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just ne joiden miehet ei ole ihania harrastaakin tuollaista postaamista. ..oisko jotain yritystä peittää se totuus itseltä ja muilta. .
Onko näin? Kuka tunnustaa, että laittaa someen ihana mies, ihana parisuhde päivityksiä jos asiat ovat juurikin päinvastoin? Tekeekö ihmiset oikeasti näin?
En tunnusta koska en itse tuollaista harrasta. Mutta ylipäätään ihmiset joilla on korostunut tarve jatkuvalla syötöllä hehkuttaa yksityiselämäänsä (parisuhde, lapset, lemmikit, matkat, tuotteet jne) somessa, herättävät useimmissa(?) meistä muista sellaisen fiiliksen, että sillä kulissin esittelyllä halutaan piilotella todellisia ongelmia siinä postaajan elämässä. Jos oikeasti asiat ovat hyvin, ei niitä ole jatkuva pakko kuuluttaa kaikille muille, vaan niistä voi keskittyä nauttimaan itse/sen läheisen ihmisen kanssa.
Mutta onko se tarkoituksellista hehkutusta vai vain sitä, että on päättänyt, ettei laita someen yksityisiä ongelmiaan? Eli vaikka ne postaukset koostuvat pelkästään elämän ja parisuhteen hyvistä puolista, niin sillä ihmisellä on ihan samalla lailla myös huonoja hetkiä, mutta hän ei kuitenkaan halua ongelmistaan kertoa somessa tuntemattomille, vaan hoitaa ne yksityisesti. Eli sen takia en ymmärrä, miksi positiivisten asioiden postaaminen olisi jonkinlainen "todistus" siitä, että oikeasti menee todella huonommin kuin muilla. Eikö se ole vain valinta siitä, mitä haluaa elämästään julkisesti jakaa? Ja monet nyt eivät halua jakaa vieraille ihmisille elämänsä huonoja hetkiä.
Minun mieheni on maailman ihanin mies vaikka saa ihan luvalla nussia muitakin.
Älä puutu muiden asioihin. Ärsyttää ihmiset, jotka tunkevat nokkansa muiden asioihin. Taidat itse olla yksinäinen nainen, jonka biologinen kello vetelee viimeisiään. Nyt sitten oot katkera, kun joku on pystyny toimivaan parisuhteeseen ja sä olet yksin. Elä asian kanssa ja jatka elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
´Kuka näitä 0/5 provoja jaksaa tehtailla palstalle päivästä toiseen ?
Revi ne vaaleanpunaiset lasit naamaltas.
Kaikki mikä on internetissä on totta?
Näitä muutaman rivin mitään kertomattomia provoja on palsta täynnä , mutta usko toki kaikki mitä tänne kirjoitetaan.
Joo, tiedetään blaa blaa blaa. Ihan niin kuin on yhtä mahdollista että ne ovat tosia, kukin punnitkoo itse. Ei kaivata saarnaajia,koska et voi itsekään tietää totuutta!
Vierailija kirjoitti:
Älä puutu muiden asioihin. Ärsyttää ihmiset, jotka tunkevat nokkansa muiden asioihin. Taidat itse olla yksinäinen nainen, jonka biologinen kello vetelee viimeisiään. Nyt sitten oot katkera, kun joku on pystyny toimivaan parisuhteeseen ja sä olet yksin. Elä asian kanssa ja jatka elämääsi.
Se koira älähtää johon tiedät kyllä mikä ja mitä. Lukiko aloituksessa jo jotain tuosta että olenko puuttumassa asioihin, mitä? Olen täällä palstalla puimassa turhautumistani ko. asiaan. Muutenhan kirjoittaisin jo viestiä sille vaimolle. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko se tarkoituksellista hehkutusta vai vain sitä, että on päättänyt, ettei laita someen yksityisiä ongelmiaan? Eli vaikka ne postaukset koostuvat pelkästään elämän ja parisuhteen hyvistä puolista, niin sillä ihmisellä on ihan samalla lailla myös huonoja hetkiä, mutta hän ei kuitenkaan halua ongelmistaan kertoa somessa tuntemattomille, vaan hoitaa ne yksityisesti. Eli sen takia en ymmärrä, miksi positiivisten asioiden postaaminen olisi jonkinlainen "todistus" siitä, että oikeasti menee todella huonommin kuin muilla. Eikö se ole vain valinta siitä, mitä haluaa elämästään julkisesti jakaa? Ja monet nyt eivät halua jakaa vieraille ihmisille elämänsä huonoja hetkiä.
Nooh, vastaan tähän väliin, että oma ihmetykseni perustuu siihen että aikaisemmin noita postauksia ei ollut miehestä, ja nyt niitä on jokainen ja kaikissa on se vaan niin ihana.
Saattaahan se mies ollakin oikein ihana vaimoaan kohtaan. Ei sitä poissulje pienet pettämiset. Päinvastoin, kun omatunto vähän kolkuttaa, niin silloinhan ollaan erityisen mukavia vaimoa kohtaan.
Anna vaimon nauttia ihanasta miehestään. Se mitä ei tiedä, ei myöskään satuta.
Vierailija kirjoitti:
noin se just on.. facessa yks nainen kehuu miestään tauotta.. moni tietää et se äijä on täys sika. kerran sanoin sen seinälle ku kehu, soita missä äijäs, kun ei se tullu fudistreeneihin.. peukkuu tuli mun kommenttii facessa ja nauruhymiöitä. eli aika moni tietää asioita
Vierailija kirjoitti:
Anna vaimon nauttia ihanasta miehestään. Se mitä ei tiedä, ei myöskään satuta.
Taas se luetun ymmärtäminen, niin oli tarkoituskin. Puran omaa ärsytystäni täällä. - ap
Todennäköisesti on vaimolleen vielä syyttänyt sua sen iskemisestä. Ja vaimo uskoo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaankohan samassa työpaikassa? :-) Tämä samainen mies pokaili myös minuakin ja suostuinkin naksauttamaan jalkani auki. Hän otti minut ihanasti työpöydällä. Nyt postailen jo etukäteen suitsutuksia faceen aviomiehestäni. Ihan siltä varalta, että paukahdinkin paksuksi työkaverini ruiskautuksista :-)
Meniköhän sulla nyt jotain ohi? Ei se pettäjä kehu miestään vaan se petetty. Tollo.
Minäpä kehun, kun naisena pitää varmistaa selusta. Miehellä kun on sonnin ja ihanan aviomiehen maine, niin eihän se tollo edes kehtaa pyytää isyystestiä.
Sen lisäksi että pitää olla trolli niin pitääkö vielä olla tyhmäkin? Ei mitään tekoa tuommoisilla.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin muilta. Yritetään pitää jotain kulissia yllä. Jännää on se, että silloin kun menee hyvin, naiset haukkuvat miehiään ystävilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin muilta. Yritetään pitää jotain kulissia yllä. Jännää on se, että silloin kun menee hyvin, naiset haukkuvat miehiään ystävilleen.
No ei mitään logiikkaa viimeisessä lauseessa: Meneekö silloin hyvin jos toisen täytyy haukkua?
Tai sitten tietää. Tuollainen on usein viesti kolmansille osapuolille, että pysyisivät kaukana "onnellisesta parisuhteesta". Onneaan somessa eniten määkivät eivät yleensä ole kovin vilpittömiä.