Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojat jotka siivoatte toimistokohteita. Miten siivoatte toimistopisteet, joissa työntekijät tököttää kokoajan paikallaan kuin tatit?

Vierailija
11.01.2018 |

Mulla alkoi uusi siivouskohde, jossa on parisenkymmentä avokonttoria. Jokaisessa pisteessä tököttää työntekijä. Ahdistavaa mennä jokaisen luo erikseen ja kysyä, että anteeksi saisinko pyyhkiä pölyt ja ottaa roskat ja hetken päästä, että anteeksi taas, mutta voisinko ottaa lattian.

Argh, ahdistus sentään. Kun mä en muutenkaan oo mikään puhelias tyyppi.

Mulla on toinen ihana iltakohde, jossa toimistoja saa siivota ihan rauhassa kenenkään häiritsemättä.

Missä järjestyksessä muuten siivoatte toimistopisteet? Ensin pölyt, sitten roskat ja sitten lattiat?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei kyllä pysty edes lähtemään työpisteeltä, jos on vaikka joku etäpalaveri menossa. Eli kysyt vaan rohkeasti, että sopiiko siivota ja hymyilet päälle, oli mikä tahansa jörö kököttämässä siellä. Hyvin se menee ja asiakkaat tykkää.

Nykyisessä työpaikassa siivoojat rullailee kärryjen kanssa pitkillä käytävillä, johon lappaavat roskat. Aiemmassa paikassa kulkivat jonkun säkin kanssa.

Vierailija
42/44 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan sä liian neuroottinen siivoustyöhön? Nimimerkillä itse useita vuosia kyseistä hommaa tehnyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä liian neuroottinen siivoustyöhön? Nimimerkillä itse useita vuosia kyseistä hommaa tehnyt

Kuinka niin? Tää on eka tällainen työpaikka jossa oon ollu. Joten ei oo kokemusta tällaisesta paikasta. Neuvoja vaan kyselin, että miten sais mahdollisimman helposti ja nopeesti tällaiset avotoimistopisteet siivottua. Ap

Vierailija
44/44 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt muutaman kesän ja inhoan niin paljon tehdä töitä silloin kun työntekijät on paikalla... Yhdessäkin kohteessa oli ihan hirvee liikenne ja ramppaaminen koko ajan niin käytävän imuroiminenkin oli aivan peestä koska jouduin väistelemään ja varomaan etten kamppaa ketään johdolla tai huitase imurinvarrella. En ymmärrä miksi sinne piti mennä päiväsaikaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi