Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivimalli turha kun työtön keksii kyllä keinot ettei tarvitse töihin mennä

Vierailija
11.01.2018 |

Esimerkkinä lähipiiristäni henkilö joka on ollut lähes koko ikänsä työttömänä mikä milloinkin verukkeena. Äitiysloma, ei voi mennä töihin kun pieni lapsi ja yh. Nyt on keksitty että käsi on niin kipeä ettei pysty menemään töihin. Hän on tietysti ravannut lääkärillä ja kuvattu mutta mitään vikaa ei löydy. Sai ilmaiseksi kahden sadn lääkkeetkin! Hän on silti pitkällä sairauslomalla työttömyydestä! Kyllä v...ttaa kun itse painaa niska limassa töitä ja toinen laittaa instaan kuvia "laatuajasta" sisustuskodissaan ja shoppailuistaan. Että näin Suomessa onnistuu viilaamaan linssiin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, eikö työttömän kyykytys-orjuutus-pakotus-kiristys toimikaan? Nyt meni pohja tuhansilta vihaisilta kirjoituksilta.

Vierailija
2/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen synnytettiin pellon laitaan ja samantien töihin. Hampaattomaksi on mennyt touhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa. Olet varmaan pitkäaikaistyötön. Voi pirntä raukkaa kun isot sedät kiusaa eikä anna olla rauhassa...

Vierailija
4/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koko työttömien prässääminen synnyttää työtä lähinnä vain hallintoon ja ihan turhaa terveydenhuollonkin käyttöä kun jotain pääpipiä tai käsipipiä pitää käydä hakemassa turhaa lääkärintodistusta.

On se aika hämmentävää, että hallinto ei halua pistää työn kysyntää kasvuun, koska se on lopulta se ainoa asia joka nostaa työllisyyttä selvästi.

Vierailija
5/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tarjonnut useasti töitä mutta kyllästyin totaalisesti kun aina löytyi selityksiä miksi nyt ei sovi. Parhaat oli pyykkipäivä, joku tulee hakemaan tänään facessa myymänsä tuotteen. Ei ymmärrä! Ehkä yh:n tuet on liian hyvät ettei kannata.

Ap

Vierailija
6/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti keksii ja osa ei ole edes työkykyisiä. Mistä joku on saanut päähänsä, että aktiivimallissa olisi kyse työllisyydestä ylipäänsä? Tukileikkuri kauniilla nimellä.

Vierailija
7/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele ja hanki kunnon ammatti laiskamato, niin ei tarvitse urputtaa. Millainen nollasuoriutuja kadehtii työtöntä?

Vierailija
8/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on, selityksiä selitysten perään ettei tarvitse töihin lähteä. Aina löytyy muka joku hyvä syy ettei kannata/voi.

Jokainen toimii tyylillään, mutta kyllä ärsyttää maksaa veroina muiden lorvailijoiden tuet. Ehkä siksi näitä elämäntapa työttömiä ei minun lähipiiristä löydy eikä tule löytymään.

Vierailija
9/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aktiivisesti työta hakevat hyödymme ihmisistä, jotka vapaaehtoisesti jäävät kotiin makailemaan. Töitä ei riitä kaikille, joten joka tapauksessa osan on oltava työttömänä. Parempi, että työhaluiset pääsevät töihin ja haluttomat eivät ole kilpailemassa niistä vähistä paikoista. Vai mitä?

Elämäntapatyöttömät ovat oikeasti harvassa. Ei pääse syntymään työvoimapulaa heidän takiaan.

Vierailija
10/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7/7 Etkö osaa lukea? Missä kohtaa oli kateudesta kyse?? Kyse on siitä että tollaset luuserit elää tässä maassa toisten kustannuksella ja vieläpä paremmin kuin moni työssä käyvä. Kyse on nyt terveistä kykenevistä ihmisistä joita ei vaan kiinnosta työn teko kun rahaa tulee muutenkin. Ihme ruikuttajia täällä! Tollasten takia tämä maa on tässä jamassa. Joskus vois tehdä asioita yhteiskunnan hyväksi vaikkei se aina niin kivaa ole. En mäkään töihin mene joka päivä innosta puhkuen mutta olen sen valinnan tehnyt ja minusta niin vaan kuuluu tehdä.

Ap

Vierailija
11/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossun tuilla vaan, no problem! Sen kun alentavat tukia, haen sossusta...Ja jos leikkaavat silti, haastan Suomen eu-tuomioistuimeen 🙂

Vierailija
12/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha ap:n kaltaisten mussuttajien takia on kiva olla tuilla, eiks vaan 😀 Sen kun urputat, et voi mun tukiani ottaa pois, vituttaako 😄

Vierailija
13/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani voivat työntää aktiivimallin perseeseensä.

Vierailija
14/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13/12 Vituttaa. Mutta lopussa kiitos seisoo. On sulla varmaan mahtava eläke tulevaisuudessa😁

Vierailija
15/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella et ap joutuu itse pian ilman duunia olemaan niin katotaan onko muija sit edelleen tollanen nauta...

Vierailija
16/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sen kun omaa linjaasi. Minua ei aktiivimalli koske, olen piitkällä sairauslomalla ja eläkehakemus on jätetty. On koulutusta ja työkokemusta, mutta so what. En palaa enää työelämään.

Vierailija
17/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan passiivimallia.

T. Työtön

Vierailija
18/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13/12 Vituttaa. Mutta lopussa kiitos seisoo. On sulla varmaan mahtava eläke tulevaisuudessa😁

Niin varmaan sinullakin :D

Vierailija
19/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tuun sun kukkarolle sit jos ei muuten rahaa tarpeeks ap et alahan varautua darling 🙂

Vierailija
20/39 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jokainen saa takuueläkkeen, eikä sen niin pieni ole, veroprosentti on 0.

Lisäksi asumistukea, ehkä toimeentulotuki nuo etuudet tekevät verottomana  yli 1000€ puhtaana käteen.

Takuueläke on jotain 775€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi