Vaakakapina, lihavuuden ihannointia vai ihmisoikeustaisto?
Mielestäni ilmiö nimeltä Vaakakapina ja nämä naiset seisovat rohkeasti hyvällä asialla.
Vaakapina taistelee sortoa vastaan
En ymmärrä, miten jotkut kehtaavat vedota verorahojen liikakäyttöön ylipainoisten kohdalla?
Kommentit (94)
Pointti lienee se, että ihmiset voisivat lopettaa sen lihavien haukkumisen, ei se, että kukaan varsinaisesti haluaa olla lihava. Toimisikohan sama niin päin, että todella laihat lähtisivät samanlaiseen kapinaan?
Rohkeita naisia hyvällä asialla,ihan hauska ohjelma.. pakko tykätä vaikka mie en pullea olekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pointti lienee se, että ihmiset voisivat lopettaa sen lihavien haukkumisen, ei se, että kukaan varsinaisesti haluaa olla lihava. Toimisikohan sama niin päin, että todella laihat lähtisivät samanlaiseen kapinaan?
Tässä maassa haukutaan aina, kaikkia :(
Ihmisen pitäisi saada olla minkäkokoinen vaan jos on onnellinen?
Minä haluan hoitaa itseni ja ryyppäyksen oheissairauteni omilla verorahoillanim
Lihavilla on oikeus haukkua hoikkia mutta kukaan ei saa haukkua lihavaa?
Tähän olen törmännyt useasti. Työhteisössäni on muutama lihava jotka kokevat oikeudekseen nälviä meidän salilla kävijöiden ruokia jotka eivät sisällä sitä rasvaa ja sokeria.
Ihmettelevät suureen ääneen kun emme vedä kaksin pullaa ja karkkia mitä meilläkin pöydät notkuu. En mäkään kysele montako pullan siivun oot tunkenut suuhusi.
Lihavuuden ihannointi on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Tähän olen törmännyt useasti. Työhteisössäni on muutama lihava jotka kokevat oikeudekseen nälviä meidän salilla kävijöiden ruokia jotka eivät sisällä sitä rasvaa ja sokeria.
Ihmettelevät suureen ääneen kun emme vedä kaksin pullaa ja karkkia mitä meilläkin pöydät notkuu. En mäkään kysele montako pullan siivun oot tunkenut suuhusi.Lihavuuden ihannointi on sairasta.
Missään tuossa ilmiössä ei ihannoida lihavuutta. Sinä olet sairas mieleltäsi.
Vaakakapina on järjen ääni. Aivan liikaa ihmiset tuijottavat painoaan, ja syytän tästä kyllä mediaa, joka ihannoi alipainoisia.
Siellä Vaakakapinan sivuilla on kyllä hyviä artikkeleita myös laihtumista varten.
Vierailija kirjoitti:
Lihavilla on oikeus haukkua hoikkia mutta kukaan ei saa haukkua lihavaa?Tähän olen törmännyt useasti. Työhteisössäni on muutama lihava jotka kokevat oikeudekseen nälviä meidän salilla kävijöiden ruokia jotka eivät sisällä sitä rasvaa ja sokeria.
Ihmettelevät suureen ääneen kun emme vedä kaksin pullaa ja karkkia mitä meilläkin pöydät notkuu.
Ikinä en ole nähnyt tai kuullut, että työyhteisössä nälvittäisiin laihoja, ja olen sentään vuosikymmeniä ollut töissä erilaisissa paikoissa.
Oletko jossain miesvaltaisessa paikassa töissä?
Te wanabee bodaajat vasta sairaita olettekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelevät suureen ääneen kun emme vedä kaksin pullaa ja karkkia mitä meilläkin pöydät notkuu. En mäkään kysele montako pullan siivun oot tunkenut suuhusi.Lihavuuden ihannointi on sairasta.
Sun mielestä varmaa kaikki hoikemmat on sairaita mieleltään. Mutta eihän enää ole olemassa lihavia ihmisiä on vain kurvikkaita.
Mutta se on ihan OK.
Vierailija kirjoitti:
Te wanabee bodaajat vasta sairaita olettekin!
Yeap omasta kropasta huolta pitäminen on sairasta. Kaikkien pitäis olla lihavia
Musta se on enemmänkin kapinaa sitä vastaan, ettei epätäydellinen ihminen saisi tuntea minkäänlaista tyytyväisyyttä itseensä. Lihavuus on suht helppo havaita ulkoisesti, joten epätäydellisyys siinä on helppo kohde. Jos kyseessä olisi esim. päässälaskuongelmat niin ei sellaiselta epätäydellisyyden muodolta kielletä hyvänolontunnetta kaikessa, vaikka kyseessä on myös pitkälle harjoitettavissa eli ns. omassa vaikutusvallassa oleva asia myöskin, samassa määrin kuin lihavuuden hallintaa pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä varmaa kaikki hoikemmat on sairaita mieleltään. Mutta eihän enää ole olemassa lihavia ihmisiä on vain kurvikkaita.
Mutta se on ihan OK.
Suurin osa hoikista on fiksuja ihmisiä mutta aina on joukossa kaltaisiasi ihmisiä joilla ei muuta meriittiä elämässään ole kuin hoikkuus ja he ottavat siitä kaiken irti.
Mulla on lymfedeema ja näytän pyöreältä vaikka pidän huolta vartalosta. En todellakaan haluaisi olla lihava. Olisi mukava, jos ihmiset eivät ajattelisi painostani mitään, vaikka eivät tiedäkään mistä se johtuu.
Jotkut myös joutuu syömään lääkityksiä jotka lihottaa, mm. Prednisoni. Toivoisin, että ihmiset eivät luulisi lihavuuden johtuvan AINA itsehillinnän ja liikunnan puutteesta. Ihan niinkuin laihatkaan ei aina ole anorektisen, syömistä vältteleviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on ihan OK.
Sä taidat kuvitella asioita ja tulkita sanomisia turhan negatiivisesti. Käyn salilla, olen hoikka ja joo, on minunkin syömisiä isot ihmiset kommentoineet työpaikalla. Mutta en tulkitse ja väännä näitä kommentteja väen vängällä negatiivisiksi, vaan pikemminkin niin, että he tavallaan ihailevat hyvää kuntoani ja terveellisiä elämäntapoja ja toivovat itse pystyvänsä samaan. Ovat positiivisella tavalla kateellisia ja puhuvat ääneen niistä muutoksista minulle, joita haluaisivat itsekin tehdä.
Vaakakapina? Ai se missä lihavat ihmiset ottaa itsestään kuvia roskaruoan kanssa ja laittavat Instaan hästäg vaakakapina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on ihan OK.
Suurin osa hoikista on fiksuja ihmisiä mutta aina on joukossa kaltaisiasi ihmisiä joilla ei muuta meriittiä elämässään ole kuin hoikkuus ja he ottavat siitä kaiken irti.
Voi luoja. Ehkä ne joilla on nykyään se hyvä kunto ja kroppa on meriitti ovat aikaisemmin olleet lihavia. Kävikö tämä mielessäsi vai luuletko että kaikki hoikat ovat olleet aina hoikkia?
Itsekkin ennen läski nykyään 80kg (164cm) lihasta. Mutta hoikka oon joo koska lihas painaa enemmän kuin läski.
Itselleen valehtelua tämä kapina on.