Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset harrastavat yhden yön juttuja?

Vierailija
10.01.2018 |

Jollakin tavalla alhainen ja likainen mielikuva tällaisista ihmisistä. Hyi olkoon..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itseltä katoaa 90 % nautinnosta siihen, jos haluaa olla varma, ettei tuntemattomalta saa jälkitauteja.

Vierailija
22/37 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliset ihmiset. Sellaiset, jotka ovat sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa. Eli aivan erilaiset kuin esim. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset, jotka haluavat seksiä ja jotka toisaalta pystyvät harrastaa sitä tuntemattomien ihmisten kanssa. Esim. mä en kuulu tähän ryhmään, koska mulla pitää olla kunnollinen luottamus ja tunneside seksikumppaniin.

Mulla sama juttu. Periaatteessa oon myös sitä mieltä että muut eläkööt tavallaan, mutta omaan parisuhteen etsintään se tuo tiettyä haastetta kun tietää miten erilainen on moniin muihin verrattuna. Pelkää että tulee jonkun kevyesti seksiä harrastavan satuttamaksi.

Vierailija
24/37 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itseltä katoaa 90 % nautinnosta siihen, jos haluaa olla varma, ettei tuntemattomalta saa jälkitauteja.

Mitä ihmeen jälkitauteja? Sukupuolitaudin voi saada, ellei huolehdi suojauksesta, that's it. Ei mitään "jälkitauteja".

Vierailija
25/37 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen jälkitauteja? Sukupuolitaudin voi saada, ellei huolehdi suojauksesta, that's it. Ei mitään "jälkitauteja".

Jos haluat olla 100 % varma, niin kumi, ei suuseksiä tai edes suutelua. Ai niin, ja toivot vielä ettei satu vahinkoa itse aktin aikana.

Vierailija
26/37 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/37 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko harkinnut seksuaaliterapiaa jos täysin normaali asia aiheuttaa suhteettoman suuren tunnereaktion? Joku solmu siellä taustalla varmasti on.

Vierailija
28/37 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Keski-ikäinen nainen. Baari-illan jälkeen eräs lähi-idästä oleva nuori ja komea, kohtelias mies pyysi kämpilleen.

Menin. Kondomia käytettiin ja sain elämäni parhaimman orgasmin. Aamulla mies halusi jättää puhelinnumeron ja alkaa tapailla.

Minun osalta juttu jäi siihen. En halunut parisuhteeseen lähi-idästä olevaa miestä mutta seksiin hän oli mitä parhain kumppani kivikovalla kangellaan.

Minä sain mitä halusin ja vieläkin kaiholla muistelen ihanaa yötä.

Vierailija
29/37 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ns. kertakäyttöihmiset, joille toiset ihmiset ovat vain välineitä jonkin saavuttamiseksi – esim. hetkellisen mielihyvän tai hyödyn. Eikä siinä mitään, kun kaksi tällaista kohtaa toisensa.

Vierailija
30/37 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli useampi vauhdikas vuosi ja yhden yön juttuja tuli harrastettua. Varmaankin syynä oli niin hetkellinen läheisyyden kaipuu, tarve saada seksiä kuin jännityksen hakeminenkin. Oli myös aika jolloin ajatuskin toisen ihmisen päästämisestä oikeasti lähelle ja ajatus parisuhteesta hirvitti, mutta ei se kuitenkaan poistanut sitä, että välillä kaipasi toisen ihmisen lämpöä. Nykyään seurustelen eikä tule harrastettua ja tuskin tulisi, vaikka en olisi parisuhteessa. Nykyisin en enää koe yhden yön juttuja itselle sopivaksi ja niistä tulee jälkeenpäin lähinnä epämukava olo. Menneisyyttäni en silti kadu ja eletty elämä se minusta on muovannut ihmisen joka olen tänä päivänä.

P.S. Koskaan ei ole ollut sukupuolitautia enkä ikinä ole tehnyt aborttia.

Vierailija
31/37 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/37 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljät

Vierailija
33/37 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä voi koskaan tietää onko se vain yhden yön juttu.  Joskus se voi olla alku loppuelämän suhteelle.   Vasta jälkeenpäin selviää.

Vierailija
34/37 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän minäkin haluaisin tietää jotta saisin itsekin

Vierailija
35/37 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joille kumppaniksi ei kelpaa ensimmäinen vastaantulija. 

Olin vuosia sinkkuna ennen kuin löysin nykyisien kumppanini. Aikaa tylsää olisi ollut nyhjöttää nämä vuodet täysin yksin. 

Vierailija
36/37 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, joiden oma mies keskittyy vain itseensä; omaan menestykseen , väitöskirjaan etc. Eli oma mies muuttunut tylsäksi.

Vierailija
37/37 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siihen koko yötä tarvita!