Kaksmieliset naiset ovat harvinaisia.
Kommentit (15)
Mä en ole kaksimielinen. Olen hyvin yksimielinen. Sellaista asiaa ei olekaan jota en pystyisi ajattelemaan hävyttömästi...
Olen kaksimielinen, mutta kukaan muu kuin mieheni ei saa tietää sitä.
Olen mahdottoman kaksimielinen oikeassa seurassa, mutta huomaamattomasti. Yleensä vain miesystäväni tajuaa sen. Muiden kanssa ei edes kiinnosta 2mieliset jutut.
Täällä. Enkä allekirjoita väitettä
Ilmottaudun! Naisen pitää vain olla varovainen missä tilanteessa ja seurassa näyttää sitä kaksimielisyyttään, tyylitaju ja tilannetaju pitää hallita! Kukaan järkevä nainen ei halua näyttää halvalta toisten silmissä, tai saada pervoja peräänsä stalkkaamaan. Minulla on kaksimielinen huumorintaju varsinkin kun itselläni on ”kiimapäivät” eli ovispäivät meneillään, kun miestä tekee mieli niin irtoaa niitä kaksimielisiä huumorin kukkasia. Mutta varovainen ja tyylitajuinen pitää olla, mielummin sellaista hienovaraista. Oman kumppanin kanssa sitten voi olla täysin avoimesti seksihuumorin ja juttujen kanssa. Raja on täysin selkeä mitä voi omalle kumppanilleen sanoa, ja mitä muiden kanssa.
Tunnen hyvin monta kaksimielistä naista, itseni mukaan lukien.
Tietyssä porukassa kaksimielisyys on hurjan hauskaa ja sitä yltyy käytökseen joka väliin nolottaakin. Jonkun kanssa se sitten voi olla pelkästään vaivaannuttavaa, ei onnistu. Oisko kemioista kiinni.
Olen täysin yksimielisen kaksimielinen.
Meneppäs savolaisena kolmen länsimurteita puhuvan kämppikseksi asumaan, niin kovin äkkiä saat kuulla olevasi sekä paha suustasi että todella hävyttämästi kaksimielinen. Näin minulle kävi.
Savolaisuus täälläkin vikana, mieli on niin kiero että ei taida kaksi- tai kolmimielisyyskään riittää.
Vähä nättiä olla harvinaisuus :)