Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaanko mennä uimahalliin?

Vierailija
10.01.2018 |

Mua hävettää roikkuvat F-kupin rinnat enkä kehtaa mennä yleisiin suihkutiloihin ollenkaan. Ongelmana on, että lapsi tahtoisi mennä kylpylään. Mitä ihmettä teen? Laitanko miehen lapsen kanssa uintireissulle?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on kaikennäköisiä ja -kokoisia ja useimmat ovat niin itseään täynnä, etteivät muita huomaa.

Vierailija
2/11 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nuorempana vähän samanlainen ongelma. Iiselläni on E- kuppi, mutta rintani eivät roiku. Silti ihmiset tuijottavat. Älä välitä. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kyllä kaikenlaista kulkijaa, rohkeasti vaan uimaan.

Vierailija
4/11 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotakuta kiinnostaisi tissisi? Minä menen uimahallin, kun haluan uimaan, tai lapset haluavat. Mene, niin huomaat, miten monenlaisia vartaloita on. Joku avustajan kanssa pyöratuolilla, toisella toinen ongelma.

Vierailija
5/11 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotakuta kiinnostaisi tissisi? Minä menen uimahallin, kun haluan uimaan, tai lapset haluavat. Mene, niin huomaat, miten monenlaisia vartaloita on. Joku avustajan kanssa pyöratuolilla, toisella toinen ongelma.

Mulla on sellainen ongelma että tuppaan aina menemään hallin puolelle alasti. Hitto, aina mä unohdan!

Vierailija
6/11 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti ole koskaan käynyt uimahallissa. Roikkuvat äffät ovat kyllä timmeimmästä päästä settiä, mitä siellä näkee, ellei ole jokin lukiolaisryhmä juuri liikkatunnilla. Mutta saahan tuosta toki itselleen ongelman, jos haluaa. Joo, oikeasti vituttaa lukea näitä juttuja. Että ihan aikuinen ihminen jättää tekemättä jotain, mitä haluaa tehdä siksi, mitä joku tuntematon ihminen ehkä saattaa hänen kehostaan ajatella. Säälittävää. On mullakin roikkuvat äffät ja käyn jatkuvasti uimassa eikä ole tullut mieleenkään, että siinä pitäisi joku ongelma olla.

Vierailija
7/11 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku laittaa kuvan niistä roikkuvista äffistä? Kiitos.

Vierailija
8/11 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niin kuin me muutkin. Mennään vaan kaikkinen makkaroinemme, muhkuroinemme ja roikkuvine tisseinemme. 

Vierailija
9/11 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylässä Saksassa oli nainen ilman toista rintaa ja naturistirannalla 150-senttinen nainen, jolla ihoa 2-metriselle, eli kurttuisempi kuin haitarin kylki. Maailmassa on kaikenlaista, rohkeasti joukkoon.

M

Vierailija
10/11 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitään Victorias Secret malleja muutkaan ole. Joukkoon vaan. Eiköhän jokainen häpeä jotakin alastoman kehonsa ominaisuutta – ja ihan turhaan.

Vierailija
11/11 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ny herrantähden lähde sinne itseäs nolaamaan. Kaikki häpee sua siellä. No tottakait menet sinne rinta rottingilla ylpeästi vaan.