Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi melkein jokaisella naisella on facebookissa yli 500-1000 kaveria?

Vierailija
10.01.2018 |

Lähes kaikki naiset jotka tiedän omaa facebookissa yli 500-1000 kaveria ja en voi millään käsittää mistä ne edes tapaa niin paljon ihmisiä? Toihan on kokonaisen prikaatin verran porukkaa ja koko lyhyen 20 vuotisen elämäni aikana en ole edes tutustunut kunnolla lähellekkään tuota ihmismäärää. :O

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 136 kaveria ja kaikki tunnen henkilökohtaisesti. 

Vierailija
2/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluja käydessä ainakin porukka pyysi kaveriksi vaikkei oltu missään tekemisissä vaan kerran pari käytävällä ohimennen nähty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi johtaa siihen aikaan, kun niitä kavereita keräiltiin.. Itsellä on 76 kaveria. ja tosta karsin 30 veke kunhan jaksan avata facebök.. Mitä vanhemmaks tulee, niin sitä enemmän karsiutuu veke..Olen 40v.. Sit kun on 50v on enää noin 15 jonka kanssa on oikeesti yhteydessä 55 niin 10 ja sitä rataa. Ihmisellä on perheensä lisäksi vain noin 3-6 todellista ystävää.

Vierailija
4/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluja käydessä ainakin porukka pyysi kaveriksi vaikkei oltu missään tekemisissä vaan kerran pari käytävällä ohimennen nähty?

Tää kans on aika yleinen ilmiö

ap

Vierailija
5/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi johtaa siihen aikaan, kun niitä kavereita keräiltiin.. Itsellä on 76 kaveria. ja tosta karsin 30 veke kunhan jaksan avata facebök.. Mitä vanhemmaks tulee, niin sitä enemmän karsiutuu veke..Olen 40v.. Sit kun on 50v on enää noin 15 jonka kanssa on oikeesti yhteydessä 55 niin 10 ja sitä rataa. Ihmisellä on perheensä lisäksi vain noin 3-6 todellista ystävää.

Minä en koe, että fb-kontaktini olisivat kaikki kavereita. Tai että heidän kanssaan pitäisi olla "oikeasti yhteydessä". He ovat nimenomaan kontakteja, ihmisiä joiden kanssa olen tavannut ja verkostoitunut. Meitä yhdistää sama ala, harrastus tai kiinnostuksen kohde. Minusta on ihan mukavaa seurata sellaistenkin fb-kontaktien/tuttujen elämää, joita en nykyisin enää livenä tapaa lainkaan.

Näitä kontakteja minulla on vajaat 400.

Vierailija
6/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kavereita alle sata ja niistäkin voisi karsia aika ison määrän pois jos jaksaisi.

Vierailija
7/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en koe, että fb-kontaktini olisivat kaikki kavereita. Tai että heidän kanssaan pitäisi olla "oikeasti yhteydessä". He ovat nimenomaan kontakteja, ihmisiä joiden kanssa olen tavannut ja verkostoitunut. Meitä yhdistää sama ala, harrastus tai kiinnostuksen kohde. Minusta on ihan mukavaa seurata sellaistenkin fb-kontaktien/tuttujen elämää, joita en nykyisin enää livenä tapaa lainkaan.

Näitä kontakteja minulla on vajaat 400.

joo toi on kyllä on totta. ite en kelannu tota verkostoitumista yhtään.

Vierailija
8/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 20-vuotiaiden profiileissa, katsopas 40 tai 50-vuotiaiden profiileja.

Itselläni 200. Olen 30.

Vierailija
9/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossahan se selitys tuli.

Olet 20v. Suuri osa näistä naisista on nuoria ja nättejä, tai ainakin saavat itsensä näteiksi kuvissa.

Nätin näköisillä naisilla on aina miljoona Facebook-kaveria, kaikki (myös naiset) haluavat nätin näköisen naisen kavereiksi.

Vierailija
10/10 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein 500 kaveria. Kyllä se aika helposti kertyy koulusta, harrastuksista, vaihtarivuodelta, erinäisistä kesätyöpaikoista, erinäisistä tapahtumista, baarituttavuuksista yms. N23