Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaalikeskustelujen yllätykset

Vierailija
10.01.2018 |

Kuka ehdokas on poikennut odotuksistasi?
Miten?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torvalds: Yrittää näyttää syvämietteiseltä valtiomieheltä. Ei saa sanottua oikein mitään.

Kun saa vihdoin lauseen muodostettua, sisältö on tyhjä slogan tai uskomaton hölmöys. Jyrkkä, negatiivinen, suvaitsematon, kuplassa asuja.

Huhtasaari: Vieläkin tyhmempi ja fanaattisempi kuin arvasin. Vaarallisempi kuin ydinohjus.

Väyrynen: Pelleilee mukiensa ja kirjojensa kanssa kuin hovinarri. Onko hän jo seniili?

"Minä sanoin jo vuonna 1924.... ja nyt tiedetään, että minä olin oikeassa..."

Vierailija
2/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari on vielä tyhjäpäisempi kuin olisin koskaan voinut kuvitellakaan, ja eduskunnan avioliittokeskusteluja seurattuani en uskaltanut edes odottaa kovin kummoisia.

Väyrynen on itserakkaudessaan entistä häikäilettömämpi. Minä minä minä. Minä. sanoinkojo minä. Minä. Oheistuotekampanjointi on kerta toisensa jälkeen oudompaa ja silti se jaksaa aina yllättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari ja Väyrynen. Täydellinen karisman puute. Luulin että olisivat taitavia "provoilijoita/trollaajia" mutta vielä mitä. Luulisi kepulaisia nolottavan että tuo oli vain kuusi vuotta sitten heidän TÄHTENSÄ.

Vierailija
4/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllönen: Yllättävän pöyhkeä ja epämiellyttävä esiintyjä. Epävarmuutta. Teki virheen lupautuessaan ehdokkaaksi, kun onnistuu vain nolaamaan itsensä.

Vierailija
5/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haatainen on vaisu ja anteeksipyytelevä.

Kumma kun demareilta ei löytynyt parempaa.

Vierailija
6/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto ja Niinistö on ylivoimasesti taitavimmat.. Niitä voi lehtien palstoilla inhoo, muuta kun katsoo kun ne puhuu telkkarissa, niin se lehtien painettu texti mitä luet, kun ne on sanonu, niin se on heti toisarvoista.. esim.. niinistö sanois toimittajalle, vien kaikkien rahat.. luet sen textinä netistä.. alat kiehuu... mutta jos se sanoo saman telkkarissa niin et näet sen.. eri fiilis. se taito noilla kahdella on

Vierailija
7/9 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanen... täysin näkymätön. Yrittääkö edes tosissaan illalla?

Vierailija
8/9 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut vielä yllätyksiä. Kaikki ovat olleet sellaisia kuin oletinkin. 

Vierailija
9/9 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavisto ja Niinistö on ylivoimasesti taitavimmat.. Niitä voi lehtien palstoilla inhoo, muuta kun katsoo kun ne puhuu telkkarissa, niin se lehtien painettu texti mitä luet, kun ne on sanonu, niin se on heti toisarvoista.. esim.. niinistö sanois toimittajalle, vien kaikkien rahat.. luet sen textinä netistä.. alat kiehuu... mutta jos se sanoo saman telkkarissa niin et näet sen.. eri fiilis. se taito noilla kahdella on

Haavisto?

-Haaviston ainoa hyvä puoli (jonkun mielestä hyvä) on se, että hän on homo. Mitään muuta syytä äänestää häntä ei ole. Eli homot äänestää Haavistoa, koska homo, ei siksi, että olisi hyvä presidentti.

Ajatelkaa Haavistoa ja sen marjanpoimijapuolisoa edustamassa Suomea, ei helvetti.