Juntein mies, jonka kanssa olet ollut treffeillä?
Kommentit (21)
Haki mut Hiacella keilaamaan, hävetti nousta sen pakun kyytiin korkokengissä ja mekossa.
Jäi yhteen kertaan, en vastannut miehelle enää ja tämä tapahtui kun olin 18-19v eli reilu 10v sitten.
Ehkä ne miehet heittää tahallaan juntti-roolin päälle, päästäkseen eroon av-mammoista. Miettikääpäs sitä.
Sanoi että käy vessassa ennenkun aletaan katsoa leffaa. Wc oli ihan siinä olkkarin vieressä ja jumankauta mikä piereminen ja paskantaminen sieltä kuului. Huuteli vielä ihan pokkana ohjeita miten kauko toimii sen rytäkän yli ja jätti wc oven auki sieltä tullessaan. Never again🙈🙉🙊💩
Vierailija kirjoitti:
Haki mut Hiacella keilaamaan, hävetti nousta sen pakun kyytiin korkokengissä ja mekossa.
Jäi yhteen kertaan, en vastannut miehelle enää ja tämä tapahtui kun olin 18-19v eli reilu 10v sitten.
Hah varmaan mun heila ollut joskus tuo hiacekeilaaja! Onneks et sekaantunut ihan onneton hoitamaan asioitaan. Etelä-Suomessa.
Tuli paikalle puoli tuntia myöhässä, kun itse olin jo kahvini juonut ja tekemässä lähtöä. Puhui inttijuttuja tunnin, kunnes keksin tekosyyn millä pääsin lähtemään ja häivyin. Kyseli vielä, että milloin nähdään uudestaan. Ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi yhteen kertaan, en vastannut miehelle enää ja tämä tapahtui kun olin 18-19v eli reilu 10v sitten.Hah varmaan mun heila ollut joskus tuo hiacekeilaaja! Onneks et sekaantunut ihan onneton hoitamaan asioitaan. Etelä-Suomessa.
Hiacekeilaaja :D tää mies asui sillon muistaakseni Puistolassa
Joku rillipää joka jauhoi koko ajan jostain bisneksistään ja ei voinut edes viinilasillista juoda, koska ei kuulemma juo ollenkaan! So boooring!
Yritti suudella mua elokuvateatterissa. Oli valkannut vielä jonkun typerän kauhuleffan.
Nettitreffimiehen, joka oli ollut naimisissa ja eronnut (vaimo muutti toiselle puolelle tietä jonkun bodarin luo), kanssa oli sovittu, että tavataan Tampereella. Hän vie mut ravintolaan syömään ja tehdään "jotain kivaa".
No nettitreffimies sitten haki minut asemalta. Saapui paikalle verkkareissa ja vei minut Mäkille (maksa itse burgerisi). Aavistukseni oli, että mitähän se jatko lie.
"Jotain kivaa" oli käynti Koskikeskuksessa.
Tiedusteluunsa uusista treffeistä sitten kainosti ilmoitin, että nuo henkilökemiat ei oikein livenä kohdanneet....oli siinä pitkä aika odotella junan lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi että käy vessassa ennenkun aletaan katsoa leffaa. Wc oli ihan siinä olkkarin vieressä ja jumankauta mikä piereminen ja paskantaminen sieltä kuului. Huuteli vielä ihan pokkana ohjeita miten kauko toimii sen rytäkän yli ja jätti wc oven auki sieltä tullessaan. Never again🙈🙉🙊💩
No mitä ihmettä, olisko vaan pitänyt pidätellä ja katsoa leffa niin, että myyränpoikanen kurkkii housuissa ja kaasu mölisee suolessa?
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sua hävetti? Jos mun deittiä hävettäisi se millainen auto mulla on, niin ei kyllä kiinnostais sellaista tyyppiä tapaillakaan.
Ootteko oikeesti ihan tosissanne? :D
Vierailija kirjoitti:
Jos olis rykässy housuun, niin oisko ollu parempi? Miehet harvemmin käyttää naisten suosimaa "käsikikkaa" eli paska kopataan matkalla pönttöön ja lasketaan kädestä pehmeästi veteen, ettei kuulu noloa loiskahdusta. Pieruille ei voi mitään, jos haluaa saada kiinteät jollain keinolla ulos ja sattuu olemaan suolessa ilmaa. Toivottavasti mies pääsi lopullisesti eroon kaltaisestasi akasta. Oot selvästi ihan perseestä, kuten sen miehen pierut ja ripulit.
No eipä ole ihmeellisiä AV-mammojen juntein mies tarinat. Kaikki niin vahvoja, kauniita ja älykkäitä naisia, että juntit karttavat?
Äh juntit on ihania. En halua mitään olkalaukkumiestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä, olisko vaan pitänyt pidätellä ja katsoa leffa niin, että myyränpoikanen kurkkii housuissa ja kaasu mölisee suolessa?
Kaikki tietää ettei ensitreffien aikana käydä vessassa jos ollaan jomman kumman asunnolla! Mies olis voinut tuntia ennen sovittua tapaamista käydä paskalla! Oli kyllä todella urpo jätkä :D
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen junttiina lähtee keilatreffeille mekko yllä ja korkkarit jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olis rykässy housuun, niin oisko ollu parempi? Miehet harvemmin käyttää naisten suosimaa "käsikikkaa" eli paska kopataan matkalla pönttöön ja lasketaan kädestä pehmeästi veteen, ettei kuulu noloa loiskahdusta. Pieruille ei voi mitään, jos haluaa saada kiinteät jollain keinolla ulos ja sattuu olemaan suolessa ilmaa. Toivottavasti mies pääsi lopullisesti eroon kaltaisestasi akasta. Oot selvästi ihan perseestä, kuten sen miehen pierut ja ripulit.
Pieruille ei voi mitään? Eikö kaikilta täällä muka löydy pieruputkea vessassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi yhteen kertaan, en vastannut miehelle enää ja tämä tapahtui kun olin 18-19v eli reilu 10v sitten.Minkälainen junttiina lähtee keilatreffeille mekko yllä ja korkkarit jalassa?
Sellainen joka tietää että keilatessa vaihdetaan hallilla keilakengät jalkaan. Ja mekkohan sallii reilut jalkojen liikkeet ilman pelkoa vilauttelusta, toisin kuin esim minihame.
Sun faijas, joskus 80 luvulla oli yhdet treffi, todella nolo mies oli jo silloin. Miten on saanut iskettyä mutsisi:D