Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juntein mies, jonka kanssa olet ollut treffeillä?

Vierailija
10.01.2018 |

:D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun faijas, joskus 80 luvulla oli yhdet treffi, todella nolo mies oli jo silloin. Miten on saanut iskettyä mutsisi:D

Vierailija
2/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haki mut Hiacella keilaamaan, hävetti nousta sen pakun kyytiin korkokengissä ja mekossa.

Jäi yhteen kertaan, en vastannut miehelle enää ja tämä tapahtui kun olin 18-19v eli reilu 10v sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne miehet heittää tahallaan juntti-roolin päälle, päästäkseen eroon av-mammoista. Miettikääpäs sitä.

Vierailija
4/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että käy vessassa ennenkun aletaan katsoa leffaa. Wc oli ihan siinä olkkarin vieressä ja jumankauta mikä piereminen ja paskantaminen sieltä kuului. Huuteli vielä ihan pokkana ohjeita miten kauko toimii sen rytäkän yli ja jätti wc oven auki sieltä tullessaan. Never again🙈🙉🙊💩

Vierailija
5/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haki mut Hiacella keilaamaan, hävetti nousta sen pakun kyytiin korkokengissä ja mekossa.

Jäi yhteen kertaan, en vastannut miehelle enää ja tämä tapahtui kun olin 18-19v eli reilu 10v sitten.

Hah varmaan mun heila ollut joskus tuo hiacekeilaaja! Onneks et sekaantunut ihan onneton hoitamaan asioitaan. Etelä-Suomessa.

Vierailija
6/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paikalle puoli tuntia myöhässä, kun itse olin jo kahvini juonut ja tekemässä lähtöä. Puhui inttijuttuja tunnin, kunnes keksin tekosyyn millä pääsin lähtemään ja häivyin. Kyseli vielä, että milloin nähdään uudestaan. Ei ikinä.

Vierailija
7/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah varmaan mun heila ollut joskus tuo hiacekeilaaja! Onneks et sekaantunut ihan onneton hoitamaan asioitaan. Etelä-Suomessa.

Hiacekeilaaja :D tää mies asui sillon muistaakseni Puistolassa

Vierailija
8/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rillipää joka jauhoi koko ajan jostain bisneksistään ja ei voinut edes viinilasillista juoda, koska ei kuulemma juo ollenkaan! So boooring!

Vierailija
9/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti suudella mua elokuvateatterissa. Oli valkannut vielä jonkun typerän kauhuleffan.

Vierailija
10/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffimiehen, joka oli ollut naimisissa ja eronnut (vaimo muutti toiselle puolelle tietä jonkun bodarin luo),  kanssa oli sovittu, että tavataan Tampereella. Hän vie mut ravintolaan syömään ja tehdään "jotain kivaa".

No nettitreffimies sitten haki minut asemalta. Saapui paikalle verkkareissa ja vei minut Mäkille (maksa itse burgerisi). Aavistukseni oli, että mitähän se jatko lie.

"Jotain kivaa" oli käynti Koskikeskuksessa.

Tiedusteluunsa uusista treffeistä sitten kainosti ilmoitin, että nuo henkilökemiat ei oikein livenä kohdanneet....oli siinä pitkä aika odotella junan lähtöä.

Vierailija
11/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi että käy vessassa ennenkun aletaan katsoa leffaa. Wc oli ihan siinä olkkarin vieressä ja jumankauta mikä piereminen ja paskantaminen sieltä kuului. Huuteli vielä ihan pokkana ohjeita miten kauko toimii sen rytäkän yli ja jätti wc oven auki sieltä tullessaan. Never again🙈🙉🙊💩

No mitä ihmettä, olisko vaan pitänyt pidätellä ja katsoa leffa niin, että myyränpoikanen kurkkii housuissa ja kaasu mölisee suolessa?

Vierailija
12/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sua hävetti? Jos mun deittiä hävettäisi se millainen auto mulla on, niin ei kyllä kiinnostais sellaista tyyppiä tapaillakaan.

Ootteko oikeesti ihan tosissanne? :D

Vierailija
13/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olis rykässy housuun, niin oisko ollu parempi? Miehet harvemmin käyttää naisten suosimaa "käsikikkaa" eli paska kopataan matkalla pönttöön ja lasketaan kädestä pehmeästi veteen, ettei kuulu noloa loiskahdusta. Pieruille ei voi mitään, jos haluaa saada kiinteät jollain keinolla ulos ja sattuu olemaan suolessa ilmaa. Toivottavasti mies pääsi lopullisesti eroon kaltaisestasi akasta. Oot selvästi ihan perseestä, kuten sen miehen pierut ja ripulit.

Vierailija
14/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole ihmeellisiä AV-mammojen juntein mies tarinat. Kaikki niin vahvoja, kauniita ja älykkäitä naisia, että juntit karttavat?

Vierailija
15/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh juntit on ihania. En halua mitään olkalaukkumiestä

Vierailija
16/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä, olisko vaan pitänyt pidätellä ja katsoa leffa niin, että myyränpoikanen kurkkii housuissa ja kaasu mölisee suolessa?

Kaikki tietää ettei ensitreffien aikana käydä vessassa jos ollaan jomman kumman asunnolla! Mies olis voinut tuntia ennen sovittua tapaamista käydä paskalla! Oli kyllä todella urpo jätkä :D

Vierailija
17/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen junttiina lähtee keilatreffeille mekko yllä ja korkkarit jalassa?

Vierailija
18/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olis rykässy housuun, niin oisko ollu parempi? Miehet harvemmin käyttää naisten suosimaa "käsikikkaa" eli paska kopataan matkalla pönttöön ja lasketaan kädestä pehmeästi veteen, ettei kuulu noloa loiskahdusta. Pieruille ei voi mitään, jos haluaa saada kiinteät jollain keinolla ulos ja sattuu olemaan suolessa ilmaa. Toivottavasti mies pääsi lopullisesti eroon kaltaisestasi akasta. Oot selvästi ihan perseestä, kuten sen miehen pierut ja ripulit.

Pieruille ei voi mitään? Eikö kaikilta täällä muka löydy pieruputkea vessassa?

Vierailija
19/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/21 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen junttiina lähtee keilatreffeille mekko yllä ja korkkarit jalassa?

Sellainen joka tietää että keilatessa vaihdetaan hallilla keilakengät jalkaan. Ja mekkohan sallii reilut jalkojen liikkeet ilman pelkoa vilauttelusta, toisin kuin esim minihame.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi