Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla yhtä kauheita anoppeja kuin minulla?

Vierailija
10.01.2018 |

Miehen äitiin tutustumisen myötä opin ymmärtämään miksi anoppi-vitsit on keksitty.
Anoppi on siis haukkunut minua monesti "vitun ämmäksi" kun kaikki ei olekkaan mennyt niinkuin Hänen Korkeutensa haluaa.
On yrittänyt puuttua ehkäisyasioihimme, koska olisin kelvoton äiti.
Yritti siis udella mieheltäni mikä ehkäisy meillä on käytössä ja että käytänhän varmasti pillereitä. No en! Suvussa veritulppariskiä enkä muutenkaan moisiin koskisi.
Olemme siis aikuisia, mies 28 ja minä 27.
Viimeisimpänä suuttui, siis oikeasti suuttui kun emme suostu äänestämään presidentinvaaleissa anoppia miellyttävällä tavalla.
Kuka oikeasti voi suuttua tuollaisesta? :D
Tarvin vertaistukea, nyt kertoilkaapas omia kauhutarinoita anopeista tai appiukoista :-)

Onko muilla yhtä kauheita anoppeja kuin minulla?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on periaatteessa ihan mukava ihminen, mutta ihan hirvittävä draamakuningatar. Loukkaantuu aivan kaikesta, jos joku vaan ei ole kanssaan samaa mieltä. Myös sen kokee loukkaavana, jos joku haluaa tehdä jotain erilailla kuin hän. Ja näistä sitten voi seurata ihan oikeaa itkua ja mykkäkoulua viikkotolkulla. Vaikka siis on ihan hyvää tarkoittava, niin hänen kanssaan on äärettömän vaikea jutella mitään, kun voi kokea minkä vain asian henkilökohtaisena loukkauksena.

Vierailija
22/22 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teistä kaikista, joilla on kamala anoppi, tulee maailman parhaita anoppeja ja kun tyttärenne tai poikanne taluttaa miniä-/vävyehdokkaan näytille. Muistakaa silloin, millaista anoppia itse kaipasitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan