Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*-*- SYYSVÄEN-04 PÄÄSIÄISHÖPINÄT -*-*

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin oltiin pihalla, siis meidän kerrostalon pihalla haravoimassa ja hiekoitussepeliä lakaisemassa. Typy osallistuu juoksentelemalla ympäriinsä ja olemalla iloinen keväästä :) No, kyllähän tuo pihalla viihtyi talvellakin. Aamuisin syö puuronsa ja siirtyykin sitten eteiseen sovittelemaan ulkovaatteita. Tänään oltiinkin ulkona jo 9 jälkeen ja pari tuntia vierähti mukavasti. Hämmästykseni oli suuri, kun mieskin tuli ihan kysymättä meidän seuraksi ja vieläpä haki meille haravat varastosta?!? Yleensä olen typyn kanssa kahden - enkä enää edes valita siitä järjestelystä, koska olen aamuvirkumpi ja nautin ulkoilusta. Itse asiassa tuun tosi huonolle tuulelle, jos en pääse ulos kämpästä aamulla. Kaikenlaisia pakkomielteitä.

Kylläpä kuuluu selostus taas pinniksestä " isi antaa tutin" - " ei saa jyyvä (lyödä)" - " sukkaamunia" - " tiivitaavi" ... kaikenlaista pyörii pikkutypyllä mielessä!

Tänään mulla päivystys 16-24, tietää huomiselle väsymystä. :/ Lisäksi työviikko tulossa hoitoonkuskaamisineen. Tuntuu raskaalta ajatukselta tämän 10 pvän loman jälkeen. Ensi viikolla onneksi taas vain kaksi työpäivää ja toukokuulla 3 pvää/vko. Kesäkuun alusta oon taas kokopäivätöissä, mies jää kotiin. Miehen työasiat ensi vuodeksikin ratkesivat, menee opettajanhommin tähän lähelle. Eli suht lyhyttä päivää tekee sitten, hyvä niin. Syksyn äitini hoitaa typyä 4 pvää/vko ja puistokaveri tästä ihan naapurista yhden päivän viikossa. Lisäksi haettiin typylle kerhopaikkaa 1-2 aamupväksi viikossa.

Miehestä puheenollen - teki se hotelliloma todellakin hyvää. Kuherrellaan täällä aina kun ehditään :) Mun hormonitoimintakin tuntuu käynnistyneen, eka kerta Vennan syntymän jälkeen ollut samanlaiset " liukkaat kelit" joista typykin sai silloin joulukuussa 2003 alkunsa. JA tämähän on se kuukausi, jolloin emme yritä :)

Mies on lisäksi muuttunut ulkoisesti, ajeltiin tukka tuollaiseksi 1mm siiliksi. Eilisen totuttelin, tänään näyttää jo hyvältä. Katu-uskottavalta :D

Ihana kuulla Ayap, että tauti ohitse ja pääsitte vähän mökkeilemäänkin. Olisipa meilläkin mökki, sitä aina kevään ja kesän tullen kaipaa.

Nyt oikaisen sohvalle, typy nukahti ja mies lähtee treeneihin.

- tea -

ps PiLe, saako tulla hietsuseuraksi?

Vierailija
22/46 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tea, mahtavaa, että saitte noin hyvät fiilikset loman seurauksena! Meillä valitettavasti tunnelma lässähtää saman tien aina tähän arjen puurtamiseen. Just nyt on tunnelma todella lässähtänyt, siis sitä ei edes ole.

Minä olen ihan tuhannen poikki. Nukuin huonosti, kun päätä särki ja hartkiat niskaa myöten oli tosi kipeät. Sen siitä saa, kun koittaa jouduttaa kesän tuloa ja hakkaa varjoisalla pihalla jäitä palasiksi. Nyt on sellainen olo, että tekis mieli vaan makoilla sängyssä ja nukkua. Muutenkin ensi viikolle on stressiä ja sitten perjantaiaamuna mies häipyy vanhempiensa mökille kattotalkoisiin ja minä TAAS jään yksin lasten kanssa. Nyt ihan oikeasti ahdistaa jo ajatuskin. Viime viikko oli sen verran rankka. Alunperin mun mielestä miehen piti mennä vasta seuraavana viikonloppuna ja sillon mullakin on oma iltameno jota varten oisin pyytänyt lapsenvahdin. Nyt ei sitten ole mitään erikoista ja mies vie tietty autonkin, joten tosi kiva viikonloppu tiedossa.

Tekis mieli lähteä Plantageniin piristymään, mutta kun ei siellä vielä mitään ulkokukkia taida olla, paitsi narsisseja yms. joita meillä jo on.

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NETTINEROT APUA! Miksi tämä' riivattu kone ei näytä minulle kuin otsikot ilmoitustaulutyylillä???? Ja koneen sammuttaminen ja käynnistäminen ei auta, eikä rukoilu! Vastatkaahan otsikossa..

Lila75, pinoiluriippuvaisena

Vierailija
24/46 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä olen tehnyt että olen tämän tämmöttiseksi saanut. Ja miten saan tämän tämmöttisestä pois. Ärsyttää kun on tämmöinen tumpelo näiden kanssa! Olisikohan jossain kansalaisopiston kurssia opastus vauva-lehden sivujen käyttöön?? ;-)

Vierailija
25/46 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vain klikkaan vastaa jokaiseen viestiin ja sitten lainaan alkuperäistä! No alkuperäistä ongelmaa en saanut ratkaistua mutta sentään pääsen lukemaan otsikoiden alustatkin! Pinoilla en taida enää ehtiä kun koneen kanssa takkuamiseen meni pinoutumisaika. :-( Illalla sitten. Nyt lukemaan kuulumiset.

Vierailija
26/46 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamuska, taitaa mennä Potteri esikoisella äidin sylistä tai äidin vierestä katsoen. Selkeästi sekä jännittävämpi ja peloyttavampi kuin ykkösosa.

Kivaa Tea että luistoa ja innostusta löytyy! :-)

Ynikselle jaksuja!!! Ei ole mukavaa olla yh vähän väliä. :-(

Vierailija
27/46 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me ollaan turvallisesti takas Oulussa. Onni paralla on kuumetta. Eilen oli niin lämpimän oloinen ja sitten illalla mittasin (kun aamulla oli pyllystä alle 38). Illalla eilen oli pyllystä mitattuna 39.1. Lääkettä suuhun ja yön nukkui hyvin, neljän aikaan annoin lääkettä. Junassa ei meinattu saada nukkumaan ja kun saatiin niin niihin perhanan kuulutuksiin heräs tunnin päästä!!! Ja juna oli 45min myöhässä, kun kelirikkojen takia pitää ajaa niin hiljaa. Ärsytti.

Nyt äsken oli kuumetta 39.6 pyllystä, kainalosta asteen vähemmän. Mikähän tuolla on tuolla poikulaisella? Huomenna soitan lääkäriin sitten. Olen antanut Panadolia 8h välein n. 6-6,5ml. Olen jotenkin niin varovainen noitten annosten kanssa.

Täällä sataa vettä, ihan saavista kaatamalla. Mutta kyllä huomasin heti, että kolmessa-neljässä päivässä oli lumet saaneet kyytiä täällä.

Tea, kuulostaapa todellakin, että miniloma kannatti. Vaikuttaa sille, että tuo saattaa kantaa hedelmää pitkällä aikavälillä - kirjaimellisesti:)

Täällä on kevättä rinnassa yhtä paljon kuin synkimpään talviaikaan... Hyvä, että edes joillakin menee sillä saralla " liukkaammin" :D

Ulkoilusta pieni mitätön kysymys, tuli mieleen kun Tea kirjoitti menneensä ulos Vennan kanssa jo ysiltä. Moneltako menette yleensä aamulla ulos? Kun meillä oli noita kuuden aamuja, välillä tuntui, että pitäs mennä jo 8 aikaan mutta se tuntui jotenkin niin aikaiselta. Yleensä mennään aina 9 aikaan viimeistään. Kokkolassa se oli ihan tapa, kun kaverin kanssa mentiin. Välillä pimeillä keleillä se tuntui kyllä aika varhaiselta.

Tässäpä tätä.

T-P

Vierailija
28/46 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/46 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilennä illalla palattiin reissusta ja tänään ollaan oltu koko päivä liikenteessä. Hieman alkaa väsy painaa.

Veeti jaksoi auto matkat todella hienosti. Muutaman kerran hieman itki. Takas tulo matkalla oksensi muutaman kerran, mutta muuten auto matkat meni hyvin ja uskaltaa jopa uudestaan lähteä.

Nyt meillä on Veeti flunssassa. Hieman on kuumetta ja räkä valuu.

Veeti hurmas viikonloppuna taas kaikki sukulaiset ja nautti saamastaan huomiosta. Pelleili ihan urakalla. Äiti ja isi nautti siitä ettei tarvinnut juosta Veetin perässä ja vahtia. Sen homman tekivät mielellään muut.

Nähtiin miehen äiti ekaa kertaa sitten melkein kahteen vuoteen. Pystyttiin jopa juttelemaan ja ei jäänyt paha maku suuhun. Hän näki Veetin ekaa kertaa, kuvia oli kyllä nähnyt. Miehen sisko taas ei puhunut mulle koko viikonloppuna mitään (syyttää mua kokonaan välirikostamme äitiinsä vaikka asia ei hänelle ollenkaan kuulu. Hänellä muutenkin tapana syyttää kaikkia muita kaikesta, on itse muka niin täydellinen). Hieman jäi paha mieli että aikuinen ihminen viitsii käyttäytyä niin lapsellisesti.

Onneksi meillä on todella hyvät välit kaikkiin muihin miehen sukulaisiin paitsi hänen äitiinsä ja siskoonsa. Harmi vaan että kaikki sukulaiset asuvat lapissa jonen on niin pitkä matka.

Jotain piti kommentoida mutta pää lyö aivan tyhjää.

Nyt meen miehen kainaloon ja toivon saavani hartia hieronnan. Hartiat ihan jumissa.

Öitä kaikille!

Öttis, Veeti & masuasukki rv20+5

Vierailija
30/46 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu nykyisin melkoisen uhmakas pikku-Antsa, poika, joka [b]haluaa[/b] juosta lätäköihin uimaan, syödä karkkia niinkuin isommat sisaruksetkin, mennä ulos silloin kun huvittaa, kaivaa kirjahyllystä kirjat ja tv-kaapista videot ulos, heitellä kengät kenkähyllystä ympäriinsä, tyhjentää oman vaatekaappinsa ja syödä koiran ruoat. Jos ja [b]kun[/b] näitä asioita ei saakaan tehdä, alkaa hillitön huuto ja Antsa heittää selälleen makaamaan ja rimpuilee sylissä kuin ankerias... Huh!

Nyt tämä pikku-uhmis on ollut nukkumassa jo yli tunnin, mutta kylläpä on tänään taas taajottu.

Ihanaa, että ayapilla on parannuttu ♥

Inhottavia, Öttis, nuo sukuriidat. Oma lähisukuni on hyvin pitkävihaista sorttia, joten niistäkin on tullut maisteltua. Jaksamista!

Huomenna töihin, nenästä iho pois ja keuhkoissa järkyttäviä limaklönttejä.

Kauneita unia! :)

Saamuska

Vierailija
31/46 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typyllä kestää nukahtaminen nykyään..pyörii,laulaa ja puuhailee.laitoin ysiltä sänkyy pyörimää,äsken oli hiljasta ni luulin et nukkuu,muuta ei ku siellä riisi itteensä...Poika ei saa unta koska näkee kaikki valkoset lelut....Juu saa nähä mitä näkyy aamulla :-/

Mies on treeneissä-en ole aikoihin ollukaa iltaa yksin molempien lasten kanssa..Onneks kaveri oli yli seiskaa seurana :-)

Miehen metromatka oli kestäny tunnin,joku onnettomuus oli ollu...paljon lääkäreitä ja poliiseja raiteilla...Ei kiva!

T-P:me yritetää ulos 11pintaa...poika viedää ysiks tarhaa ja sit tullaa aamupalalle.Tahdon myös et koti jää siistiks...11ois ehittävä et ehtii taas iltapäiväks tarhalle,vapaa päivinä yritetää ulos 12aikaa....

En varmaa ikinä ole ollu 9ulkoilemassa...mut meil on vähä eri rytmit.

Jokohan edes joku nukkus....

jatu

Vierailija
32/46 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ja tänään oon käyny kumimisia lukemassa, mutta en oo saanu mitään kirjotettua. Ihan mukavasti on pääsiäinen menny, mutta väsyttää. Mies oli alkuun niiiiin flunssanen, ettei oikein ois mitään jaksanu eikä pystyny (toisin pilkilla kyllä pystyi olla), mutta nyt on onneks parempi. Eli minä oon tehny melkein kaikki hommat taas ja eilen katoin oikain pöydänkin nätimmin ja tein hyvää ruokaa. Kyllä lapsetkin oli ihmeissään, että ei menny hukkaan. Tänään käytiinkin sitten yhdellä kodalla makkaraa paistamassa ja eväitä syömässä.

Perjantaina pidin nettipaastoa, kun muuten on tuo paastoaminen jääny enkä oo siihen tottunu. Lauantaina käytin lapsia trullittamassa ja illalla oli sitten taas läpimeno ja esitys. Viimeksikin oli kirkko täynnä, mutta meille esiintyjille oli useampi penkki varattuna. Nyt muutettiin systeemiä ja annettiin kaikki penkit käyttöön ja silti oli ihan täyttä. Sitten oli iltapala, jonne myös mentiin rooliasut päällä, samoin yömessuun ne, jotka jäi. Oli kyllä ihan mielenkiintoinen kokemus.Kovasti ihmiset tykkäs nytkin esityksestä.

Eilen iltapäivällä oltiin anoppilassa. Sain jopa aika kauan istuskella ja tikata + katella telkkua. Tällä menolla nuo hahtuvapöksyt jopa valmistuu joskus. Ja saattaa ehtiä Pekan käyttöön, koska pottailusta ei tuu juuri mitään.

Ayap. Ihanaa, jos teillä voidaan paremmin. Koitahan nyt sitten itsekin levatä ja kerätä taas voimia.

Kovasti on osaavaisia syyslapsosia monilla. Puheen, kuivaksioppimisen ym suhteen. Pekka ei puhu. Kuuntelee ja ymmärtää kyllä ja vastaa tavuilla tai nyökkäämällä tai puistamalla päätään. Ja potalla saattaa tosiaan joskus istua, mutta ei sinne mitään tuu. Ja omaa tahtoa läytyy. Ei auta kuin odotella aikaa parempaa. Pukemisessa ja riisumisessa poika kyllä yrittää jo kovasti olla itekin asialla, mutta antaa kuitenkin auttaa.

Mulla on huomenna neuvola. Voipi tulla puntariin aikamoiset lukemat, kun suklaata on tullut mätettyä aikamoiset määrät ja muita herkkuja myös. Mutta nyt ne on syöty ja palataan kunnon arkiruokiin.

Vettä on täälläkin satanu melkein koko päivän ja lumet hupenee kovaa vauhtia. Ja kukkapenkistäkin näyttäis jotain pilkistelevän, kun enimpiä silloin luotiin päältä pois.

T@hti ja lasoset sekä rv 27+1

Vierailija
33/46 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki läsnäolijat minua lukuunottamatta unessa. Olen lueskellut pinoja ahkeraan, vastaillut kaikille hiljaa itsekseni paaaaljon ja sairaan hyviä vastauksia onkin kuulkaa olleet ;) mutta kirjoittaminen on pitkälti jäänyt.

Nyt on mies reissussa ja pätkittäisyksinhuoltajuutta minulla tämä viikko. Miekkonen käy kertaalleen kotona ja menee sitten taas. Vähän hirvittää etukäteen, mutta kai tästä selvitään; seuraakin on luvattu ;)

Tänään oli kyläilypäivä. Olin pikkuväen kanssa vanhemmillani, siellä olivat myös sisarukseni puolisoineen. Pesin auton (se ei lähtenyt harjattomassa koneessa eilen puhtaaksi kun oli niiiin paksussa ravassa), se tosin kuraantui heti kotimatkalla uudestaan. Näyttää kuitenkin edelleen paremmalta kuin ennen pesua. Sitä paitsi auton peseminen on kivaa :)

Sosiaalinen aloitus yh-viikolle oli kiva, nyt vaan väsyttää, yleensä eka ilta yksin on ihan kamala. Juopottelen parhaillani - aion tyhjentää oikein koko 0,5 l pullon - kuivaa omenasiideriä, kun lasi on tyhjä menen nukkumaan.

Minäkin haluan Hietsuun (voiko siellä myydä lapsensa, jos sattuu huono päivä?).

Pyörsky on nyt täyttänyt Kolme vuotta. Voih, minun pieni tyttöni. Inana, sanoo " kiitos, äitiseni" ja " minä jakattan tinuu, äitiseni" ja on niin ihana. Sanoo myös " häivy!" hyvin tiukasti :) 3v juhlat on juhlimatta, kun the Päivä osui keskelle mahatautia.

Eikä kolme vuotta vielä olekaan mitäänkään, kääk, Ykkönen täyttää ensi kuun alussa kolmeToista vuotta! Voi ihme, miten minulla voi olla niin vanha lapsi? :) Itse tosiaan olen vain kymmenen vuotta vanhempi :D

Jaahas, ystäväiseni, kyllästytte minuun taatusti tämän viikon aikana :) Aina kun saan lapset peittojensa alle, tulen tänne loruilemaan.

Vierailija
34/46 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu en mä siitä miehen kommentista oikeesti suuttunutkaan, oon kai jo turtunut noihin sutjautuksiin 14 vuoden yhdessäolon aikana... Ei asu meillä maailman romanttisinta miestä, ei. Taitaa olla sekin 90 luvulle jämähtänyt.... Ja nää kommentit on aina tätä luokkaa, jos mä lähden kavereiden kanssa baariin ja oon laittanut jotain vähän seksikkäämpää päälle, se kysyy oonko lähdössä miehiä iskemään (no, leikillään sanoo, mutta kuitenkin). Ja kun puen neuleen tai jotain vastaavaa oon kuulemma ihan mummo. Koskaan ei oo hyvä.....

Luulis että 14 vuodessa olis oppinut edes valehtelemaan sujuvasti. " Kulta, sä näytät tosi hyvältä! Pidä hauskaa!"

nyt pistän pään tyynyyn. Antiromantikko katselkoon yksin tvtä vaikka koko yön.

kauniita unia!!

äk

Vierailija
35/46 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies nykyään kiemurtelee ja ihmettelee sanottavaa, jos olen lähdössä jonnekin vähän paremmin pukeneena. Yleensä kommentti on se, että on toi varmaan ihan hyvännäköinen, jos tollasta tyyliä haluaa:) Ja minäkin tulen varmasti ihan jälkijunassa monessa muotiasiassa:)

Lapset menee tänään mummolaan. Taitaa päivä mennä asioilla käydessä. Plantageniin mies tosin lupasi tulla myös:) Tulis jo lämpimämmät säät ja orvokit kauppoihin:)

T: Ynis

Vierailija
36/46 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikuulle, Tiiviille ja Lilalle mukavasta pitkäperjantain illasta :) Seura oli mukavaa, ruoka ihanaa ja Rosa NIIIN suloinen.

Kiitos Äitikuu myös kyydistä!!

Enempää en tässä nyt ehdi ...

Alli

PS: Äitikuu, jätä miehesi kommentti tosiaan omaan arvoonsa. Olit erittäin tyylikäs!! Miehet ei ymmärrä ..

Vierailija
37/46 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi jänis pakkasella. Ei vaan, aivan mahtava sää!!! Terassikalusteet on paikallaan, pitäisköhän mennä juomaan yksi olut auringonpaisteeseen. Mies on vanhemmillaan käymässä ja hakee samalla lapset mun vanhemmilta, joten mulla on ihan oma rauha ainakin tunnin verran:)

Käytiin Itiksessä jossa oli aika tylsää, mutta mies sai alennuslaskettelumonot. Itiksen Plantagen on aika surkea, pari helmihyasinttiruukkua tarttui mukaan ja siinä kaikki (varmaan ihan hyvä oikeasti!). Varasto tuli jonkinlaiseen järjestykseen ja ulkokalusteet tosiaan ulos sieltä.

Reilun tunnin päästä tarkoitus avata grillauskausi! Parit muutkin talon asukkaat on lupautuneet seuraksi yhteiselle grillille, joten mukavaa seuraakin tiedossa. Lapsetkin tässä säässä varmaan viihtyy pihalla.

Kiva, että viihdyitte tapaamisessa! Ehkä minäkin joskus siellä päin näen ihmisiä!

T: Ynis ja aurinkoinen mieli:)

Vierailija
38/46 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nyt ole. No enivei, anoppilassa ollaan. Ja on huipputylsää. Ehkä huippu on vähän väärä sana kuvailemaan mitään tunnelmia täällä;)

Unigeehen vastaan heti. Minähän olen pähkäillyt asian kanssa pari viikkoa. Ennen Onni nukkui n. 11h yössä ja päälle 2-3h päikyt. Nyt nukkuu 9,5h plus 2h. Tuo yön pituus ei riitä mulle... No eilen kun tultiin anoppilaan, aamulla piti herättää Onni klo 6 (normaalisti kyllä herää just tuolloin..) ja nukkui sitten päikyt autossa matkalla junalta anoppilaan (Seinäjoelta 120km, eli aika lähelle pääsee junalla;D). Nukkui vain tunti ja vartti. Nukahti illalla ennen 20 ja heräs 6.30. Eli nukkui sen tunnin pidemmän yön, mikä jäi puuttuun päikyistä. Mutta en aio vielä siirtyä tuohon, että herättäisin päikyiltä pidemmän yön toivossa. Odotellaan vielä.

Kylläpä siellä etelämmässä kuulostaa säät hyvälle. Täällä länsirannikolla on pilvistä, välillä sataa vettä kaatamalla. Eli ei ole säästäkään mun mieltä piristään.

Huomenna mennään tuohon parinkymmenen kilsan päähän miehen veljen luo. Ihanaa, näkee niitten kissoja. Omaa kun on vieläkin ikävä:(

Tea kertoi tallentavansa näitä juttujaan talteen. Minä teen aina näin ja siksi mun jutut on varmaan useinmiten aika tylsää luettavaa, kun kerron monista asioista niin tarkasti. Sorge siis.

Meillähän ei pottailla. Äiti on alkanut puhua, että pikkuhiljaa pitäs Onninkin mennä potalle. Mä en koe mitään paineita asiasta. Uskon, että kaikki tapahtuu ajallaan. Ja onhan se yks näkemys tähänkin asiaan, josta palstalla oli puhetta, että lapsi oppii n. 2-v iässä itse tämän tarpeen. Tähän mun on ainakin helppo tuudittautua:) Ei vaan nyt on noin viikon ajan Onni aina ilmoittanut, kun kakka on vaipassa. Kun kysyn, vaihdetaanko vaippa, sanoo ensin ei. Kohta antaa vaihtaa. Eilen sitten kävi piilossa kakalla ja tuli mun luo, näytti vaippaa ja sanoi ensin kakka, sitten " pau" , eli pois. Eli saatetaan olla jo melko lähellä sitä, että haluaa kakata jonnekin muualle kuin vaippaan - tai sitten ei.

Ihanaa, että Treen seudunkin mammat on tavanneet. Olispa kiva nähdä itsekin taas uusia kasvoja. Eihän sitä tiedä vaikka kesällä likkuis sen verran, että siihen tulis mahdollisuus. Tampereella asuu miehen kaveri, joilla oli laskettu aika viikko sitten. Eiköhän sitä nyyttiä pidä käydä katsoon kesemmälle, jahka nyt syntyy ensin.

Nyt painelen tuonne muiden mukaan. Illalla katsotaan Äideistä parhain -leffa.

T-P ja yhtään suklaamunaan en ole syönyt vieläkään..

Vierailija
39/46 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vertaa esim. tämän päiväiseen minun ja miehen keskusteluun. Tuumin suihkuun mennessäni että kyllä tämä odotuksen jälkeinen vatsa näyttää kamalalle. Mies katsoi pitkään ja hitaasti ja sanoi sitten että täytyisiköhän tuohon ostaa sellaiset lehmien utareliivit ettei noin roikkuisi.. Huokaus. Meillä yhteiseloa takana 9v takana ja välillä tuntuu että huumorintajua tarvitaan hieman enemmän kuin mitä minulta löytyy. Mies nukkuu nyt sohvalla. En herätä. Kömpikööt sitten kipeine niskoineen sänkyyn kun herää.

Treen mammat oli mukava nähdä ja ruokakin oli todella hyvää. Rosa suostui vähän syömään autossa. Näköjään tällä hetkellä pikkuneiti ei välitä ruokatouhuista oudoissa paikoissa. Tänään oli sama juttu.

käväistiin tänään Keskisellä ajankuluksi. En löytänyt Sinille kumppareita. Ei ollut kokoa 24 lainkaan. :-( Katselin Sinille kevättakkiakin mutta en löytänyt mieleistäni. Ainoaksi ostoksekseni sitten jäi 1.5m kangasta. Ajattelin tehdä kopan Rosalle sisarusrattaisiin siitä ja superlonista. Luulen että kätköistäni löytyy myös jokin kova ja kevyt pohja alustaksi.

Hyvää yötä!

Lila75

Vierailija
40/46 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne päivät vilisee. Meillä oksutauti on nyt käynyt kaikki läpi ja näyttää siltä, että ollaan selvitty. Kertulla ei onneksi ollut kauhean paha versio. Kun tuo kakkaaminen on mitä on niin mahataudissa ripuli tarkoittaa yhtä kakkaa per päivä. ;) No, tämän seuraksena nyt on taas totaaliummessa. Itkua jo yli vrk. Täytyy varmaan taas hakea peräruiskeet kehiin. Ugh. Pieni vaiva moneen muuhun verrattuna, mutta kylläkin tosi inhottava. Olen niin masentunut tästä kakkabisneksestä. Aina ajoittain se iskee. Är. Pitäisi varman ruveta syöttämään kaikkea tosi epäterveellistä, että paska virtaisi. ;)

Pääsiäistradioista:

Munanpiilotus, virpominen, hyvinsyöminen (ei lammasta), jotain kivaa koristetta kotiin. Tänä vuonna olen ollut laiska. Kepsu ei vielä saa munaherkkuja eikä virvo, joten olen ollut tosi epäaktiivinen.

Ihailen teidän puutarhatouhuja. Mä olen niiiiin saamaton. Energia on kanavoitu ihan muihin hommiin. Toukokuussa ryhdistäydyn.

Onneksi tänään mennään kylään katsomaan Kepsun serkkuja. Viimeisestä kyläreissusta onkin, öö, en muista kauanko.

nyt täytyy mennä laga mat

hk

suit sait.

haleja