Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

- Minua ei kukaan uskalla ahdistella, Merja Kyllönen tokaisi

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllönen mainitsi, että hänellä itsellään ei ole kokemuksia seksuaalisesta häirinnästä.

- Ei minua kukaan uskalla ahdistella, ehkä se johtuu kainuulaisesta jurosta, vankasta olemuksesta, Kyllönen tokaisi."

Tai sitten ihan vaan siitä että ketään ei ole erityisemmin kiinnostanut

Vierailija
2/6 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllösellä on sen verran valtaa, että varmasti moniakin on kiinnostanut yrittää kiusata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittajat tuntuvat jotenkin kuvittelevat, että ahdistelu jotenkin riippuu siitä, miltä uhri näyttää tai mitä hän tekee. Ei riipu. Se riippuu siitä, miten ääliö kiusaaja on.

Vierailija
4/6 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittajat tuntuvat jotenkin kuvittelevat, että ahdistelu jotenkin riippuu siitä, miltä uhri näyttää tai mitä hän tekee. Ei riipu. Se riippuu siitä, miten ääliö kiusaaja on.

Kyllä riippuu. Teininä ja kaksvitosena mun kimpussa oli kaikki. Vanhat ukot, kavereiden isät, satunnaiset ohikulkijat, ihan kaikki. Nyt saan 50v kulkea aivan rauhassa, kukaan ei vilkaisekaan, ahdistelusta puhumattakaan.

Vierailija
5/6 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan niin, että pitäisi jotenkin hävetä ulkonäköään jos kukaan ei ahdistele? Sairas maailma.

Vierailija
6/6 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko bioanalyytikko (AMK) käytännössä vaan fiinimpi nimi labratyöntekijälle. Otetaan siis erilaisia näytteitä ja eritteitä.