Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten naisellisuudesta keskustelu herättää raivoa vaikka "kaikki miehet ei todellakaan ole miehekkäitä"?

Vierailija
10.01.2018 |

Kun palstalla on ketju jossa miehet miettivät mitkä ominaisuudet tekevät naisesta Naisen ja naisellisen, herättää aloitus hirveää angstausta ja raivoa. Aina tulee vähintään vastauksia tyyliin "antaa kaikkien olla vain omia itsejää naisina jollaisi kaikki ovat".

Mutta kun kyse on miehistä niin yhtäkkiä kaikki miehet eivät olekaan miehekkäitä vaan ovat suorastaan vapaata riistaa arvostelulle. Milloin ollaan selkärangattomia epämiehiä, milloin pullaposkia, kynäniskoja tai sitten neitejä jos onkin komea sillä tavalla että on itseensä panostanut.

Naisilla ei ole yhtään kaksoisstandardeja, eihän?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on niin täynnä kaksoisstandardeja että se ällöttää.

Jos nainen tekee ketjun siitä että hänen puolisonsa on lihonut niin mies tuomitaan syyllisenä.

Jos mies tekee ketjun siitä että hänen vaimonsa on lihonut niin mies tuomitaan syyllisenä tyylillä:

"mitäs nainen joutuu lohtusyömään huonossa suhteessa"

Vierailija
2/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät että täällä käy todella paljon ihmisiä joka päivä? Jos joku yhdessä ketjussa sanoo jotain joka on ristiriidassa toisen kanssa, on hyvin todennäköistä että kyseessä ei ole sama henkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sitä, naiset tätä- ketjut ovat pelkkää typerää yleistystä alusta loppuun. Next.

Vierailija
4/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät että täällä käy todella paljon ihmisiä joka päivä? Jos joku yhdessä ketjussa sanoo jotain joka on ristiriidassa toisen kanssa, on hyvin todennäköistä että kyseessä ei ole sama henkilö.

Eiköhän pidempään lukeneet ymmärrä, että keskimääräisesti voidaan vetää johtopäätöksiä naisten ajatusmaailmasta.

Vierailija
5/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun palstalla on ketju jossa miehet miettivät mitkä ominaisuudet tekevät naisesta Naisen ja naisellisen, herättää aloitus hirveää angstausta ja raivoa. Aina tulee vähintään vastauksia tyyliin "antaa kaikkien olla vain omia itsejää naisina jollaisi kaikki ovat".

Mutta kun kyse on miehistä niin yhtäkkiä kaikki miehet eivät olekaan miehekkäitä vaan ovat suorastaan vapaata riistaa arvostelulle. Milloin ollaan selkärangattomia epämiehiä, milloin pullaposkia, kynäniskoja tai sitten neitejä jos onkin komea sillä tavalla että on itseensä panostanut.

Naisilla ei ole yhtään kaksoisstandardeja, eihän?

Mä niin inhoan näitä oletuksia ihmisistä. Jos joku puhuu potaskaa niin ei se tarkoita että kaikki ovat samaa mieltä

Vierailija
6/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan molemmat sukupuolet saa olla sellaisia kuin ovat. Sitten jokainen valitsee mieleisensä ja antaa muiden olla mitä on. Itse en tykkää testosteronia tirskuvista karjuista, mutta yleensä pidän sen omana tietonani. Olkoot karjut mitä on, en yritä heitä kasrtroida. Pääasia on, ettei heittäydytä VAATIMAAN sitä omaa tyyppiä jota itse suositaan vaan otetaan nöyrästi se kimpale joka satutaan vahingossa löytämään.

Vierailija
7/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja olen mielestäni naisellinen. Sitten joku mies tulee kertomaan, että en ole naisellinen vaan miehekäs telaketjulesbo. Naisellisuus ei tarkoita sitä, että on pitkät hiukset, meikkaa, käyttää hameita ja korkokenkiä ja hihittelee miesten kaksimielisille jutuille. Naisellisuus on muuta kuin ulkonäkö ja avuton käytös.

Vierailija
8/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja olen mielestäni naisellinen. Sitten joku mies tulee kertomaan, että en ole naisellinen vaan miehekäs telaketjulesbo. Naisellisuus ei tarkoita sitä, että on pitkät hiukset, meikkaa, käyttää hameita ja korkokenkiä ja hihittelee miesten kaksimielisille jutuille. Naisellisuus on muuta kuin ulkonäkö ja avuton käytös.

Mutta kun 57kg mies vikisee naismaisella äänellä kuin on hintti ja pitää ku**in imemisestä koska naisen tu**u ällöttää sekä tulee juttuun paremmin naispuoleisten ystävien kanssa niin johan naiset kilvan pitävät tätä miestä ihan miehekkäänä siinä kuin muitakin miehiä! Eiku...

Vierailija
9/9 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä itsekään. Minulle ei ole ongelma todeta että olen poikatyttömäinen. Se että on vähemmän naisellinen ei tarkoita ettei olisi nainen eikä myöskään välttämättä tee ketään epäviehättäväksi, vaikka toki on miehiä jotka haluavat supernaisellisen naisen.. Tai jos sitten onkin epäviehättävä niin mitä se asian kieltely auttaa.