Kuunteleeko kukaan enää Motörheadiä?
Ja muuta vastaavaa. Tuntuu, että oli ikä mikä tahansa, niin ne on ne sannit, kaija koot, cheekit ym. Vai Elämää -tähdet, joita kuunnellaan. Ja kaikkea kevyttä. Onko rock/heavy/metalli jo ihan kuopattu?
Kommentit (25)
No ei tosiaankaan ole metalli kuolemassa mihinkään, kun pelkästään tämän vuoden ensimmäisellä viikolla julkaistiin jotain tällaista:
ja tällaista:
Eipä voisi paremmin vuosi alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta tuli mieleen, että onko täällä porukkaa lähössä tulevana kesänä katsomaan Maidenia, Ozzya, Priestia tai Metallicaa? Nuo ainakin Suomeen tulossa.
Mä olen menossa Metallicaa. Entä sä?
No kiitos trokareitten ja huonon rahatilanteen, ainakaan toistaiseksi mulla ei ole lippua katsomaan Metallicaa. Harmittaa, koska oli ihan ekoja bändejä joista opin tykkäämään kun hädintuskin osasin vielä puhua ja olen lapsesta asti odottanut näkeväni ne livenä. 😀 Jos lipun saan, lähden totta kai.
Rockfesteille tarkoitus lähteä Ozzya ja Priestia katsomaan. Maideninkin haluaisin nähdä vaikka juuri kesällä 2016 olin Hämeenlinnassa katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole muodissa, eihän teineilläkään oikein ole mitään alakulttuureja enää. Uskoisin kuitenkin että joskus 10 vuoden sisään tulee taas ja teinit ovat taas hevareita, gootteja tai punkkareita.
Joo, on sinänsä surullista huomata, miten paljon ihan omassakin, jo vähän "aikuisemmassa" ikäpolvessa (olen parikymppinen) on aika vähän näitä jotka kuuntelevat tällaista musaa. Tuntuu, että porukka menee vaan massan mukana katsomatta ympärilleen, kuuntelematta rohkeasti enää erilaisia bändejä kuin muut ja sitten jää ehkä paljon hyvää musiikkia tietämättä. Toisaalta nää kaikki "raskaamman musiikin" keikat on niitä paikkoja, joissa tuntee olonsa niin hyväksi, tuntee kuuluvansa joukkoon ja näkee ympärillä satoja ja tuhansia sellaisia ihmisiä, jotka ovat siellä samasta syystä kuin itse - nauttimassa siitä hyvästä musiikista. Ja eihän se lopulta mun ongelmani ole jos joku jää hyvästä paitsi. ;)
Miä sain tinnituksen kaiuttimen vierestä.
Muistakaa kuulosuojaus keikoilla.
Oliskin ollut Motörhead ei vaan oli hatebreed tms. ##tuttaa.
Antaisin kymmenen peukkua jos voisin.