Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkkiä tekstareita käyttävät ihmiset

Vierailija
10.01.2018 |

Ai että pihiä ihmistä riepoo lähetellä tekstareita! Kun vielä ihmisellä on älypuhelin eikä mitään kivikautista tiiltä, niin miksi ei yhtä pikaviestisovellusta voi asentaa! Kele! Mun mummokin käyttää whatsappia, ei luulisi olevan kolmekymppisiltä liikaa vaadittu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että pihiä ihmistä riepoo lähetellä tekstareita! Kun vielä ihmisellä on älypuhelin eikä mitään kivikautista tiiltä, niin miksi ei yhtä pikaviestisovellusta voi asentaa! Kele! Mun mummokin käyttää whatsappia, ei luulisi olevan kolmekymppisiltä liikaa vaadittu.

Miksi??? Että tuollainen kiukuttelija pitäisi yhteyttä? Nej tack!

Vierailija
2/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nykyään mitään liittymä ilman nettiä, puhepakettia ja tekstaripakettia? Telialta ei ainakaan, vaan kaikki nuo kuuluu perushintaan, viestejäkin saa sen 500/kk näpytellä ennen kuin ne alkaa maksaa extraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp vie ihan törkeästi tilaa. Ei kiitos. No on se mulla tabletilla harrastusryhmien vuoksi mutta puhelimeen en laita.

Vierailija
4/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sähköpostia sitten.

Vierailija
5/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi minun pitäisi luovuttaa tietoni facebookille (WA:n omistaja)  mainostarkoituksia varten tekstaillakseni jonkun kanssa kun vanha kunnon tekstari hoitaa saman homman. Älykännyä en tarvitse mihinkään.Enkä someprofiilia.

Vierailija
6/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako nykyään mitään liittymä ilman nettiä, puhepakettia ja tekstaripakettia? Telialta ei ainakaan, vaan kaikki nuo kuuluu perushintaan, viestejäkin saa sen 500/kk näpytellä ennen kuin ne alkaa maksaa extraa

Ainakin dna:lta sai vielä viime vuonna. Itsekään en noita puhelimen "perustoimintoja" eli puheluita ja tekstiviestejä juuri käytä, pelkkä netti ilman pakollisia puhepaketteja sun muita on just passel. Maksaakin vain kympin kuussa. Paljonko maksaa halvin pakettiliittymä?

Vierailija
7/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunalahdelta. Puhelut ja viestit käytön mukaan, kk-maksuun kuuluu hitain mahdollinen rajaton netti.

Vierailija
8/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko käynyt niin että sinua on kusetettu?

Vierailija
9/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan kuulla pari kertaa viikossa miksi en laita watsappia työluuriin ja en vastaa normiviesteihin klo 15:30 jälkeen. En tee mitään sillä watsapilla töissä ja luuri menee kiinni 15:30. Omassa henkkoht luurissa on kyllä watsappi.

Vierailija
10/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko käynyt niin että sinua on kusetettu?

Nii miten?

Vierailija
11/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän koska en halua näkyä kellekään milloin olen linjoilla viestittelemässä. WA:ssa toiminnon saa toki pois päältä. Työn ja harrastusryhmien takia oli pakko laittaa WA. Muutenkin kartan kaikkea missä ei voi olla anonyyminä.

Vierailija
12/12 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi minun pitäisi luovuttaa tietoni facebookille (WA:n omistaja)  mainostarkoituksia varten tekstaillakseni jonkun kanssa kun vanha kunnon tekstari hoitaa saman homman. Älykännyä en tarvitse mihinkään.Enkä someprofiilia.

Sinun tapauksessasi ymmärrän, mutta jos käyttää facebookia ja on sen puhelimeensakin asentanut, niin siinä tapauksessa tekstareiden käyttö on jo tyhmyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi