Kuinka pitkiä yöunia nukutte?
Kommentit (12)
Pyrkimys on 8 tuntia, mutta usein viikolla jää reiluun seitsemään. Viikonloppuna vähän enemmän.
8 tuntia viikolla vähintään, viikonloppuna saatan nukkua jopa 12 tuntia.
Jos ei ole pakkorytmiä ja saan herätä ja mennä nukkumaan silloin kun siltä tuntuu, kesto on aika vakiona 7,5 tuntia. Viime yönä tosin tuli unta yhteen putkeen 12 h, koska edellinen päivä oli melko rasittava. Ennen aamuvuoroa unta ehtii nauttia 5-6 tuntia, ennen iltavuoroa taas ehdin hyvin nukkua sen 7,5 h ja herätä luonnollisesti.
N. 5-6 tuntia joskus enemmän joskus vähemmän. Ei eroa päivillä.
Voisin nukkua vaikka viikon putkeen mutta laitan siltä varalta kellon soimaan että niin ei käy. 9 tuntia nukun yleensä.
Viikonpäivästä ja vuodenajasta riippumatta nukun pitkiä kausia vain 2-3 tuntia yössä. Kun unettomuus on vaivani. Toki sitten välillä saan nukuttua univelkaa poiskin. On tää rasittava vaiva!! Oon kyllä miettinyt että mulla on pakko olla kyky pärjätä vähällä unella, luulis että muuten olisin jo kävelevä zombi.
Ei ole kolmivuorolaisena ollut unirytmiä viimeiseen 14sta vuoteen.
Keskimäärin 9-10, joskus enemmänkin, joskus vähemmän. Tarvitsen paljon unta ja jos univelka kasaantuu, saatan nukkua helposti kellon ympäri
Oon äitiyslomalla ja yöunet on keskimäärin n. 11h
Arvata saattaa että ei oo vauva vielä syntyny :D
Arkena 6-8h 2-4 yöherätyksellä ja viikonloppuisin 10-12h samoilla herätyksillä.
Riippuu vähän (tai paljon) vauvasta. Näin vauvan mahavaivattomana aikana nukun 9-11 tuntia yössä, mahavaivaisena aikana 5-7 tuntia.
Tykkään tehdä alkuviikosta aina enemmän työtunteja joten su-ma, ma-ti ja ti-ke yöt menee yleensä 5-6h unilla, loppuviikko sitten 8-10h unilla.