Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin sopivaa mennä sänkyyn uuden seurustelukumppanin kanssa

Vierailija
09.01.2018 |

Olen eronnut ja viimeksi treffaillut 20 vuotta sitten. Olen erittäin seksuaalinen ja voisin hypätä sänkyyn jo eka tapaamisella, mutta pitänee yrittää kuitenkin käyttäytyä. Siis kuinka monta treffiä olisi hyvä pitää jalat ristissä, että tulee kuva ihan kunnollisesta kumppanista?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kun menet, mutta älä kysy täältä!

Vierailija
2/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata heti haaroja levitellä. Kannattaa tutustua ja ottaa selville itselle tärkeät asiat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan milloin haluaa.

Vierailija
4/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan heti kun hyvältä tuntuu.Ekoilla treffeillä vähän aikasta mutta miksei jo toisilla.

Vierailija
5/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmansilla.

Vierailija
6/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 6-8 tunnin kuluttua.

Vierailija
7/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ekat treffit nykyisen kumppanini kanssa oli kuuma hotelliviikonloppu. Ei ole mitään yleisiä sääntöjä.

Vierailija
8/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun molemmat sitä haluaa.

Ei tarvii muilta kysellä eikä tarvii muille raportoida.

Vierailija
9/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä itse ajattelisit miehestä, jolla on pillunkiilto silmissä ensitapaamisella? Jos ekalla vonkaat niin päättelen, että haluat vain munaa, mutta ei taida olla kaikille niin väliä.

Vierailija
10/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa kaikki säännöt, ja olla just sellainen kuin on. Jos haluttaa, ja tuntuu hyvältä, senkun hyppää sänkyyn. Miksi pitää keksiä mitään keinotekoisia sopivaisuussääntöjä? Keski-ikäinen ihminen, tee mitä haluat.

Vierailija
11/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko saada penetroida pillua, mutta vähintään haluan autossa suihinoton jos ollaan oltu jossain tyylii syömässä tai leffassa. Siis ei pakko, mutta jos haluut, että soitan vielä neidille huomenna niin kannattaa imasta sitä nuppia.

Vierailija
12/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä itse ajattelisit miehestä, jolla on pillunkiilto silmissä ensitapaamisella? Jos ekalla vonkaat niin päättelen, että haluat vain munaa, mutta ei taida olla kaikille niin väliä.

No mitä hittoo, jos on kuumat treffit ja kuuma mies niin kannattaako toimia vai muistella kiikkustuolissa, että oisinpa paneskellu enempi.

Vierailija
13/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun pappi sanoo aamenen.

Vierailija
14/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon deittaillut/seurustellut elokuun alusta eikä vieläkään olla menty sänkyyn 😁.

Vierailija
15/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse en olisi valmis ensimmäisillä, tuskin toistenkaan treffien yhteydessä. Sanokaan vaan estyneeksi tai pienimunaiseksi (sairaaksi)mieheksi. - Itselläni vain on ollut jokaisen niistä naisista, joita kohtaa olen kokenut enempi vetoa niin paljon muutakin yhteistä jaettavaa ja annettavaa, ettei ole -toistaiseksi- tarvinnut pitää kiirettä, että pääsisimme harrastamaan seksiä. En nyt tarkoita, että aika , tai odottaminen olisi itseisarvo. Enemmän se, että saattaa olla varma, että halu ei ole vain yksipuolinen. - Nopeimmat varmasti ovat valmiita seksiin vaikka "heti" kohdattaessa.

En käy heitä tästä arvostelemaan. Mutta saattaisin hämmentyä, jos nainen haluaisi seksiä jo heti ensimmäisten treffien yhteydessä; vaikka sinänsä arvostan ja kunnioita sitä, että niin nainen kuin mies enempi toimii ja tekee kuin "vain" itse odottaa toisen toimimista ja kenties vielä murisee toisen toisen aloitekyvyttömyyttä, asiassa joka ei ole varsinaisesti kummankaan tehtävä vaan enempi on kyse siitä, että miten tilanne etenee siihen pisteeseen, että toinen "syttyy" ensin vaikka yhtä hyvin "syttyminen" voisi tapahtua toisinpäin. 

Miehellä tai naisella ei siis ole mitään ylesitä aikaan sidottua "hetkeä" milloin tai mihin mennessä aloite seksiin pitäisi tehdä. - Huomaan olevani varmaan liian kauan sinkkuna, kun en osaa jatkaa, että miten tai kuinka se olisi luontevinta tehdä, oli sitten nainen tai mies.        

Vierailija
16/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä 3 kk jonka kanssa ei päästy lainkaan sänkyyn. Seuraava kumppani löytyi netistä ja pelkkä 2 viikon tutustuminen ihastutti meidät toisiimme niin että emme voineet pitää näppejämme erossa toisistamme ollenkaan kun tapasimme kasvokkain. Emme varsinaisesti sekstailleet mutta vaatteet kyllä riisuttiin. Kun tulee oikeanlainen ihminen vastaan niin kyllä siinä kipinät lentelee, ei ole yleistä sääntöä tai ohjetta. Olin varautunut etten kuule hänestä mutta ihastuimme molemmat korviamme myöten. Miehen mielestä oli vain hyvä enne että välillämme on kiihkoa joka tuli esiin jo ennen tapaamista ja syttyi palamaan kun katseet kohtasivat.

Vierailija
17/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä 3 kk jonka kanssa ei päästy lainkaan sänkyyn. Seuraava kumppani löytyi netistä ja pelkkä 2 viikon tutustuminen ihastutti meidät toisiimme niin että emme voineet pitää näppejämme erossa toisistamme ollenkaan kun tapasimme kasvokkain. Emme varsinaisesti sekstailleet mutta vaatteet kyllä riisuttiin. Kun tulee oikeanlainen ihminen vastaan niin kyllä siinä kipinät lentelee, ei ole yleistä sääntöä tai ohjetta. Olin varautunut etten kuule hänestä mutta ihastuimme molemmat korviamme myöten. Miehen mielestä oli vain hyvä enne että välillämme on kiihkoa joka tuli esiin jo ennen tapaamista ja syttyi palamaan kun katseet kohtasivat.

Niin pointtisi oli kai tuo, että kun tulee "oikeanlainen ihminen" vastaan. Mutta vaikka nyt kuullostaa tylsemmältä kun jatkan, että mitä sitten kun ei tule "ihan niin oikeata" vastaan. - On jotenkin tympeää, kun osalla tuntuu olevan pakonomainen tarve päästä harrastamaan seksiä, pian ensimmäisen kohtaamisen (tapaamisen) jälkeen. En sano, etteikö seksi olisi merkittävää ja iloa tuottavaa, mutta on tylsää jos toinen ei ymmärrä, että itse ei ole ihan yhtä nopea "syttymään" vaikka ei osaa sanoa -tai muutoin viestiä tarkkaa syytä toiselle miksie ei ole valmis, vaikka toine kuinka haluaa,  kuvittelee tai toivoo ja kenties on vain oman himonsa sokaisema... Vai kuvitteleeko joku sitten, että harrastamalla tai toisen saamalla etikumppaniksi, niin se olisi samalla lupaus yhteisestä tulevaisuudesta?         

Vierailija
18/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit 20 vuoden liiton jälkeen mennä parisuhteeseen ensimmäisen seksikumppanisi kanssa tuon liiton päättymisen jälkeen? 

Toisekseen ei se seksin harrastaminen ensimmäisellä tapaamisella mitenkään poista mahdollisuuttasi päästä suhteeseen tuon miehen kanssa. Tuo pihtaaminenhan on ainoastaan sitä varten, että välttäisi pelimiehet. Jos tämä mies on kunnollinen, niin ei seksin harrastaminen häntä mihinkään säikäytä. Jos seksi on hyvää, niin hän haluaa tavata uudestaan jos oli alunperinkin sinua katsonut vakavalla mielellä. Jos taas mies halusikin vain seksiä, niin sittenhän tuo ei ollut sopiva parisuhteeseen, mutta sait kuitenkin seksiä, kuten halusit saada. 

En oikein ymmärrä mitä hävittävää sinulla on siinä, että harrastat seksiä heti kun siltä tuntuu. 

Vierailija
19/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan milloin haluaa.

Minusta olisi vähintään suotavaa, että toinen jakaa tämän halun, eikä harjoiteta seksiä vain koska toinen haluaa... Kun pelätään, että toinen jättää tai jotain, jollei itse ole samalla hetkellä "heti" valmis

Vierailija
20/29 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit 20 vuoden liiton jälkeen mennä parisuhteeseen ensimmäisen seksikumppanisi kanssa tuon liiton päättymisen jälkeen? 

Toisekseen ei se seksin harrastaminen ensimmäisellä tapaamisella mitenkään poista mahdollisuuttasi päästä suhteeseen tuon miehen kanssa. Tuo pihtaaminenhan on ainoastaan sitä varten, että välttäisi pelimiehet. Jos tämä mies on kunnollinen, niin ei seksin harrastaminen häntä mihinkään säikäytä. Jos seksi on hyvää, niin hän haluaa tavata uudestaan jos oli alunperinkin sinua katsonut vakavalla mielellä. Jos taas mies halusikin vain seksiä, niin sittenhän tuo ei ollut sopiva parisuhteeseen, mutta sait kuitenkin seksiä, kuten halusit saada. 

En oikein ymmärrä mitä hävittävää sinulla on siinä, että harrastat seksiä heti kun siltä tuntuu. 

Ollaan kirjoiteltu jo pari kuukautta ja nyt tarkoitus tavata ensimmäistä kertaa. 

Ajattelin vain, että en olisi liian innokas ja säikäyttäisi miestä.