Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sopivaa mennä sänkyyn uuden seurustelukumppanin kanssa

Vierailija
09.01.2018 |

Olen eronnut ja viimeksi treffaillut 20 vuotta sitten. Olen erittäin seksuaalinen ja voisin hypätä sänkyyn jo eka tapaamisella, mutta pitänee yrittää kuitenkin käyttäytyä. Siis kuinka monta treffiä olisi hyvä pitää jalat ristissä, että tulee kuva ihan kunnollisesta kumppanista?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä ollenkaan. Ongelmia siitä vaan seuraa

Vierailija
22/29 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut ja viimeksi treffaillut 20 vuotta sitten. Olen erittäin seksuaalinen ja voisin hypätä sänkyyn jo eka tapaamisella, mutta pitänee yrittää kuitenkin käyttäytyä. Siis kuinka monta treffiä olisi hyvä pitää jalat ristissä, että tulee kuva ihan kunnollisesta kumppanista?

Minä ainakin menen heti sitten kun haluttaa. Mielestäni on turha pihdata jos molempien tekee mieli. Voisin mennä ekoilla treffeillä pikapanolle ravintolassa tai missä sitten olemmekin jos siltä tuntuu. Siksi pidänkin aina kumeja laukussani ettei homma jää niiden puutteen takia tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden kirjoitteluja ennen tapaamista? siis mitä vit... Ja sitten kuukausien ajan jotain tapaamisia? Kuulostaa teinien jutuilta.

Itselle seksi niin ykkösjuttuja että en halua että kumppanilla on mitään estoja sen suhteen. Eli jos on estoja esim. anaali / suu / lelu jutuissa niin parisuhdetta ei ikinä tule muodostumaan. Joku seksisuhde korkeintaan.

Vierailija
24/29 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet kun menet, mutta älä kysy täältä!

HETI!

Immediately, right away, instantly, right now, forthwith, without delay, as soon as, now, just, instantaneously, stat, straight away, straightway, straightaway, make it snappy, right off, imminently, outright, at once

en seguida, ya, luego, instantáneamente, de inmediato, ahorita, ahora mismo, enseguida, inmediatamente, al tiro, sin demora, al instante, al hilo, ipso facto

tuj

direct, onmiddellijk, meteen, ogenblikkelijk, dadelijk, ineens

ora, subito, immediatamente, presto, istantaneamente, di corsa, al più presto, proprio

Vierailija
25/29 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä on ehkä vähän aikaista mennä sänkyyn. Mutta jos kummatkin osapuolet tiivistää flirttailun toisilla treffeillä sille tasolle, että on luontevaa siirtyä pussailuun, niin sillon kyllä voi jo sänkyynkin mennä.

Itse nään niin, että periaatteessa on aina vähän villiä mennä sänkyyn toisen kanssa, jos seurustelusta ei ole sovittu. Toki toisaalta useimmat ihmiset menee sänkyyn deittinsä kanssa ennen seurustelusta sopimista. Ei seksi "jo" toisilla treffeillä väärin ole. Eikä seksi ole lupaus deitille seurustelun alkamisesta.

Vierailija
26/29 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun siltä tuntuu !

Vierailija
27/29 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän vastauksen saat, kun huomaat että pikkuhousujen lisäksi hame tai päällyshousut ovat kostuneet. Silloin on sopiva aika, eikä tarvitse epäröidä! 

Vierailija
28/29 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä ajeltii hiukan ympäri kaupunkia ja käytiin kahvilla. Vein tytön kotiovelle ja se kutsui sisään. Rakasteltiin himokkaasti. Nyt oltu 47 vuotta yhdessä. Ja jatkuu

Vierailija
29/29 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sänkyyn. Jos et osaa itse ratkaista ja  kantaa siitä vastuuta, seksi ei ole sinua varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi