Miksi ihmiset yrittävät uskotella nelikymppiselle naiselle, että hän näyttää nuorelta?
Kommentit (24)
En tiedä mutta nauraisin päin naamaa jos joku sanoisi että näytän parikymppiseltä
Toksinen "kohteliaisuus". Inhottavaa. Ikään kuin naisella olisi arvoa vain nuorena ja arvo perustuisi vain ulkonäköön. Yök.
Osa ihmisistä näyttää nelikymppisenä nuorelta ikäisekseen.
No jotkut kyllä näyttää nuoremmalta kuin mitä ovat. Ei nyt nuorelta, mutta nuoremmalta. Kyllä mullekin käy välillä niin, että tutustun uuteen ihmiseen joka on ajatellut mut alle 40-vuotiaaksi, mutta kun puhunkin aikuisesta lapsestani niin kysyvät mun ikää. Olen siis 45v.
Vierailija kirjoitti:
Toksinen "kohteliaisuus". Inhottavaa. Ikään kuin naisella olisi arvoa vain nuorena ja arvo perustuisi vain ulkonäköön. Yök.
No kyllä miehissäkin on näitä jotka näyttää ikäistään nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä miehissäkin on näitä jotka näyttää ikäistään nuoremmalta.
Niin on. Luulin yhtä työkaveriani 20-vuotiaaksi, mutta hän olikin jo 30.
Jotkut säilyvät hyvin. Sporttisen, nauravaisen miehen ikää on vaikea määritellä. Luulee kaksvitoseksi ja onkin nelikymppinen perheenisä!
Minulla jäi pyhänpäivän kekkereille viini saamatta. Akon tätsy ei myynyt ilman henkkareita. Enkä ehtinyt enää autolle ajokorttia hakemaan.
On niitä ennenkin kysytty mutta ajattelin että olen jo 50v niin luulisi loppuvan.
En meikkaa, en lakkaa kynsiä, en käy kampaajalla. Rymyän vaan perämettässä koirien kanssa.
Enkä tosiaankaan mieti minkä ikäiseltä näytän, eikä kukaan sitä ikinä ole kommentoinut.
Mies ilmiselvästi on tyytyväinen näkemäänsä, se riittää.
En osaa sanoa mistä on kyse kun olen 46v mutta monet sanovat 25v näköiseksi. Nytkin Facebookissa kirjoitti joku 24v "mies" eli mun silmissä lapsi kun luuli että olen niin nuori.
En yhtään osaa sanoa mistä kyse mutta minulla on esimerkiksi kuulemma aika isot silmät,pitkät hiukset ja olen normaalipainoinen.
Tämä ok aina hankaloittanut mun elämää kun olen halunnut tutustua omanikäisiin mutta nuoremmat ottaa yhteyttä. Poikaystävät ovat olleet monesti nuorempia esim yksi oli 7v nuorempi.
Niin no ihoni on täydellinen vaikuttaakohan se. Vihaan finnejä yms. Minua on monesti sanottu söpön näköiseksi esim kuviin kirjoitetaan söpö.
Silti ilmeisesti olen tulkinnut näin miehet ovat seksuaalisesti kiinnostuneita nuorista joistain 16 vuotiaista. Itse olen siinä söpö roolissa monesti.
Minusta ainakin tuntui nelikymppisenä, että jotkut yritti lietsoa käyttäytymään nuoren tasoisesti. Että pääsee sitten osoittamaan sormella ja nauramaan, miten jälkeenjäänyt toinen on. Kateus saa ihmisen tekemään ihmeellisiä asioita.
Joku voi ihailla vilpittömästikin ja olla sitä mieltä, että toinen on nuoren näköinen. Kyllä sitä sattuu, eri ihmiset näkee asiat eri tavoin. Tuskin kukaan esim. rakastuisi itseään huomattavasti vanhempaan, jos näkisi tämän oikeasti vanhuksena.
Yrittävät vielä viiskymppisellekin 😅
En tiedä. Minusta suurin osa naisista näyttää jo aika vanhoilta pian 25 v jälkeen.
Onko edes tarpeellista yrittää vakuutella iästä suuntaan tai toiseen. Jokainen on sen ikäinen kuin on tässä hetkessä.
Koska kaikki haluavat ärsyttää juuri sinua. Kukaan ei ole oikeasti ikäistään nuoremman näköinen. Kaikki on vain suurta salaliittoa sinua vastaan.
Yli 40v. naiset tuntuvat itse uskottelevan itselleen, että näyttäisivät samalta kuin puhelimien etukameroilla otetuissa kuvissa. Kuvat on niin feikkejä, että itse en enää viitsi edes päivittää kasvokuvaa profiiliin, kun tiedän itse varsin hyvin, etten näytä siltä oikeasti. No, toisten tyyli on se, että somessa feikataan omaa elämää ihan huolella. Niin ei kai sitä sitten itse tosiaan tajua.
Mullekin sanottiin noin nelikymppisenä. Siis että näytän nuoremmalta. Usea ihminen sanoi toistensa sanomisista tietämättä. Eikä hyötyneet siitä, uskoisin että olivat vilpittömiä. Enää ei kukaan sano niin, olen pian 50v. Naama valahtanut.
Töissä varsinkin nuoret yllättyvät kuullessaan, että ikää on jo yli 40. Ehkä siinä se ajatus että vanha näyttää aina vanhalta. Ryppyjä on aika vähän, joten uskon aina itse että enemmän ryppyjä omaavilla ovat minua vanhempia vaikka näin ei aina ole
Sen uskotaan olevan joku kohteliaisuus.
Näitäkin esimerkkejä täällä luen ja naureskelen.
Ei. Yksikään 40 plus ei tod. Ole ikinä näyttänyt 20v.
Anonyymina ilman kuvaa näitä on hauska lukea.
Itse vanhempi mutta kovasti nuoret miehet piirittävät .Kiusallista kertoa että ikä on X...Ei kaikista tule mummeleita.