joo mä äänestän Lauraa
Älykäs, sanavalmis, edustava ja hyvät mielipiteet?
Mikä on pska tekosyysi ettet äänestä lauraa? Miksi ihmiset eivät äänestä Lauraa, vaikka se on vaalikoneissa todella monella ykkösehdokas. Silti äänestetään jotain muuta?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä Niinistö vastaa jos ei ympäripyöreesti? Hah kysynpähä vaan
Niinistö paljon kokeneempana poliitikkona osaa vastata paremmin ympäripyöreästi ettei se että vastaa ympäripyöreästi käy niin selkeästi ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärtänyt kysymyksiä ja hermokin meinasi mennä. Tunnin verran vain oli tentattavana, mutta mitenhän kävisi presidenttinä ollessa jos vastapuoli ei olekaan samaa mieltä?
Kukaan neuvottelukumppani ei käyttäytyisi noin töykeästi Suomen presidenttiä kohtaan kuin mitä YLEn räyhätoimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä Niinistö vastaa jos ei ympäripyöreesti? Hah kysynpähä vaan
Niinistö on mestari vastaamaan paljon, mutta ei mitään. Siksi valintani on tuleva kuningas Paavo Matti Väyrynen. Ajaa suunnilleen samoja asioita Huhtasaaren kanssa, mutta on paljon kokeneempi ja osaavampi. Ei tuon helpompaa valintaa voi ihminen tehdä noiden kahden ehdokkaan välillä.
Ei siihen tekosyitä tarvita, että on äänestämättä Huhtasaarta. Itse en äänestä häntä koska hän on tyhmä ja luultavasti täysin kykenemätön hoitamaan presidentin tehtäviä. Lisäksi se pelkkä Huhtasaaren hihhulius on jo yksi iso syy olla äänestämättä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärtänyt kysymyksiä ja hermokin meinasi mennä. Tunnin verran vain oli tentattavana, mutta mitenhän kävisi presidenttinä ollessa jos vastapuoli ei olekaan samaa mieltä?
Kukaan neuvottelukumppani ei käyttäytyisi noin töykeästi Suomen presidenttiä kohtaan kuin mitä YLEn räyhätoimittaja.
Eikö? Eikö tosiaan edes kriisitilanteessa, jossa Suomi/Suomen presidentti on vastapuolella? Huhtasaari olisi myös voinut vastata niihin toimittajan kysymyksiin suoraankin. Silloin ei toimittajan tarvitse aloittaa jankkaamista vastauksen saamiseksi. Samaa töykeyttä tulee jokaisen ehdokkaan kohdalle, mutta se pitää vain kestää jos aikoo presidentiksi.
Olipa ärsyttävä toimittaja.
Taidan muuten kans äänestää Lauraa. Sitä ei vaan uskalla kenellekään sanoa ääneen, kun tulee heti paskaa niskaan. Ei noista ehdokkaista kukaan ole mun mielestä mitenkään täydellinen presidentiksi.
Tulee mieleen jenkeissä nämä show-papit jotka pitävät niitä "Praise the lord...hallelujaa!!" jumalanpalveuksia. Laura osaa pelaa peliä ja vetää naruista. En tiedä onko se todellinen Laura vai vaan suosionkeräys niksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen tekosyitä tarvita, että on äänestämättä Huhtasaarta. Itse en äänestä häntä koska hän on tyhmä ja luultavasti täysin kykenemätön hoitamaan presidentin tehtäviä. Lisäksi se pelkkä Huhtasaaren hihhulius on jo yksi iso syy olla äänestämättä häntä.
Laura on tyhmä?
No sinä omalla kommentillasi kyllä kerroit ja näytit olevasi sukua Einsteinille.
Vierailija kirjoitti:
No ei toi toimittajakaan oikein puolueeton ole.... hyvin paistaa antipatiat läpi, heh heh!
Hänen tehtävänsä on kysyä, vaatia vastausta ja kyseenalaistaa. Se tuntuu persuista pahalta, kun Laura ei osaa vastata, ja se on niin noloa!
Minun on täysin mahdotonta kannattaa presidenttiehdokasta, jonka mielestä evoluutio ei ole totta. Kreationísmi on vain niin ..huokaus. Vanhaa, tunkkaista, tieteen halveksimista.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä idioottia
Ymmärrän, siksi juuri Laura onkin paras vaihtoehto.
Ymmärsi hyvin, mutta haastattelija kyseli tyhmiä. Laura sai paljon kannattajia muidenkin kuin oman puolueensa ihmisistä. Presidentiksi hän olisi vielä liian nuori ja kokematon. Mutta odottakaahan, kun tulevat eduskuntavaalit.