Tuli koulusta viestiä
Sain wilma viestin ja ajattelin, että se olisi tavallinen "kirjat kotona" tai "yski tunnilla"-viesti, mutta ei ollut. Poikani oli terveystiedon tunnilla todennut homouden olevan mt-ongelma. Yritin takoa järkeä hänen päähänsä, mutta ei onnistunut. Poika on 14. Kasvaako tuosta asenteesta ulos vai pitääkö tehdä enemmänkin jotain?
Kommentit (18)
Ei siitä tule mitään turha yrittää
näytä hänelle joitain lesbo filmejä niin voi mieli muuttua.
Lisää terveystietoa,monikultturinen hapatus ja rokotteet mädättävät suomalaiset
Olisit laittanut takaisin viestiä, että "poikani on oikeassa, mitä ihmeen valhetta te siellä koulussa oikein opetatte".
Arvokonservatismi ei sentään sairaus ole.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Pekka-vainaalla joku keino lespoilun lopettamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Lisää terveystietoa,monikultturinen hapatus ja rokotteet mädättävät suomalaiset
Olen ilmoittanut alapeukut asiattomaksi
Saa olla mielipide asiaan. Ei pidä reagoida yli opettajan tai vanhepien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Pekka-vainaalla joku keino lespoilun lopettamiseen?
Kuka Pekka?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole jo myöhäistä. Tai sit on vaan niin lapsellinen, että pitää esittää luokkakavereille tai sit se on huomannut olevansa itse homo ja kieltää sen itseltään tyystin.
Myöhäistä on juu, meni nyt teidänlaistenne suorittama aivopesu vituiksi tällä kertaa.
Vai olisko niin että peittää omaa homouttaan kieltämällä sen?
Onko poika antisemitisti myös? Kiinnostuksesta kysyn.
Pojallasi on oikeus omaan mielipiteeseensä, vaikka se oikeasta tiedosta poikkeaakin. Hän joka ei kunnioita poikasi mielipidettä syyllistyy kyllä suvaitsemattomuuteen.
Tuon ikäinen poika eikä vielä tiedä miten koulussa pärjätään.... eli ollaan open kanssa mielipideasioissa tunnilla samaa mieltä ja kokeeseen kirjoitetaan mitä opettaja haluaa lukea. Omat mielipiteet on sitten omia.
Vierailija kirjoitti:
Saa olla mielipide asiaan. Ei pidä reagoida yli opettajan tai vanhepien.
Miksi tuollaisia "mielipiteitä" saa täysin hyväksytysti olla, vaikka ne ovat syrjiviä eivätkä pohjaudu tosiasioihin tai tieteeseen mitenkään? Sama asia kuin minun mielipiteeni tummaihoisista ihmisistä olisi se, että heidän ihonsa väri johtuu kehityshäiriöstä. Miten se on eri asia?
Miksi juuri homojen kohdalla syrjinnästä, vihasta ja tietämättömyydestä tulee jokin "mielipide", jota minun tulisi sitten jotenkin kunnioittaa? En kunnioita. Miksi kunnioittaisin ihmistä, joka yrittää viedä minulta oikeuteni?
-teini-ikäinen, joka on myös homoseksuaali
Vierailija kirjoitti:
Poikasi on fiksu. Oikeassa oli.
Näin on
Eiköhän se ole jo myöhäistä. Tai sit on vaan niin lapsellinen, että pitää esittää luokkakavereille tai sit se on huomannut olevansa itse homo ja kieltää sen itseltään tyystin.