Helsingissä ei lunta, mutta Fuengirolassa on!
Kommentit (11)
Fuge on kiva. Olis vaan lämmitettyjä uima-altaita, olis kuin islannin kuumis lähteis. Paitsi ei sielä kyllä espanjaa opi.
Lähdetään kuukaudeksi Fugeen muutaman viikon päästä! Toivottavasti sää lämpenee siihen mennessä!!!
No pitäähän sitä vähän lunta saada tuulipukujen paratiisiinkin. Menee elämä muuten tylsäksi.
Tuolla ikävä puoli on se, että asunnot ovat sitten tosi kylmiä, kun viileä koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sielläkään oo. Juttu nyt oli liioiteltu lehden tapaan.
.
Videon mukaan oli ihan reilusti.
Katselin matkoja tuonne, päädyin kuitenkin varaamaan matkan Teneriffalle, on siellä ainakin yleensä lämpimämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sielläkään oo. Juttu nyt oli liioiteltu lehden tapaan.
.
Videon mukaan oli ihan reilusti.
Katselin matkoja tuonne, päädyin kuitenkin varaamaan matkan Teneriffalle, on siellä ainakin yleensä lämpimämpää.
Kuurot ovat usein hyvin paikallisia. Tuollakin oli osunut vain pienelle alueelle ja sulanut nopeasti pois.
Helsinki on nykyään paska paikka; vain tyhmimmät turistit kesäisin jäävät sinne, kun eivät tajua, että oikea Suomi alkaa kehäkolmosen jälkeen.
Tasan ei mene nallekarkit!