Jos pieraisee ulkona, kuinka kauan suurin piirtein kestää että haju hälvenee ympäriltä
Kommentit (38)
Kysäise vieerustovereilta.
Pieraisun. Haistatteko?
Haiseeko?
Vieläkö haisee?
Haiseeko enää?
Entäs nyt?
Vierailija kirjoitti:
jos ei itse haista mitään?
Harvardin teettämässä tutkimuksessa tultiin siihen tulokseen, että noin 9 sekunttia rotsi auki ja rotsi kiinni päästiin 30-45 sekunnin paikkeille
Jos sullla on tiiviistä kankaasta tehdyt haalarit, se pieru jää sinne sisälle ja haisee vasta kotona kun riisut sen pois päältäsi.
itse pieraisen aina junasta tultuani stadin keskustaan, tietää ettei kukaan voi tietää että se oon minä kun pieru haihtuu ruuhkaan sekaan ihmisten haisteltavaksi, se on kivaa!
Kerran pierasin vahingossa ja joskus 10 sekunnin päästä kaveri ilmestyy paikalle...
Vierailija kirjoitti:
Jos sullla on tiiviistä kankaasta tehdyt haalarit, se pieru jää sinne sisälle ja haisee vasta kotona kun riisut sen pois päältäsi.
Tämä tunnetaan asiantuntijapiireissä Michelin-ukko -ilmiönä.
Laita vetoketju takapuoleen niin voit aukaista sen tarvittaessa. Ei jää pieru sisälle ja haju häviää nopeammin :D
Mä pieraisin kerran bussipysäkillä, kun bussi oli saapumassa ja aattelin et parempi päästää pois nyt kuin pidätellä 20 km matka.
Se pirulainen alkoi haista vasta lipun leimattuani ja istumaan päästyäni.
Varaa siis yli 10 sekuntia poistumisaikaa ennen julkisiin astumista, plus 5 sekuntia jokaisista väli-/toppahousuista.
Vierailija kirjoitti:
Laita vetoketju takapuoleen niin voit aukaista sen tarvittaessa. Ei jää pieru sisälle ja haju häviää nopeammin :D
Oli joo tosi hauska juttu
Oon huomannu, että jos tuntuu yksinäiseltä niin kannattaa pieraista. Aina pölähtää jostain heti joku viereen haistelemaan vaikka miten kuvitteli olevansa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu, että jos tuntuu yksinäiseltä niin kannattaa pieraista. Aina pölähtää jostain heti joku viereen haistelemaan vaikka miten kuvitteli olevansa yksin.
Tämä! En tiedä mistä se johtuu, mutta näin siinä 80% todennäköisyydellä aina käy. Vielä sekin että se pieru haiseekin vielä nin voimakkaallekin.
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä pieremisen, oikein puhkuvaa riemua nyt täällä kaikilla...
Ei tartte meille ruveta kiukuttelemaan jos itse olet noin rajoittunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! En tiedä mistä se johtuu, mutta näin siinä 80% todennäköisyydellä aina käy. Vielä sekin että se pieru haiseekin vielä nin voimakkaallekin.
Jaettu pieru on kaksinkertainen pieru...?
Vierailija kirjoitti:
Jos puu kaatuu metsässä...
Tää on kyllä vähän eri juttu, koska tässä pierukeississä sinun pakko olla ainakin hetkellisesti paikalla.
Jos puu kaatuu metsässä...