Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pieraisee ulkona, kuinka kauan suurin piirtein kestää että haju hälvenee ympäriltä

Vierailija
09.01.2018 |

jos ei itse haista mitään?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lie sitten peräisin sanonta 'kadota kuin pieru Saharaan'?Hälveneekö haju siellä nopeammin?

Vierailija
22/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löyhytät helmoja niin 7,2 sekuntia. Voi mennä myös 9,6.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu, että jos tuntuu yksinäiseltä niin kannattaa pieraista. Aina pölähtää jostain heti joku viereen haistelemaan vaikka miten kuvitteli olevansa yksin.

Tämä! En tiedä mistä se johtuu, mutta näin siinä 80% todennäköisyydellä aina käy. Vielä sekin että se pieru haiseekin vielä nin voimakkaallekin.

Tämä on taivaallisen tosi. Samanlainen efekti kuin muissakin jutuissa, jotka haluat tehdä ehdottoman privaatisti, esim vaikka kusemisessa.

Olin viime kesänä pyöräilemässä ja kun olin lenkillä reilusti nestettä nauttinut, niin tottahan siinä iski armoton kusihätä. Oli pakko aika nopeaan ruveta etsimään potentiaalista lorotuspaikkaa. Niinpä vetäisin sellaiselle syrjäiselle metsäpolulle, jota olin aiemmin käyttänyt enkä siellä koskaan ollut muita liikkujia nähnyt. Niinpä siis sinne ja äkkiä lerssi esille ja urea lentämään.

Siinä oli polun molemmin puolin niin tuuhea kasvillisuus, etten voinut polulta poiketa, joten pakko oli siinä polulla lorottaa. No tuloksen arvaattekin. Juuri kun olin saanut kaaren parhaimmilleen, niin vastaan kävelee nainen koiransa kanssa. No enhän siinä voinut muuta kuin kääntää heille perseeni ja jatkaa nolona lorottamista :)

Vierailija
24/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kaikki jotain 5 vuotiaita?

Ei varmaankaan, ainakaan minä. Ikää jo yli 50v ja edelleen pieruhuumori saa hymyn huulille :)

Vierailija
25/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä pieraisen kaupungilla kun tummaihoisia on ryhmänä paikalla, jää haju heidän niskoilleen ja ihmiset paheksuvat

Vierailija
26/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieraisepa hameessa, niin pieru seuraa perässäs...

Koskee vain transuja, koska naisethan ei piere tai käy kakalla. Ne käy vain puuteroimassa nenäänsä vessassa. Eihän naisten vessoissa ole edes vessanpönttöjä. Paitsi silloin kun joku duunari on vahingossa laittanut kun ei ole tiennyt, että se on naisten vessa.

Vierailija
27/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.

Vierailija
28/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kaikki jotain 5 vuotiaita?

Ei varmaankaan, ainakaan minä. Ikää jo yli 50v ja edelleen pieruhuumori saa hymyn huulille :)

Tää on tällästä vanhojen haisevien finskejen huumoria

Vierailija
29/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pieraisin kerran bussipysäkillä, kun bussi oli saapumassa ja aattelin et parempi päästää pois nyt kuin pidätellä 20 km matka.

Se pirulainen alkoi haista vasta lipun leimattuani ja istumaan päästyäni.

Varaa siis yli 10 sekuntia poistumisaikaa ennen julkisiin astumista, plus 5 sekuntia jokaisista väli-/toppahousuista.

Tais tulla lusikallinen sinne housuihin myös joka sitten alkoi haista.

Vierailija
30/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUOMARINURMIO kirjoitti:

yleensä pieraisen kaupungilla kun tummaihoisia on ryhmänä paikalla, jää haju heidän niskoilleen ja ihmiset paheksuvat

Ja ripulia valui lahkeista ja jäit kiinni

Vierailija
31/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pieraisin tuossa talon nurkalla ja kun tänään menin sinne se oli edelleen siellä.

Vierailija
32/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.

No tulihan se sieltä!Tätä kaipasin!!

Vierailija
33/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puu kaatuu metsässä...

Jos puu pieree metsässä, mutta kukaan ei ole haistelemassa niin haiseeko se? Ja jos kukaan ei kerran ole haistamassa tai kuulemassa niin meneekö koko pieru hukkaan?

Vierailija
34/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TUOMARINURMIO kirjoitti:

Ruskea Talo?

Vierailija
35/38 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran luin, että jossain oli mitattu pierukaasun leviämisnopeudeksi tuulettomassa tilassa 1m/s. Se on kuulkaa alle kaksi sekuntia, kun haju on sohvan toisessa päässä.

Vierailija
36/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran luin, että jossain oli mitattu pierukaasun leviämisnopeudeksi tuulettomassa tilassa 1m/s. Se on kuulkaa alle kaksi sekuntia, kun haju on sohvan toisessa päässä.

Niin siis myös toisessa päässä. Sillä kun on tapana levitä, eikä vain siirtyä paikasta toiseen. Toki ulkotiloissa tuuli avittaa myös sen siirtymistä. Niinpä esim bussipysäkillä on hyvä huomioida tuulen suunta ja siirtyä bussinodottajien sille puolelle, minne on tuulen suunta, niin voi tuhnuilla ihan rauhassa.

Toki jos haluaa tuhnuillaan herättää kanssaihmisissä hämmennystä niin silloin on hyvä siirtyä sille puolelle joukkoa, josta tuulee, niin pääsee seuraamaan kanssakulkijoiden ilmeitä, kun kaasupilvi kulkee ihmijoukkion läpi.

Vierailija
37/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako aina piilotella ja hävetä sitä pierua? Muistelen edelleen hymyssä suin yhtä episodia.  Odottelin pysäkillä bussia muutaman muun kanssa. Ohi käveli vanhempi papparainen, joka  meidän kohdalla nosti jalkaansa ylös ja päästi pitkän,  äänekkään pierun ja jatkoi matkaansa.  Koko pysäkillä ollut porukka räjähti nauramaan yhtääaikaa. Hyvä, ettei vesi valunut silmistä.

Vierailija
38/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TUOMARINURMIO kirjoitti:

Mä olen kerran oikeasti kakannut kadulla kävellessäni. Oli pms kramppi enkä ehtinyt kotiin ajoissa. Tuli pieni kova kikkare, joka tippui housunlahkeesta ulos. En jäänyt tarkastelemaan sitä lähempää.

N38