Raskaaksituleminen! Yhdyntätiheys?
Yhdyntä joka päivä vai joka toinen päivä ovulaation tienoilla?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen päivä oli lääkärin suositus meille.
Kiitos! Oliko puhetta että onko aamulla vai illalla parempi yrittää? Tai jotain muuta jota pitäisi tietää.
Ap
Aamuin illoin ovulaation tienoilla toimi meillä. Harvempi tahti ei tuottanut tulosta. Lyhyt ovulaatioaika ja huonosti kestävät siittiöt ilmeisesti meillä.
Äh, mä meen ihan sekasin!
Yhdyntä 2 kertaa päivässä vain ovispäivinä, tasan kerran päivässä 3-4 päivän jaksolla oviksen ympärillä, vai joka toinen päivä esim KP 6, KP 8, KP 10, KP 12?
Nyt on tehty yhdyntä kerran päivässä niin että aloitettu pari päivää ennen ovulaatiota ja jatkettu sen yli ja ei ole tuottanut tulosta ollenkaan :(
Minullakin lyhyt kierto, ja ovulaatio bongattu tikulla aina samana yhtenä päivänä noin 5 päivää kuukautisista! AP
Joka päivä menkkojen jälkeen siihen kun ovis oli ohi, muutama päivä siis vielä oviksen jälkeen. Tuotti tulosta vasta 1v8kk yrittämisen jälkeen. Muutama kuukausi oli väliä, että ei jaksettu tuota tahtia, vain oviksen aikana.
Mies rupesi liikkumaan ja kuntoilemaan, niin tärppäsi heti. On hieman ylipainoa. Sama esikoisesta, vasta kun mies alko laihtumaan normaalipainoon, tärppäsi.
Joka toinen päivä ovulaation vaiheilla riittää.
Pyh. Kerran kun on yhdynnässä niin on raskaana. Sillä tavalla se menee. Niin on luonto tarkoittanut.
Joka toinen päivä pitäisi riittää. Minä tulin raskaaksi vasta kun hoksasin nostaa jalat ja pepun ylös yhdynnän jälkeen niin että joka ikinen spermatippa meni sinne minne pitikin eikä valunut ulos.
Miehellä oli siittiöt normaalin alarajalla joten nähtävästi joka tippa oli tarpeen ja itsekään en ole kovin hedelmällinen.
Olimme jo jonossa hoitoihin mutta onneksi saimme lopulta luomuna 2 tervettä lasta.
Kiitos! Joka toinen päivä tekniikalla yhdyntäkertoja tulee siis 4-5 per kiertoon. Sillä minulla ovis on jo hetimiten kuukautisten jälkeen!
Eli KP 6, KP 8, OVIS, KP 12.. ja tässä KP 12 on jo periaatteessa lääkärin mukaan myöhäistä!
Tai sitten KP 7, KP 9 (ovis) KP 11, KP 13 joka myös jo hyvin myöhään...
Eli näin? 4 yhdyntäkertaa siis meillä mahdollista tässä lyhyessä kierrossa, kun yhdyntä joka toinen päivä..??
No me mentiin fiiliksellä. ..mulla kierron pituus vaihtelee eli 7 päivää oli sellaista aikaa jolloin yritetiin tavallista ahkerammin. Yksi päivä tais olla ilman seksiä mutta muuten 1-3 kertaa päivässä hommailtiin . Tärppäsi mutta meni kesken. :( Kunhan yhdet kuukautiset on ollut välissä yritetään uudelleen. ..
Vierailija kirjoitti:
No me mentiin fiiliksellä. ..mulla kierron pituus vaihtelee eli 7 päivää oli sellaista aikaa jolloin yritetiin tavallista ahkerammin. Yksi päivä tais olla ilman seksiä mutta muuten 1-3 kertaa päivässä hommailtiin . Tärppäsi mutta meni kesken. :( Kunhan yhdet kuukautiset on ollut välissä yritetään uudelleen. ..
Siis fiiliksellä menemisellä tarkoitan sitä että nautittiin seksistä eikä laskettu kertoja.
Meillä tärppäs kun kuksittiin 4pv ennen ovista ja kolme jälkeen :D sitten menikin kesken... Nyt odottelen että vuoto loppuu ja tulis ovis, tuskin tärppää ekasta mutta ainakin tiedetään milloin seuraava ovulaatio on jolloin sama ruljanssi pystyyn.
Käy ottaan hormonikokeet verestä kierron loppuvaiheilla, tikku voi näyttää plussaa vaikket oikeasti ovuloi.
Mies on myös helppo testata, liikkuuko siellä mitään ja mihin suuntaan.
Nää labrat ei ole kalliita, gynen kautta meette.
Oksettaa lukea näitä raskautumiseksi tulemisen niksejä. Älkää laittako näitä tänne. Minä tulin perinteisellä tavalla raskaaksi rakkaalle aviomiehelleni, eli jonkun rekkakuskin toimesta tyttöjen pikkujouluristeilyllä.
Kierto 28 päivää.
Meillä oli aina seksiä kp 12, 14, 16 ja muuten fiiliksen mukaan.
Tulin raskaaksi kun pari kertaa oli seksiä myös kp 18 eli en tiedä oliko minulla jotenkin myöhäinen ovis.
Hei, siinä voi olla muutakin vaivaa- itselleni määrättiin tuplakiertoon per kk, primot silloin joskus. Eka lapsi oli saanut alkunsa, ihan spontaanisti kun olin jättänyt pillerit pois- mutta toista ei sitten piakkoin kuulunutkaan ennen kuin sain hoidon.
Muutoin luettuna hieman huvittaa... Pitääkö sitä ihan työnä ajatella, lapsentekoa? Niinkuin jotain pakkotieteellistä?
Eihän se asia mitään rakettitiedettä tai työleiri ole? Ja tiedän kyllä että lapsensaanti voi tuottaa ongelmia, mekään ei saatu enää kolmatta. Suurempi lapsiluku oli alunperin ajatuksissa- Kapina asiaa kohtaan loppui kun kumpikin pojista alkoi lähestyä murrosikää, ja tajuttiin että eiköhän nämä meidän lapset ole jo tehty.
ekan sain 20v, toisen kun olin täyttämässä 23.
Kuinka pitkä kierto ap sinulla on? Kuulostaa kovin lyhyeltä.. Oletteko kauan yrittäneet? Mietin vain että ehtiikö kohdun limakalvo paksuuntumaan tarpeeksi noin lyhyessä ajassa menkkojen jälkeen.
Hyvät siittiöt voi elää odottamassa ovista n. 5 päivää.
Mutta jos on "huonot" siittiöt eli hitaat ja niitä on vähän ym niin pitää onnistua ajoittamaan yhdyntä tarkasti.
18 tämä nyt on selvää! Tähän ajoitukseen AP apua tarvitseekin!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa lukea näitä raskautumiseksi tulemisen niksejä. Älkää laittako näitä tänne. Minä tulin perinteisellä tavalla raskaaksi rakkaalle aviomiehelleni, eli jonkun rekkakuskin toimesta tyttöjen pikkujouluristeilyllä.
Ja miksiköhän luulet, etteivät tässä ketjussa olevat kommentoijat olisi vakituisessa parisuhteessa ja pyrkisi yhdessä tuumin puolisonsa kanssa saamaan sen toivotun lapsen? Et taida olla se penaalin terävin kynä.
Joka toinen päivä oli lääkärin suositus meille.