Paavo Väyrynen haikailee YYA-aikaa takaisin
Ja 5-vuotistavaranvaihtopöytäkirjoja. Oi noita 70-luvun päiviä!
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sattumaa ole, että putintrollit täällä kilvan ylistävät Väyrystä ja että Väyrysen sotkut sotkeutuvat aina Venäjän aiheuttamiin sotkuihin.
Huuda ja mölise vaan jatkossakin putkutrolleista, ajat itsesi vain pahemmin ulos keskustelusta. Pian huomaat että ketään ei yksinkertaisesti enää kiinnosta "asiasi".
Bingo! Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kertoisi Paavolle, että Neuvostoliitto romahti jo 30 vuotta sitten!
Kyllä Paavo sen tietää. Ja ymmärtää myös, päinvastoin kuin sinä, että aivan naapurissamme on miljardien eurojen arvoiset vientimarkkinat, joiden hyödyntämistä meidän ei kannattaisi heittää romukoppaan vain joidenkin typerien ja muiden intressien ajamiseksi asetettujen kauppapakotteiden vuoksi.
Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Itsenäiseen maahan ja yrittää väkivalloin riistää Krimin.
Kunhan vetäytyvät ja pyytävät tekojaan anteeksi niin katsotaan uudestaan sitä kaupankäyntiä.
Ja muuten: painu Putintrolli vittuuun!
Eipäs valehdella!
Venäjä ei ole tehnyt mitään hyökkäystä Ukrainan maaperälle.Paitsi että ovat siellä parasta aikaa.
Etkö lue lehtiä
Etkö ole huomannut että juurikin sen takia nämä kaikki pakotteet ovat ylipäätään voimassa....
Miten trollitehtaanne taso voi olla noin helvetin huono?
Mistä tiedät? Oletko käynyt paikan päällä?
Huomatkaa, miten putintrolli yrittää sivuuttaa itse asian -sen että Venäjä on hyökännyt Ukrainaan.
En lähde mukaan vääntöön missä hän yrittää vääntää mustan valkoiseksi.
En minä mitään sivuuttanut vaan tiedustelin nimenomaan miten voit olla niin varma kyseisestä asiasta.
Ihan samalla tavalla kuin tiedän että ihminen on käynyt kuussa tai että Australiassa elää kenguruita. Tiedotusvälineistä ja kaikista mahdollisista medioista.
Siihen aikaan laki oli sellainen että kaikille kansanedustajille maksettiin päivärahaa kahden asunnon ylläpidosta jos etäisyys eduskuntaan oli suuri. Myös muiden puolueiden kansanedustajat hyötyivät Väyrysen tavoin, mutta media nosti vain Väyrysen syntipukiksi. Itse asiassahan kaikkien kauempaa olevien kansanedustajien on muutettava asumaan Helsinkiin, muutenhan ei vaativaa kokopäivätyötä voi hoitaa.
Kohun jälkeen lakia muutettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kertoisi Paavolle, että Neuvostoliitto romahti jo 30 vuotta sitten!
Kyllä Paavo sen tietää. Ja ymmärtää myös, päinvastoin kuin sinä, että aivan naapurissamme on miljardien eurojen arvoiset vientimarkkinat, joiden hyödyntämistä meidän ei kannattaisi heittää romukoppaan vain joidenkin typerien ja muiden intressien ajamiseksi asetettujen kauppapakotteiden vuoksi.
Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Itsenäiseen maahan ja yrittää väkivalloin riistää Krimin.
Kunhan vetäytyvät ja pyytävät tekojaan anteeksi niin katsotaan uudestaan sitä kaupankäyntiä.
Ja muuten: painu Putintrolli vittuuun!
Eipäs valehdella!
Venäjä ei ole tehnyt mitään hyökkäystä Ukrainan maaperälle.Paitsi että ovat siellä parasta aikaa.
Etkö lue lehtiä
Etkö ole huomannut että juurikin sen takia nämä kaikki pakotteet ovat ylipäätään voimassa....
Miten trollitehtaanne taso voi olla noin helvetin huono?
Mistä tiedät? Oletko käynyt paikan päällä?
Huomatkaa, miten putintrolli yrittää sivuuttaa itse asian -sen että Venäjä on hyökännyt Ukrainaan.
En lähde mukaan vääntöön missä hän yrittää vääntää mustan valkoiseksi.
En minä mitään sivuuttanut vaan tiedustelin nimenomaan miten voit olla niin varma kyseisestä asiasta.
Ihan samalla tavalla kuin tiedän että ihminen on käynyt kuussa tai että Australiassa elää kenguruita. Tiedotusvälineistä ja kaikista mahdollisista medioista.
Ihanko kaikista mahdollisista?
Venäjä on alkanut kouluttaa suomalaisia rahtilaivureita nostamalla laivojen riskiluokitusta ja tekemällä niihin ahkerasti tarkastuksia.
Onkohan tässä Väyryselle pedattu oma noottikriisi, jonka hän voi käydä Kremlissä neuvottelemassa kuntoon ja palata sankarina kotimaahan?
Ja foliohatutkin ovat Paavoa äänestämässä :)
Hauskinta taikahattu Paavosta oli tentissä se, kun hänet vaadittiin todistamaan tai antamaan lähde jostain mitä Niinistö oli sanonut. No lopulta Paavo löysi lähteen, minä kirjoitin niin tässä kirjassa. Ihan parasta, paitsi ei oikein presidentin viran arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Ja foliohatutkin ovat Paavoa äänestämässä :)
Hauskinta taikahattu Paavosta oli tentissä se, kun hänet vaadittiin todistamaan tai antamaan lähde jostain mitä Niinistö oli sanonut. No lopulta Paavo löysi lähteen, minä kirjoitin niin tässä kirjassa. Ihan parasta, paitsi ei oikein presidentin viran arvoista.
En äänestä Paavoa, mutta kysyn että oletko lukenut sen kirjan?
Siellä kirjassa lienee lähteet väittämille, ilman että Paavon tarvitsee sitä erikseen mainita?
Paavo on aivan oikeassa siinä, että asioita on tehty perustuslain vastaisesti. Perustuslakivaliokunta ei voi kirjoittaa lakia uusiksi, vaan se voi tulkita sitä ja arvostella sen tulkintoja, myös väärin.
Keskity vain siihen kaalisopan syöntiin. Trollaus kun ei oikein näytä onnistuvan.