Mitä sellaista olet tehnyt tänään, mitä kukaan muu maailmassa ei ole tehnyt tänään?
Kommentit (40)
Ollut minä. Kellään toisella ei ole täsmälleen samaa nimeä kuin minulla. Kukaan muu ei tienaa palkkaa pankkitililleni. Olen lasteni ainoa äiti. Miehelläni ei ole muita vaimoja.
Luin viime vuosituhannella koodattua mumps-ohjelmakoodia HUSissa.
Nussin miestäni. Kukaan muu maailmassa ei ole sitä mieheni kanssa tänään tehnyt.
Jokaisen elämä on ainutlaatuinen ja jokainen elää juuri oman elämänsä aikaa. Eli pöhkö kysymys.
Kukaan ei voi nähdä toisen unia.
Söin salmiakkia japanilaisessa kalastajaveneessä.
Vierailija kirjoitti:
Apotti?
Oletko varma, ettei siellä ole ketään muuta, jotka työkseen tekee tuota samaa?
Pimeimpiä kieliä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen elämä on ainutlaatuinen ja jokainen elää juuri oman elämänsä aikaa. Eli pöhkö kysymys.
Kysymyshän on todella hyvä.
Iltalenkillä jouduin kyykistymään puskan juurelle, kukaan muu maailmassa ei tänään ole kyykkypaskonut sen puskan juurelle.
Vierailija kirjoitti:
Nussin miestäni. Kukaan muu maailmassa ei ole sitä mieheni kanssa tänään tehnyt.
Niinhän sä luulet
Istunut toimistotuolillani klo 9.02.
yritin lennättää siemennesteeni maata kiertävälle radalle. epäonnistuin, lensi vaan 45 senttiä ilmaan.
Korjailin pois omia joulukoristeitani.
Join puoli pulloa rommia, nousin käsilleni ja heiitn siitä kasoisvoltin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apotti?
Oletko varma, ettei siellä ole ketään muuta, jotka työkseen tekee tuota samaa?
Pimeimpiä kieliä ikinä.
Apotti on hanke ja Epic on se softa. Epicin mumps-osioita ei ole koodattu viime vuosituhannella vaan ne on uudempia. Kyse oli ikivanhasta nk Musti-perheeseen kuuluvasta ohjelmakoodista, joka edelleenkin Oberonista huolimatta siellä pyörii. Ja kyllä, olen aika varma, ettei kukaan muu ole tänään HUSissa lukenut niitä Jeesuksen aikaisia koodeja :D
Hitto, en varmaan mitään. Mutta veikkaan, että kovin moni muu nainen ei ole pelannut Overwatchia kännipäissään tänään.
Vierailija kirjoitti:
Join puoli pulloa rommia, nousin käsilleni ja heiitn siitä kasoisvoltin.
Siis ihan kaksi oikeata volttia ja siitä lennokas ytimekäs potku perään.
Join viiniä tänään Ranskassa, Toulousen kaupungissa, omistamani loma-asunnon terassilla (oli vähän kylmä) ja kävin shoppailemassa itselleni uudet kengät ja siinä shoppailun lomassa kävin myös kahvilla.
Puhuin mukavalle finskille säästä
Vierailija kirjoitti:
Lapsena näimme sisarusteni kanssa samankaltaisia ja jopa identtisiä unia. Asia selvisi vasta aikuisena.
Makasin sängyllä ja pesin samalla hampaita ja katsoin youtubesta jotain muodin huipulle-ohjelman "epäonnistuneimmat vaatteet"-koostetta.