Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin reilusti ylipainoiselle kaverille kuinka pysyn hoikkana ja nyt levittelee juoruja että mulla on muka syömishäiriö

Vierailija
08.01.2018 |

Vaikka oikeasti syön lautasmallin mukaan ja käyn päivittäin 10km lenkillä. Paastoan myös yhden päivän viikossa jolloin en syö mitään. Kertoessani tuon kaveri kyllä kauhisteli kuinka kidutan ja rääkkään itseäni ja hän ei millään pystyisi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti pystyisi kerta itse elää ruualle ja on kuin tynnyri.

Vierailija
2/15 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on syömishäiriö, niin kyllä se on sillä porsaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo ap ole normaalia, hakisit vaan apua

Vierailija
4/15 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuuh varmasti syöt lautasmallin mukaan kuten kaikki laihat väittää syövänsä. Käytät varmaan maitotuotteita ja syöt perunaa siltikö pysyt muka laihana?

Vierailija
5/15 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoit itse aloittamaasi ketjuun?

Vierailija
6/15 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koit tarpeelliseksi kertoa noita elämäsifaktoja kaverillesi? Oliko yhteinen "jaetaan juttuja" - hetki vai yrititkö hänet saada ymmärtämään, että hänenkin pitäisi elää kuten sä?

Ehkä hän koki, että sun elämäs on ahdistavaa jatkuvaa ruuan kyttäystä ja lenkkeilyä ja siitä päätteli sut syömishäiriöiseksi?

Vierailija
7/15 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin 10 km? Ei kuulosta terveeltä. Harrasta välillä muuta liikuntaa, tuo rasittaa kehoa hyvin yksipuolisesti eikä anna aikaa palautua.

Vierailija
8/15 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lautasmalli oikeasti terveellinen ruokailumalli?

Vierailija
9/15 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistahan se on, reilusti ylipainoiset usein pitää omia sairaita elintapojaan normaaleina ja normaalit/hoikat muka eivät syö tarpeeksi. Mullakin on sukulainen (nainen) jonka mielestä muka laihdutan kun syön aamupalaksi yhden voileivän leikkeleillä/kasviksilla ja hedelmän sekä pikkukourallisen pähkinöitä. Ihan tavallinen aamupala. Tää sukulainen taas saattaa syödä kerrallaan esim. 6 leipää reiluilla päällysteillä ja sen lisäksi vielä vaikka mitä muuta jogurttia, piparia, banaania, pullaa, muroja yms. 

Vierailija
10/15 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuuh varmasti syöt lautasmallin mukaan kuten kaikki laihat väittää syövänsä. Käytät varmaan maitotuotteita ja syöt perunaa siltikö pysyt muka laihana?

En ole ap

mä syön perunaa ja maitotuotteita jne tilaan pitsaa.. mutta en vedä työkseni pitsaa. en vedä kiloa perunaa kerralla. mulla on aina kasviksia lautasella ja leivällä... käyn lenkillä ja puntilla. olen urheilullinen mies. jos mussuttaisin munkkeja ja söisin ähkyyn, niin olisin läski.

Vierailija
11/15 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koit tarpeelliseksi kertoa noita elämäsifaktoja kaverillesi? Oliko yhteinen "jaetaan juttuja" - hetki vai yrititkö hänet saada ymmärtämään, että hänenkin pitäisi elää kuten sä?

Ehkä hän koki, että sun elämäs on ahdistavaa jatkuvaa ruuan kyttäystä ja lenkkeilyä ja siitä päätteli sut syömishäiriöiseksi?

Itse kysyi miten pysyn näin laihana (170/60) kehtasi epäillä että karppaan. Kerroin vain totuuden että syön normaalisti ja liikun sekä etten yhenä päivänä syö mitään.

ap

Vierailija
12/15 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaistahan se on, reilusti ylipainoiset usein pitää omia sairaita elintapojaan normaaleina ja normaalit/hoikat muka eivät syö tarpeeksi. Mullakin on sukulainen (nainen) jonka mielestä muka laihdutan kun syön aamupalaksi yhden voileivän leikkeleillä/kasviksilla ja hedelmän sekä pikkukourallisen pähkinöitä. Ihan tavallinen aamupala. Tää sukulainen taas saattaa syödä kerrallaan esim. 6 leipää reiluilla päällysteillä ja sen lisäksi vielä vaikka mitä muuta jogurttia, piparia, banaania, pullaa, muroja yms. 

Tämmösiä höpöhöpö juttuja taas. Reilusti ylipainoiset usein pitää omia sairaita elintapojaan normaaleina? :D

Ei sellaista ylipainoista ole. Kyllähän me kunnon läskit tiedostetaan yksinkertainen kaava: pitää vaan kuluttaa enemmän kuin syö. Teille muillehan tämä tuntuu olevan isompi ongelma kuin läskille. Eikai näitä trolleja täälläkään olisi päivittäin.

Vierailija
13/15 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lautasmalli oikeasti terveellinen ruokailumalli?

Ei

Vierailija
14/15 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyi miten pysyn näin laihana (170/60) kehtasi epäillä että karppaan. Kerroin vain totuuden että syön normaalisti ja liikun sekä etten yhenä päivänä syö mitään.

ap

Ok, kiitos. Onhan sulla syömishäiriö, ei se kaveris potaskaa ainakaan levittele.

Vierailija
15/15 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei kyllä ole ihan tervettä lenkkeillä joka päivä, paastopäivänäkin. Jonkinlainen häiriö sulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme