Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä tapeteista? (Kuvat)

Vierailija
08.01.2018 |

1. https://www.wallpaperdirect.com/products/morris/bramble/126092

2. https://www.wallpaperdirect.com/products/morris/montreal/143932

3. https://www.wallpaperdirect.com/products/morris/golden-lily/83002

4. https://www.wallpaperdirect.com/products/morris/morris-seaweed/126122

Tila johon tulee on eräänlainen eteisaula/läpikulkutila. Normaali huonekorkeus, n.260cm, tilassa lautalattiat joiden väriä ei ole vielä päätetty. Lattia varmaan laitetaan sopimaan tapetin johonkin väriin.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan kamalia! Haen itsekin parhaillaan vanhaan puutaloon tapetteja ja noista tuli lähinnä joku hyvin vanha, mörkki isoisoisomummola, eikä mitenkään tyylikkäällä tavalla.

Vierailija
2/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin levottomia kaikki , 3 tai 4 parhaat. Tapetoitteko eteisen kaikki seinät ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin levottomia kaikki , 3 tai 4 parhaat. Tapetoitteko eteisen kaikki seinät ? 

Joo, kaikki seinät. Musta näyttää oudolta/kesken jääneeltä jos on vain yksi seinä tapetoitu. Ap

Vierailija
4/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihan kamalia! Haen itsekin parhaillaan vanhaan puutaloon tapetteja ja noista tuli lähinnä joku hyvin vanha, mörkki isoisoisomummola, eikä mitenkään tyylikkäällä tavalla.

Ok. Ap

Vierailija
5/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin nelosen, koska se levollisin ja kyseessä muutenkin "levoton" läpikulkutila.

Vierailija
6/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa laittakaa jotakin levollisempaa, eteiseen tullessa noista tapeteista tulee päällekäyvä vaikutus.

Vierailija
7/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
8/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. sopii eteiseen/läpikulkutilaan mielestäni parhaiten, mutta vain jos tila ei ole iso. Tummat välit kuvioissa tekevät siitä aika rauhattoman.

2. Tulee mieleen jokin kartanotyyppinen ratkaisu, mutta koska kotinne ei ilmeisesti sitä ole, niin lopputulos olisi lähinnä säälittävä tyyliin halutaan antaa kalliimpi vaikutelma kuin mihin oikeasti on varaa.

3. Saa voimaan pahoin. Liikaa värejä, jotka melkein sointuvat keskenään, muttei ihan.

4. On tosi levoton. Tulee vähän mieleen joku isoäidin makuuhuone.

Vierailija
9/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tai vika.

Vierailija
10/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ekasta ja kolmannesta. Ja yleensäkin William Morrisista :)

Vierailija
11/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin nelosen, koska se levollisin ja kyseessä muutenkin "levoton" läpikulkutila.

Eiku oli ykkönenkin levollisempi kun uudestaan katsoin. Mutta nelosessa pirteemmät värit. Äh, en tiedä.

Vierailija
12/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ehdottomasti.

Tosin ehdottaisin kyllä että tapetoisitte vaan tehosteseinän ja maalaisitte muut tapetin pohjaväriseksi. On aika tunkkasen näköstä jos kaikilla seinillä noin levotonta.

Vierailija
13/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki aivan järkyttäviä, mutta jos olisi ihan pakko ottaa noista joku, niin nro 3.

Vierailija
14/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tainnut kysellä täällä tapettivinkkejä pari kertaa ennenkin? Aina on kovin kirjavaa kuosia.

En tiedä enää oletko tosissasi vai et, mutta kiitos siitä, että löysin tuon nettisivuston :).

Vierailija
15/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. sopii eteiseen/läpikulkutilaan mielestäni parhaiten, mutta vain jos tila ei ole iso. Tummat välit kuvioissa tekevät siitä aika rauhattoman.

2. Tulee mieleen jokin kartanotyyppinen ratkaisu, mutta koska kotinne ei ilmeisesti sitä ole, niin lopputulos olisi lähinnä säälittävä tyyliin halutaan antaa kalliimpi vaikutelma kuin mihin oikeasti on varaa.

3. Saa voimaan pahoin. Liikaa värejä, jotka melkein sointuvat keskenään, muttei ihan.

4. On tosi levoton. Tulee vähän mieleen joku isoäidin makuuhuone.

😄 ok kiitos suorasta mielipiteestäsi!

Mun suosikki on myös ykkönen, siksi koska yhdessä tilassa olevista tapettikerroksista on lähes samanlaista tapettia, arviolta 1920-luvun tienoilta. Pohja on vain tuossa vanhassa tapetissa tummansininen. Ap

Vierailija
16/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee muualle tapettejesi kanssa hörhöilemään

Vierailija
17/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mun tyylisiä. ijffinger PIP Early Bird -tapetit ja Cole&Sonin Woods - tapetit sopis hyvin myös eteistilaan. Mutta teet tietysti ihan niin kuin itse haluat.

Vierailija
18/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen olisi minun valintani, kaunis tapetti.

Meillä on eteisessä tätä https://www.google.fi/search?client=ms-android-samsung&dcr=0&biw=360&bi…ås+flora&oq=tapetti+borås+flora&gs_l=mobile-gws-img.3...28030.30312.0.30556.6.6.0.0.0.0.203.752.1j4j1.6.0....0...1c.1j4.64.mobile-gws-img..0.2.330...0i8i10i30k1j30i10k1.0.r5yaYjqyRys#imgrc=gypurVuBHLyruM: eli Boråksen Flora.

Vierailija
19/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ainoa, jonka mielestä 3 olisi ihan OK. Mutta vain silloin, jos  huonekorkeus on reilusti yli 3 metriä ja myös ovet ovat tummat.

Itse suosin enemmän jugendtyylisiä tapetteja http://www.tapettitalo.fi/ideakuvat/idea_89.html

Vierailija
20/70 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet tainnut kysellä täällä tapettivinkkejä pari kertaa ennenkin? Aina on kovin kirjavaa kuosia.

En tiedä enää oletko tosissasi vai et, mutta kiitos siitä, että löysin tuon nettisivuston :).

Joo olen kysynyt ainakin kerran, joskus kesällä muistaakseni😊 remontoidaan pikkuhiljaa vanhaa taloa.

Vieraiden ihmisten mielipiteistä voi joskus saada hyviä pointteja, siksi nämä gallupit. Wallpaperdirect on kyllä hyvä sivusto 👍 Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän