Onneksi Saku Timonen ei asu Helsingissä
Eikä hän käsittääkseni ole kiinnostunut osallistumaan ehdokkaana eduskuntavaaleihin. Tulisi ensimmäistä kertaa elämässä suuri kiusaus äänestää demaria. Valtavan suuri! Harmi, että parhaimmisto kansasta ei eduskuntaan aina halua.
Toisaalta, Timosta tarvitaan omassa tehtävässään enemmän kuin olen tajunnutkaan. Kokoomuksen vaientamisyritykset todistivat lopullisesti, että totuus pelottaa päättäjiämme. Se kertoo paljon!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti asettuu ehdokkaksi, ei tarvitse edes kampanjaa läpipäästäkseen.
Ja Saku saisi kyllä demareille Pohjois-Karjalassa kaikkien aikojen potin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti asettuu ehdokkaksi, ei tarvitse edes kampanjaa läpipäästäkseen.
Muuten hyvä, mutta loppuisko blogi? Ehkä kokoomus pyytää ehdokkaaksi ja ostaa hiljaiseksi lupaamalla ministerisalkun.😁 No ehkä Timosessa ei ole tarpeeksi sisäistä kokoomuslaista, että olisi valmis rahasta mihin tahansa.
Tuossa olisi jo kunnon poliittisen draamasarjan ainekset :D
Vierailija kirjoitti:
Missä Timonen on töissä?
Minua taas, sekä useita minun frendejä kiinnostaa, missä kokoomusröllit on :D
Dondeestaes kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Timonen on töissä?
Minua taas, sekä useita minun frendejä kiinnostaa, missä kokoomusröllit on :D
Hyvä huomio. Minuakin kiinnostaa. Ja aina vain kiinnostaa, mitä Kokoomuksen puoluejohto on mieltä esim. tuosta Apu-lehden painostamisesta, jotta olisivat vaientaneet Saku Timosen. Kun toimittajatkaan eivät tähän tunnu tarttuvan, niin pitää sitten vain ihmetellä kaikkialla aina seuraaviin vaaleihin saakka, jos ei pidempäänkin. Ehkä joskus tulee vastaus Orpolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoltaa semmoista asenteellista demaripuppua. Ei jaksa lukea niitä valitusvirsiä.
Uskon, että et jaksa lukea. Suosittelen kuitenkin lukemista laajemminkin. Maailmankuva avartuu ja ajattelukykykin voi kehittyä.
Timosen pähkäilyt eivät laajenna kenenkään maailmankuvaa. Luen paljon mutta valitsen jotain fiksumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoltaa semmoista asenteellista demaripuppua. Ei jaksa lukea niitä valitusvirsiä.
Uskon, että et jaksa lukea. Suosittelen kuitenkin lukemista laajemminkin. Maailmankuva avartuu ja ajattelukykykin voi kehittyä.
Timosen pähkäilyt eivät laajenna kenenkään maailmankuvaa. Luen paljon mutta valitsen jotain fiksumpaa.
Jaatko lukuvinkkejä? Ayn Randia?
Muuten hyvä, mutta loppuisko blogi? Ehkä kokoomus pyytää ehdokkaaksi ja ostaa hiljaiseksi lupaamalla ministerisalkun.😁 No ehkä Timosessa ei ole tarpeeksi sisäistä kokoomuslaista, että olisi valmis rahasta mihin tahansa.