Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsityöihmisiä juttuseuraksi (:

Vierailija
08.01.2018 |

Mitä ootte viimeaikoina tehny vai onko jotain työnalla tällä hetkellä (:

Ompelin tässä yks ilta käsin tuttinauhan ja tällä hetkellä projektina kaukaloon lämpöpussi vuoden 2003 äp toppahaalarista meidän helmivauvalle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapipo on kesken, pakkaset ehti ensin.

Hitto vieköön, on liian pienet puikot :)

Vierailija
2/4 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neuloosi. Villasukat ja lapaset lähinnä sydäntä. Viimeksi tein isännälle lapaset, nyt pitäis löytää joku kiva sukkamalli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan sain käsitöistä yläasteella eikä siitä ole edes kuin muutama vuosi, joten olen aika yllättyny miten helposti on ton haalarin muokkaus lähteny käyntiin omasta päästä :D

Tällä hetkellä oon saanu jo alaosan purettua niin paljon kun tarvii ja edestä ajattelin tänään sulkea jo. Takaa jätän auki siihen asti että saadaan turvakaukalo ja saan täydellisesti mitattua mihin tarvii aukot vöille.

Vierailija
4/4 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ootte viimeaikoina tehny vai onko jotain työnalla tällä hetkellä (:

Ompelin tässä yks ilta käsin tuttinauhan ja tällä hetkellä projektina kaukaloon lämpöpussi vuoden 2003 äp toppahaalarista meidän helmivauvalle.

Onpas hyvä idea tuo toppahaalarin muuttaminen lämpöpussiksi!

En ole vielä ehtinyt tälle vuodelle aloittaa uutta projektia. Merinovilloja odottaisi ompelua ja ostin itselleni joululahjaksi uudemman Klompelompen, jos saisin elvytettyä neulomisinnostuksenkin taas henkiin. Moneen vuoteen en ole neulonut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan