poikaystävä pilkkaa kun en käytä tamponia' kaikki muutkin kuulemma käyttää?
En vaan halua laittaa itseeni mitään. Olen 13v ja poikaystävä 14v. Seksi ei ole edes mielessä. Poikaystävä sanoo että kaikki hänen kavereidensa tyttöystävät osaavat käyttää tamponia. Pitäisikö yrittää tavallaan väkisin vaikka sattuikin?
Kommentit (21)
Mistä se muka tietää mitä sen kaverin tyttöystävät käyttää? Ja mitä se sille edes kuuluu? Käytä mitä itse tykkäät, sun keho.
Mitäs hittoa sen sun poikaystävää liikuttaa millä tavalla kuukautisesi hoidat?
En käytä tamponia vaan kuukuppia. Paljon hygieenisempi ja tulee halvemmaksi käytössä
0/5
Noin idiootteja poikatstäviä ei toibottavasti ole.
Ei käytä.
Käyttääkö sun poikkiskin tamppiksii, kun kerran kaikki niitä käyttää?
Ei kenenkään kuukautissuojien käyttö kuulu poikaystävälle eikä poikaystävän kavereille. Jos poikaystävä tuollaisesta pilkkaa, niin ehkä on parempiakin ystäviä olemassa.
(Ja ei 13-vuotias neitsyt mitään kuppejakaan pysty sisälleen tunkemaan!)
En minä vaan ole koskaan käyttänyt.
Käytät just sitä mikä itsestä tuntuu mukavalta. Ei kuulu poikaystävälle pätkääkään. Eikä oikeastaan kenellekään muullekaan.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Noin idiootteja poikatstäviä ei toibottavasti ole.
Ei käytä.
Toiboa sopii.
Olen 42 v enkä ole koskaan käyttänyt tamponia vaan aina sidettä. Eipä ole kyllä yksikään poikaystävä ollut niin moukka, että olisi asiaa kommentoinut mitenkään. Mutta eiköhän tuo ap:n tapauksessa pojan nuoruuden piikkiin mene.
En mä ole tamponeja koskaan käyttänyt ja olen kohta kolmekymppinen. Oikeastiko teinipojat keskenään keskustelevat tyttöystäviensä kuukautissuojista?
Älä kuuntele mitään urpoja. Ei se ole miesten tai poikien asia puuttua menkkoihin ja se on muutenkin sinun oma asia, mitä systeemiä käytät. Kumpikaan vaihtoehto ei ole sen fiksumpi tai tyhmempi, siteet tai tamponit.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko teinipojat keskenään keskustelevat tyttöystäviensä kuukautissuojista?
Olen aika varma, että eivät, tyyppi on vain jostain kuullut, että moni käyttää tamponia. Eikä ehkä tiedä, että yhtälailla moni käyttää vain sidettä.
En nyt oikein jaksa uskoa, että tämä olisi yleinen keskusteluaihe 13-14-vuotiaiden tyttö-poikaporukoissa. Jos näin on, niin maailma on muuttunut...
Jos et olisi provo niin vastaisin että tunge sille poikaystävälle tamponi hanuriin!
Sanohan sille, että käyttää aivojaan, niin muutkin tekee.
Vierailija kirjoitti:
En vaan halua laittaa itseeni mitään. Olen 13v ja poikaystävä 14v. Seksi ei ole edes mielessä. Poikaystävä sanoo että kaikki hänen kavereidensa tyttöystävät osaavat käyttää tamponia. Pitäisikö yrittää tavallaan väkisin vaikka sattuikin?
poikkis on väärässä, valehtelee ja sen lisäksi tyhmä kuin saapas. jätä se.
Minä en ole koskaan käyttänyt tamponia, ja kuukautiset on olleet 30 vuotta. Viime kesänä ostin paketillisen (oli niin laaja tarjonta, etten edes tiennyt, mitä olisi pitänyt ostaa, jotain sitten summamutikassa nappasin hyllystä), kun oltiin lähdössä matkalle ja pelkäsin, että juuri silloin tulee menkat ja menee aurinkorantalöhöily ja uimiset mönkään. Onneksi alkoi vasta reissun jälkeen. Ei siinä muuta mutta kun on tuo pikkumuksu, jota ei voi yksin päästää pulikoimaan vaan pitää olla aikuisen mukana. Mies on siitä harvinainen suomalainen, että hän ei osaa uida - ja ilmeisesti myös siitä harvinainen, että häntä ei ole koskaan kiinnostanut, millä tavoin minä torppaan kuukautisveren päätymästä housuihin.
Miten poikaystäväsi tietää käytätkö siteitä, tamponeita vai kuukuppia? Jos hän on kysynyt, olisit vastannut ettei asia kuulu hänelle. En nyt todellakaan ymmärrä miten se häntä häiritsee, jos et käytä tamponia, sinunhan ne kuukautiset ovat.
N27, joka on aina käyttänyt siteitä
Oletko tosissasi? 0/5