Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaako ketään muuta kierukat?

Vierailija
08.01.2018 |

En voi ymmärtää, miten kukaan voi ottaa kierukkaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierukka ei inhota, mutta ajatus ehkäisykapselista ihon alla inhottaa ja pahasti.

Mua taas inhottaa ajatus kierukasta, mutta mulla on ehkäisykapseli.:D Joo, oli ikävän tuntuista kun se laitettiin, mutta on nyt ollut tossa käsivarressa melkein kaksi vuotta ja toiminut täydellisesti. Koko tämän ajan olen siis ollut parisuhteessa ja on säännöllinen seksielämä ilman kondomia.

Välillä vähän ellottaa, kun kapseliin sattuu koskemaan niin että näkee, kuinka sen toinen pää nostaa ihoa, mutta tietääpähän ainakin että se on paikoillaan.:D Ja olen kuullut kauhutarinoita, joissa kapseli on lähtenyt liikkumaan paikoiltaan yms. mutta kyllä tämä on mun suosikki ehkäisykeino. Menkatkin on muuttunut niin, että tulevat kyllä suht säännöllisesti, mutta kestävät 1-2 päivää. Eikä ole kipuja ja vuotokin aika niukkaa.

Vierailija
22/23 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä semmoinen harmittaisi. Siinä on tulehdusriski ja kohdunulkoisen raskauden riski. Kuparikierukka kaiken kukkuraksi katkaisee hedelmöityneen alkion tien kohtuun, joten se on aina tavallaan abortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Inhottaa erityisesti ajatus että ehkäisymekanismi on että ne aiheuttaa steriilin TULEHDUKSEN. En halua minkäänlaista tulehdusta muhimaan sisääni. Muutenkin ajatus vierasesineestä kehon sisällä tuntuu sellaiselta että en halua, ellei ihan pakko terveyssyistä ole - ei vain ehkäisyn takia.

Minulla ihan samanlaiset ajatukset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän