Lue keskustelun säännöt.
Inhottaako ketään muuta kierukat?
08.01.2018 |
En voi ymmärtää, miten kukaan voi ottaa kierukkaa.
Kommentit (23)
Kyllä semmoinen harmittaisi. Siinä on tulehdusriski ja kohdunulkoisen raskauden riski. Kuparikierukka kaiken kukkuraksi katkaisee hedelmöityneen alkion tien kohtuun, joten se on aina tavallaan abortti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Inhottaa erityisesti ajatus että ehkäisymekanismi on että ne aiheuttaa steriilin TULEHDUKSEN. En halua minkäänlaista tulehdusta muhimaan sisääni. Muutenkin ajatus vierasesineestä kehon sisällä tuntuu sellaiselta että en halua, ellei ihan pakko terveyssyistä ole - ei vain ehkäisyn takia.
Minulla ihan samanlaiset ajatukset!
Mua taas inhottaa ajatus kierukasta, mutta mulla on ehkäisykapseli.:D Joo, oli ikävän tuntuista kun se laitettiin, mutta on nyt ollut tossa käsivarressa melkein kaksi vuotta ja toiminut täydellisesti. Koko tämän ajan olen siis ollut parisuhteessa ja on säännöllinen seksielämä ilman kondomia.
Välillä vähän ellottaa, kun kapseliin sattuu koskemaan niin että näkee, kuinka sen toinen pää nostaa ihoa, mutta tietääpähän ainakin että se on paikoillaan.:D Ja olen kuullut kauhutarinoita, joissa kapseli on lähtenyt liikkumaan paikoiltaan yms. mutta kyllä tämä on mun suosikki ehkäisykeino. Menkatkin on muuttunut niin, että tulevat kyllä suht säännöllisesti, mutta kestävät 1-2 päivää. Eikä ole kipuja ja vuotokin aika niukkaa.