Inhottaako ketään muuta kierukat?
En voi ymmärtää, miten kukaan voi ottaa kierukkaa.
Kommentit (23)
Ei inhota, sinä olet ainoa koko maailmassa.
Inhottaahan ne kaupan hyllyllä, mutta paikoillaan tosi jees.
Joo inhottaa. En voi kuvitella sellaista härpäkettä sisälleni.
Mies yrittää painostaa ottamaan ja kun sanoin, että kierukka ei ole luotettava, totesi että hänen äidillään oli kohdunulkoinen raskaus kierukan takia. Silti minun pitäisi ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta, ei tarvi käyttää kontuumeita.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ei pysy paikoillaan?
Kyllä. Inhottaa erityisesti ajatus että ehkäisymekanismi on että ne aiheuttaa steriilin TULEHDUKSEN. En halua minkäänlaista tulehdusta muhimaan sisääni. Muutenkin ajatus vierasesineestä kehon sisällä tuntuu sellaiselta että en halua, ellei ihan pakko terveyssyistä ole - ei vain ehkäisyn takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ei pysy paikoillaan?
Isommilla pulteilla pysyy..
Kierukka ei inhota, mutta ajatus ehkäisykapselista ihon alla inhottaa ja pahasti.
Inhottaa! Yök, en ikinä suostuisi moiseen. Terävä esine työnnetään kohtuun, hyi.
Yhtä mieluusti kelpuuttaisin Rapalan ruohikkouistimen kohtuuni, hyi.
Inhottaa ajatuksena kyllä. Toisaalta jos menkat jää sitten pois niin sikäli kiinnostaisi kokeilla sopiiko se minulle.
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa ajatuksena kyllä. Toisaalta jos menkat jää sitten pois niin sikäli kiinnostaisi kokeilla sopiiko se minulle.
Jaa. Musta tuntuis (vaikka helpottavaa olisikin) oudolta, että menkatkin jäis pois. Eihän se ole kehon luontainen toimintamekanismi.
Jo kierukkaa käyttävä ihminen on aivan vieras. En voi ottaa vakavasti. Sellainen on mielestäni outo. Miksei voi käyttää tavallista ehkäisyä?
Ajatelkaa mitä kaikkea naisen pitää kestää!
Miksi miehille ei vain saada aikaiseksi muuta ehkäisyä kuin kondomi ja sterilisaatio. Miesten ehkäisylääketutkimuksissa todettu niin pahoja haittavaikutuksia (eli samat mitä naisten e-pillereissä??!!).
Kortsuun en luota enkä kortsun kanssa jaksa konstailla, migreenin takia muut keinot vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa mitä kaikkea naisen pitää kestää!
No tuota. Kierukan myötä pois jääneet vuodot, kivut ja pms. Eikä pelkoa raskaudesta. Joten kyllä mun elämänlaatuani Mirena on vain parantanut.
Ihmettelin tätä ketjua jonkun aikaa kun ensimmäisenä mieleen tuli tällaiset kierukat :D
http://www.vktoy.fi/datafiles/gallery/2/Cu-kierukka%2035L.JPG
Perusteesi?