Miksi jotkut Av-mammat ovat niin ärsyttäviä toisillensa?
Kommentit (18)
Sillä täällä liikaa typeriä ihmisiä, hermot eivät yksinkertaisesti vain kestä.
Huono itsetunto. Pettymys siihen, ettei ollakaan saavutettu mitään ihmeellistä elämässä. Ajatus/tieto siitä, että muilla menee paremmin. Yleinen pettymys omaan elämään ja itseensä. Tätä yritetään peitellä ja pahaa oloa purkaa ilkeilemällä anonyymisti netissä joko muille kirjoittajille, julkkikisille, bloggareille, anopille, työkaverille, naapurille jne.. Kuvitellaan, että näin saadaan itselle parempi mieli ja oma merkityksetön elämä jotenkin merkityksellisemmäksi, kun ollaan keskustelupalstalla näytetty, mistä kana pissii ja kuka tietää parhaiten ja miten kaikki muut on tyhmiä ja huonoja ja osaamattomia.
Olen huomannut saman. Itse joskus kysyin täältä parisuhteeseeni liittyen niin puolet vastauksista oli "jätä se" "sä olet kamala ihminen, siksi hän tekee noin" "tapa ittes" "ei kukaan voi rajastaa tuollaista ihmistä" yms...
Olen huomannut, että ilkeän "mamman" takaa paljastuu melko usein mies...
Tuota olen ihmetellyt itsekin. Aikuiset naiset, äidit, käyttävät todella vihaisesti, solvaavat ja mitätöivät toisiaan teinien tavoin. Ei siitä oikeasti tule hyvä mieli itselle. Tutkimusten mukaan positiivinen ajattelu vahvistaa positiivisuutta, negatiivinen luonteen negatiivisuutta. Joskus miettii millaisia nämä ihmiset ovat irl.
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä on pentuja. Luulevat olevansa hauskoja.
Koska otetaan palsta niin tosissaan eikä ole huumorintajua ollenkaan
Koska voivat.