BMI 26 enkä koe olevani lihava
Pitäisikö olla? Hieman ehkä on ylimääräistä, mutta esimerkiksi vaatekokoni on S/M tai 36/38...
Kommentit (10)
Mulla on bmi yli 40 enkä tunne itseäni lihavaksi.
Tuskin on tuo vaatekoko, tai sitten tunget itsesi aivan liian pieniin vaatteisiin. Mikä on kyllä tosi yleistä lihavilla, ne kuvittelee olevansa pienempiä kun voi käyttää S-kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, olet lievästi ylipainoinen, et lihava. Mitä tässä et ymmärrä?
Ap taitaa olla lihaksikas, vaatekoosta päätellen, eli ei välttämättä ollenkaan ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on tuo vaatekoko, tai sitten tunget itsesi aivan liian pieniin vaatteisiin. Mikä on kyllä tosi yleistä lihavilla, ne kuvittelee olevansa pienempiä kun voi käyttää S-kokoa.
En kyllä niin tee. Ihan on minun kokoni oikeasti :)
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla, kun kuitenkin säännöllisesti liikun. En silti mikään himoliikkuja ole enkä käy esimerkiksi kuntosalilla.
Koen olevani lihava BMI 25. Reidet hinkkaa yhteen, selässä on makkaranalut ja perse leveä ja littana kuin leivinuuni. Kaksoisleukakin löytyy. Ihanaa olla normaalipainoinen!
Jaa itse treenaan 5-6 kertaa viikossa. Vaatekoko xs/ s housuissa pepun takia välillä m ja mittarini ovat 160/64
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani lihava BMI 25. Reidet hinkkaa yhteen, selässä on makkaranalut ja perse leveä ja littana kuin leivinuuni. Kaksoisleukakin löytyy. Ihanaa olla normaalipainoinen!
Sama painoindeksi mikä sinulla on ei tarkoita samanlaista kroppaa silti!
Niin, olet lievästi ylipainoinen, et lihava. Mitä tässä et ymmärrä?