Petyin ystävääni-yhteisessä illanvietossa tunnusti olevansa ihastunut minuun
Ollaan oltu hirmuisen läheisiä ja pussailtu ja sen sellaista. Yhteisessä illanvietossa puhui tunteistaan, peruen ne myöhemmin. Mihin voin enää hänessä luottaa?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
ai taas sinä. koeta nyt päästä tästä asiasta yli, jos et kerran halua kaverillesi kertoa omista tunteistasi. kummatkin liian ylpeitä, huoh.
En ole taas minä, kyllä minä kerroin tunteeni. Niitä kun oli. Mitäpä hävettävää siinä oli.
ap
En vaan tiedä miksi kukaan sellaisia valehtelee ystävälleen, mitä ei ole.
Pussailet ja ihmettelet toisen tunteita?
Minä en ihmettelisi.
Vierailija kirjoitti:
Pussailet ja ihmettelet toisen tunteita?
Minä en ihmettelisi.
Ihmettelin että toinen pussaillut tunteitta.
En ihmetellyt kun tunteensa paljasti. Perui kuitenkin myöhemmin.
ap
Unohda koko juttu ja siirry eteenpäin. Asiaa vatvomalla et saavuta mitään. Hetken huumassa itse kukin tulee sanoneeksi enemmän kuin tarkoittaa. Ei siis oikeasti ole ihastunut sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Unohda koko juttu ja siirry eteenpäin. Asiaa vatvomalla et saavuta mitään. Hetken huumassa itse kukin tulee sanoneeksi enemmän kuin tarkoittaa. Ei siis oikeasti ole ihastunut sinuun.
No huumaa kesti sitten koko illan. En vain uskonut että läheisen ystävän kanssa tuollainen hetken huuma tapahtuu.... ;). Ja toki siirryn eteenpäin, käsittelen asiaa päässäni joka kantilta voinko jatkaa edes ystävänä, noh siinä menis 10 vuoden tiivis ystävyys...
Täällä ei paljon ymmärtäjiä heru :D
Mulla oli joskus sama tilanne parhaan ystäväni kanssa, peliä oli ollut pitkään ja lopulta humalassa tunnustimme tunteemme. Mies oli ujo ja ihan jotenkin lukossa itsensä kanssa sen jälkeen, eikä siitä mitään tullut. Itse olin TODELLA PETTYNYT silloin!!! Välit eivät ikinä palanneet entiselleen, kunnes näin hänet baarissa myöhemmin ja taas tuli sepostaan tunteistaan. Siinä kohtaa en enää onneksi langennut tähän.
En ymmärrä miksi kaikki mollaa ap! Onhan tuo oikeesti ihan hanurista että ihminen johon luotat kusettais sua leikkimällä sun tunteilla! Siinä ei oo niin helppo päästä yli kun on ystävästä kyse.
ai taas sinä. koeta nyt päästä tästä asiasta yli, jos et kerran halua kaverillesi kertoa omista tunteistasi. kummatkin liian ylpeitä, huoh.