Kolme viikkoa työttömänä ja että mua v*tuttaa jo nyt
Kommentit (14)
Mä oon ollu 3 vuotta työtön ja alan nyt nauttia tästä. Mutta alku tosiaan vaatii totuttelua.
Miten ois joku harrastus, mitä et muuten ole kerennyt harrastaa kun olet ollut töissä.
Hae töitä. Paitsi jos olet aivan kypsä työelämään.
Mutta oikeasti: jos olet siinä yli 3kk työttömänä, mahikset työn saan huononee ratkaisevasti sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollu 3 vuotta työtön ja alan nyt nauttia tästä. Mutta alku tosiaan vaatii totuttelua.
Olin vuoden töissä, sitä ennen työttömänä ja kotiäitinä minäkin vuosia. Tuntuu, että nyt kun pääsi sitä työelämää kokemaan, niin tämä kotona olo tuntuu kaksinverroin kauheammalta. Ei näin paljoa ahdistanut ennen.
No, ehkä tähän taas tosiaan tottuu...
ap.
Nauti vapaa-ajastasi.
Vai oletko niitä, jotka tarvitsevat pomon sanelemaan, mitä kulloinkin pitää tehdä...
Vierailija kirjoitti:
Työhakemuksia tehden?
Kaikkiin olen jo tehnyt, joihin voin. Uusia paikkoja odotellessa...
ap.
Olin 17 vuoden työputken päälle 8kk työttömänä ja nyt takaisin töissä.
Ai että oli mahtavaa olla vaan joutilaana ekat 5-6kk, etenkin ku oli vielä kesä. Syksyllä alko olla sitten jo tylsää joten hakeuduin näin talvea vasten alani töihin.
Ehdottomasti otan samanlaisen satsin muutaman vuoden sisään.
M45
Vierailija kirjoitti:
Olin 17 vuoden työputken päälle 8kk työttömänä ja nyt takaisin töissä.
Ai että oli mahtavaa olla vaan joutilaana ekat 5-6kk, etenkin ku oli vielä kesä. Syksyllä alko olla sitten jo tylsää joten hakeuduin näin talvea vasten alani töihin.
Ehdottomasti otan samanlaisen satsin muutaman vuoden sisään.
M45
Varmasti tekee vain hyvää tuollaisen putken jälkeen olla välillä kotona. Mulla se on ihan sama toisinpäin, kotonaoloputken jälkeen ihana olisi olla töissä.
ap.
Vain hullu työtä tekee. Viisas pääsee vähemmällä.
Aapeen työllistyminen saattaa pitkittyä. Yritähän totutella.
Alku on vaikeinta. Puolen vuoden jälkeen helpottuu. Hommaa harrastuksia, menoja kaupungille, mee päivätoimintapaikkoihin, nää perhettä ja kavereita, eti seuraa netin palstoilta tai facen ryhmistä.