Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästiin miehen kanssa sovintoon

Vierailija
07.01.2018 |

Tosin rajoituksia mulla on mutta kodittomuus ja rahattomuuskaan, työttömyys ei oikein houkutellut.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa.

Itse jaksoin aika pitkään oikeasti tuntea myötätuntoa sinua kohtaan. Nyt olen alkanut ymmärtää, miksi edes omat sisaresi eivät pidä sinusta.

Vierailija
22/29 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päin naamaa valehtelu on aina vastenmielistä, olkoonkin, että se tapahtuu nettipalstalla.

Ei ollut valehtelua. Monta päivää jouduin kerjäämään anteeksi että sain jäädä.

Miksi sitten kaikki tiesivät jo heti, ettet ole oikeasti lähdössä eikä mies sua ole heittämässä ulos? Ja väitit, ettei kukaan tunne sun miestä. Olet typerä ihminen. Nyt lopetan lukemasta sun kirjoituksia, koska olet vain typerä valehteleva trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovintoseksi on parasta.

Ei meillä mitään seksiä ole.

Tämä on tyypillinen esimerkki valehtelustasi. Juuri perjantaina kuvailit (jopa epämiellyttävän yksityiskohtaisesti), millaista seksiä teillä hetki sitten oli, kun poika oli käymässä kaverinsa luona.

Joo, ei netissä tarvitse puhua totta. Jokaisella on oikeus valehdella niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei tarvitse sitten ihmetellä, minkälaisen vastaanoton täällä saa.

Ei ole ollut seksiä tämän Riidan jälkeen ja tämä riita oli alkuviikosta. Sovintoseksi ei siis ole ollut.

Voi hyvinkin olla, ettei "sovintoseksiä" ole ollut. Väität kuitenkin täällä jatkuvasti, ettei teillä ole seksiä lainkaan. Silti perjantaina (kyllä, minulla on hyvä muisti vaikka sinulla ei olekaan) kuvailit, millaista seksiä teillä oli, kun poika lähti kaverinsa luo.

Mutta ihan sama. Jää homehtumaan ja valittamaan sinne mökkiisi, enää en jaksa seurata satuiluasi, vaikka se yllättävän pitkään jaksoi kiinnostaakin.

Vierailija
24/29 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa.

Itse jaksoin aika pitkään oikeasti tuntea myötätuntoa sinua kohtaan. Nyt olen alkanut ymmärtää, miksi edes omat sisaresi eivät pidä sinusta.

Totta tämä on. Mieheni osaa olla kiltti muille mutta ei sitä ole minulle.

Vierailija
25/29 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin rajoituksia mulla on mutta kodittomuus ja rahattomuuskaan, työttömyys ei oikein houkutellut.

Joo, rajoituksia sulla todellakin on. Siinä asiassa et puhu omiasi.  :)

Vierailija
26/29 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päin naamaa valehtelu on aina vastenmielistä, olkoonkin, että se tapahtuu nettipalstalla.

Ja hevon hännät mitään kerjäsit. Eilen (tätäkään et tietysti enää muista) yhdessä ketjussasi uhittelit, kuinka mies ei sinua ulos saa, koska ei ole ottanut huomioon "tiettyjä asioita".

Onko sinulla joku psyykkisen puolen diagnoosi?

Vierailija
27/29 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, rajoituksia sulla todellakin on. Siinä asiassa et puhu omiasi.  :)

Niin on mm en saa mennä ravintolaan yksin, en kuuntelemaan mitään bändiä yms.

Vierailija
28/29 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hevon hännät mitään kerjäsit. Eilen (tätäkään et tietysti enää muista) yhdessä ketjussasi uhittelit, kuinka mies ei sinua ulos saa, koska ei ole ottanut huomioon "tiettyjä asioita".

Onko sinulla joku psyykkisen puolen diagnoosi?

Selvitin ne asiat oikeus ihmisen kanssa ja mies olisi jäänyt niin paljon voitolle etten voinut lähteä.

Vierailija
29/29 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Ap. Sä oot säälittävä huijari.