Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

350 000 työtöntä ja 50 000 avointa työpaikkaa

Vierailija
06.01.2018 |

Täysin mahdoton funktio.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8304 yli vuoden kestävää kokoaikatyötä

Joka päivä? Joka viikko? Tilasto olisi kiva! Muuten, miksei voi hakea lyhytkestoisempaa työtä..?

Vierailija
22/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän nöyrä kansa taitaa jo kilpailla, kuka pääsee pupukurssille, orjatöihin ties sun mihin. Häpeäisitte ihmiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 50000 taitavat olla työkkäreiden yhteenlasketut avoimet työpaikat. Niiden lisäksi on aivan tuhoton määrä avoimia työpaikkoja yrityksien nettisivuilla ym. tarjolla. Työkkärin kautta en palkkaisi YHTÄKÄÄN lusmua. Aktiivinen oma työn etsintä kertoo ihmisestä jo aika paljon.

Vierailija
24/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutava pula työvoimasta ja osaavaa porukkaa odottaa ovien takana 350000. Silti ette saa edes 50000:tta paikkaa täytettyä.

Vierailija
25/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huutava pula työvoimasta ja osaavaa porukkaa odottaa ovien takana 350000. Silti ette saa edes 50000:tta paikkaa täytettyä.

Tarvitsen heti 5-10 insinööriä vaativiin suunnittelutöihin. Työkkärissä on tarjolla juopahtanut trukkikuski, pitkäaikaistyötön kirjanpitäjä, nuori meribiologi... Missä mainitsemasi osaava porukka? Ja jos työkkärissä olisi hakemaani profiiliin sopiva henkilö, en palkkaisi, koska jotain vikaa siinä on, kun on työkkäriin asti päätynyt.

Vierailija
26/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne vois jotenkin jakaa ne työpaikat keskenään. Jokainen vois tehdä vaikka 15h kuukaudessa 9€/pvä palkalla

Vierailija
27/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää samanlainen vammaisaloitus on täällä taas kohta. Tosiasioita ei haluta tietää, vaan mieluiten uskotaan kumminsiskonkaimaa ja homehdutaan sohvalle makoileen .

Vammaisaloitus? Kirjoitat kuin neljännen luokan viidenneksi kovin jätkä. Eipä taida kukaan ottaa sua todesta missään, ei edes av:lla.

Vierailija
28/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen heti 5-10 insinööriä vaativiin suunnittelutöihin. Työkkärissä on tarjolla juopahtanut trukkikuski, pitkäaikaistyötön kirjanpitäjä, nuori meribiologi... Missä mainitsemasi osaava porukka? Ja jos työkkärissä olisi hakemaani profiiliin sopiva henkilö, en palkkaisi, koska jotain vikaa siinä on, kun on työkkäriin asti päätynyt.

Ala?

Kaupunki?

Sähköposti, saat hakemukseni tänään? En tiedä onko koulutukseni ihan oikea, mutta voin työskennellä pienellä kuukausipalkalla siihen asti opin ja alkaa sujua. Voin hoitaa tarvittavia lisäopintoja vapaa-ajallani ilmaiseksi. Eli mihin s-postiosoitteeseen haluat ansioluetteloni ja hakemukseni?

Vierailija
29/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yksityisellä puolella työelämäpalveluissa töissä ja mieleeni jäi yksi asia: 8/10 näistä "työnhakijoista" teki kaikkensa ettei työllistyisi. Naapuri kaupunkiin 45km oli liian pitkä matka ajella oman alan töihin. Toisilla oli mahdottomat haaveet 6h työpäiväistä ja 2000€ palkasta jollain ravintola-alalla ja siis pelkästään päivävuoroa, ei mitään iltoja tai viikonloppuja voi tehdä.

Onneksi lähipiiriin kuuluu aktiivisia työnhakijoita jotka hakee töitä ihan työkseen, pääsee haastatteluihinkin ja työllistyvät ainakin pätkissä ja näin ollen ovat 1-3v aikana n. 6kk työttöminä.

- Näiden jälkimmäisten työnhakua nämä pakkotoimet häiritsevät ja he eivät näitä vainoja ansaitse. Mutta ensimmäisenä mainitut.... Olen sitä mieltä, ettei minun tarvitse maksaa nirsoilijoiden elämää. Ärsyttää että verorahoja käytetään edes heidän työnhaun tukemiseensa, koska eivät he halua muuta kuin olla kotona ja taistelevat viimeiseen asti, etteivät pääse töihin. Toivoisinkin, että nämä aktiivimallin vastustajat kertoisivat mitä näille "haastavassa työmarkkina-asemassa" oleville tehdään sen sijaan että vingutte täällä mahdottomia yhtälöitä? Toiset vain tykkää elää puolisonsa ja yhteiskunnan siivellä tekemättä mitään: minusta se ei ole ok ja sitä laskua ei tarvitse maksaa. Ja kyllä, olen itse ollut peräti 3kk työtön koska olen suostunut sellaisiinkin töihin mistä ei jää käteen kuin 1000€ kuukaudessa vaikka kotona makaamalla saisin saman rahan... Nykyään tulospalkkaus ja huonona kuukautena ei jää käteen kuin satasia, mutta uskon, että työllistyn paremmin olemalla koko ajan leivänsyrjässä kiinni. Ja kyllä, parhaimmillaan edestakainen työmatka on ollut 260km, eli tiedän senkin leivän perässä juoksemisen toiselle kylälle....

Tännekin piti tulla kylvämään vihapuhetta.

Ihan totta tuo haastoi.

Samaan tulokseen olen minäkin tullut.

Lisäksi piilotyöpaikkoja on vaikka kuinka.

Itse sain sellaisesta töitä. Ei ollut ulkopuolisessa haussa.

Rekryfirmoilla on jatkuvasti mol in ulkopuolisia hakuja päällä. Sinne kannattaa rekkautua kans.

Tuollakin olis ollut varma duunipaikka, mutta olis saanut palkaa vain 800€/ kk osiksesta, niin sillä ei vaan nyt pääkaupunkiseudulla elä. Helppo duuni olis kyllä ollut ja olis saanut nollattua 500 päivää....

Vierailija
30/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5-10? No onko se viisi vai kymmenen? Swidu mikä pelle, olet yhtä uskottava kuin joku Pelle Hermanni (googlaa, lapsonen...).

Vierailija
31/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää samanlainen vammaisaloitus on täällä taas kohta. Tosiasioita ei haluta tietää, vaan mieluiten uskotaan kumminsiskonkaimaa ja homehdutaan sohvalle makoileen .

Vammaisaloitus? Kirjoitat kuin neljännen luokan viidenneksi kovin jätkä. Eipä taida kukaan ottaa sua todesta missään, ei edes av:lla.

Taisi osua 😂

Vierailija
32/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko ite laskit? Avoimet työpaikat vaihtuu huomattavasti nopeammin kuin työttömät. Mistä saisi tilaston, joka kertoisi, että onko ensi viikolla uudet 50000 uutta työpaikkaa avoinna? Vai täytetäänkö noista vain puolet ja ensi viikolla vain 25000 uutta työpaikkaa?

Niinpä, eli montako avointa työpaikkaa vuodessa? On muistettava sekin, että avoimessa haussa on korkeintaan neljännes kaikista vapaista työpaikoista.

On muistettavaerityisesti se, että valtaosa avoimista työpaikoista menee jo töissä oleville, siis työpaikan vaihtajille.

Vierailija
33/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne vois jotenkin jakaa ne työpaikat keskenään. Jokainen vois tehdä vaikka 15h kuukaudessa 9€/pvä palkalla

Miksi edelleen jauhetaan tuota paskaa, kun tuohon päälle tulee ihan oikeasti se työttömyyspvraha.

Aina ulistaan 9€ summasta ja kukaan ei kerro, että se on EXTRAA....muun päivärahan päälle.

On kyllä niin iskostettu tuokin fakenews niin kansan syviin riveihin, että jotkut luulee sitä ihan todeksikin.

Kun menet siihen työkkärin määräämään kurssiinkin, niin extraa tulee se 9€/pvä. Eli saat lähes 50€/viikossa ylimääräistä.....

Täällä hölisee kyllä idioottien lauma, provoamassa muita ja keksimässä, kuinka vaan on mahdollista elää muiden rahoilla...tekemättä yhtään mitään.

Säälittävää.

Vierailija
34/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin mahdoton funktio.

Käytä ennemmin sanaa yhtälö.

Vierailija
35/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yksityisellä puolella työelämäpalveluissa töissä ja mieleeni jäi yksi asia: 8/10 näistä "työnhakijoista" teki kaikkensa ettei työllistyisi. Naapuri kaupunkiin 45km oli liian pitkä matka ajella oman alan töihin. Toisilla oli mahdottomat haaveet 6h työpäiväistä ja 2000€ palkasta jollain ravintola-alalla ja siis pelkästään päivävuoroa, ei mitään iltoja tai viikonloppuja voi tehdä.

Onneksi lähipiiriin kuuluu aktiivisia työnhakijoita jotka hakee töitä ihan työkseen, pääsee haastatteluihinkin ja työllistyvät ainakin pätkissä ja näin ollen ovat 1-3v aikana n. 6kk työttöminä.

- Näiden jälkimmäisten työnhakua nämä pakkotoimet häiritsevät ja he eivät näitä vainoja ansaitse. Mutta ensimmäisenä mainitut.... Olen sitä mieltä, ettei minun tarvitse maksaa nirsoilijoiden elämää. Ärsyttää että verorahoja käytetään edes heidän työnhaun tukemiseensa, koska eivät he halua muuta kuin olla kotona ja taistelevat viimeiseen asti, etteivät pääse töihin. Toivoisinkin, että nämä aktiivimallin vastustajat kertoisivat mitä näille "haastavassa työmarkkina-asemassa" oleville tehdään sen sijaan että vingutte täällä mahdottomia yhtälöitä? Toiset vain tykkää elää puolisonsa ja yhteiskunnan siivellä tekemättä mitään: minusta se ei ole ok ja sitä laskua ei tarvitse maksaa. Ja kyllä, olen itse ollut peräti 3kk työtön koska olen suostunut sellaisiinkin töihin mistä ei jää käteen kuin 1000€ kuukaudessa vaikka kotona makaamalla saisin saman rahan... Nykyään tulospalkkaus ja huonona kuukautena ei jää käteen kuin satasia, mutta uskon, että työllistyn paremmin olemalla koko ajan leivänsyrjässä kiinni. Ja kyllä, parhaimmillaan edestakainen työmatka on ollut 260km, eli tiedän senkin leivän perässä juoksemisen toiselle kylälle....

Ihan totta tuo haastoi.

Rekryfirmoilla on jatkuvasti mol in ulkopuolisia hakuja päällä. Sinne kannattaa rekkautua kans.

Tuollakin olis ollut varma duunipaikka, mutta olis saanut palkaa vain 800€/ kk osiksesta, niin sillä ei vaan nyt pääkaupunkiseudulla elä. Helppo duuni olis kyllä ollut ja olis saanut nollattua 500 päivää....

Rekryfirmat on kiinnostuneita lähinnä ihmisistä joilla on jo valmiiksi paljon tj-kokemusta, tai oikein hyvillä kelpaa että on pelkästään vuosia esimieskokemusta. Tietäisit tämän jos olisit koskaan ollut sellaiseen yhteydessä.

Tietty jos tarkoitat VUOKRATYÖFIRMOJA niin ei niihinkään noin vaan mennä jos on yli 40 vuotias ja "ylikoulutettu".

Vierailija
36/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi osua 😂

No kuule ei :D

Mees takas ulilaudalle kyselemään mopon virittelystä ja nuuskasta :D

Vierailija
37/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edelleen jauhetaan tuota paskaa, kun tuohon päälle tulee ihan oikeasti se työttömyyspvraha.

Aina ulistaan 9€ summasta ja kukaan ei kerro, että se on EXTRAA....muun päivärahan päälle.

On kyllä niin iskostettu tuokin fakenews niin kansan syviin riveihin, että jotkut luulee sitä ihan todeksikin.

Kun menet siihen työkkärin määräämään kurssiinkin, niin extraa tulee se 9€/pvä. Eli saat lähes 50€/viikossa ylimääräistä.....

Täällä hölisee kyllä idioottien lauma, provoamassa muita ja keksimässä, kuinka vaan on mahdollista elää muiden rahoilla...tekemättä yhtään mitään.

Säälittävää.

Hei, enemmän saa kuin 9€. Kelan työttömyysturva myös korottuu satasella kuussa eikä vaikuta karenssit tai vanhempien tulot. Esimerkiksi alle 25v ammattitaidoton nuori saa harvoin työttömyysturvaa työttömänä, niin tälle plussa olisi kuussa 800€ -verot JA 9€pv. Kassan päivärahaa saavalla korotus on suurempi.

Mäkin voisin laskea olevani töissä vain parilla sataa kuussa, jos vertaa siihen, mitä työttömänä kotiin saisin.

Vierailija
38/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi osua 😂

No kuule ei

Mees takas ulilaudalle kyselemään mopon virittelystä ja nuuskasta :D

Mikä tää sun mainostama ulilauta on? Joku mummojen valitusulinapaikka?

Vierailija
39/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala?

Kaupunki?

Sähköposti, saat hakemukseni tänään? En tiedä onko koulutukseni ihan oikea, mutta voin työskennellä pienellä kuukausipalkalla siihen asti opin ja alkaa sujua. Voin hoitaa tarvittavia lisäopintoja vapaa-ajallani ilmaiseksi. Eli mihin s-postiosoitteeseen haluat ansioluetteloni ja hakemukseni?

Rakennesuunnittelu, Helsinki. Koulutus pitää olla rakennusalan DI tai ins., muu ei kelpaa. Tehtävät vaativat vähintään 5 vuoden työkokemusta näistä nimenomaisista tehtävistä + erillispätevyyden teräs- tai betonirakenteisiin (vaativa). Työ pitää sujua ja olla laskutettavaa heti työsuhteen alusta lukien. Tarvitsen motivoituneita ja aktiivisia osaajia, en omalla ajalla 5 vuotta uusia hommia harjoittelevia alanvaihtajia.

Vierailija
40/87 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta tuo haastoi.

Rekryfirmat on kiinnostuneita lähinnä ihmisistä joilla on jo valmiiksi paljon tj-kokemusta, tai oikein hyvillä kelpaa että on pelkästään vuosia esimieskokemusta. Tietäisit tämän jos olisit koskaan ollut sellaiseen yhteydessä.

Tietty jos tarkoitat VUOKRATYÖFIRMOJA niin ei niihinkään noin vaan mennä jos on yli 40 vuotias ja "ylikoulutettu".

Ihan paskaa jauhat.

Itse olin 48 vee ja keskiluokan koulutettu. Työkokemusta 30 vee, eli olen koulusta suoraan mennyt töihin.

Hyvin olis löytynyt VAKITUISTA työtä, eikä todellakaan mitään eilakaislaa, jonka listoille en edes mennyt. Jatkuvasti olivat yhteydessä. Osaaminen kun oli niin monelta alalta, että jokapaikanhöylälle löytyis varmasti töitä.

Sain työpaikan, vakituisen, tesin mukaisella palkalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi