Jos miehet menette Thaikkuihin nainen mielessä, niin
voisitteko etsiä noin ikäistänne seuraa ja esim maalta riisipellolta, ennenkuin naista on sotkettu mihinkään prostituutiobisnekseen? Naiset eivät kantaisi traumoja, kun aloittaisitte suhteen tavalliselta pohjalta.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisitteko etsiä noin ikäistänne seuraa ja esim maalta riisipellolta, ennenkuin naista on sotkettu mihinkään prostituutiobisnekseen? Naiset eivät kantaisi traumoja, kun aloittaisitte suhteen tavalliselta pohjalta.
Miksi se nainen pitäisi riisipellolta hakea? Bangkokissa on ihan fiksuja opiskelijanaisia tai juuri työelämän alottaineita. Luuletko että Thaimaalaiset ovat vain maanviljelijöitä tai baarissa töissä?
Nuoremmassa sukupolvessa ei todellakaan ole riisipellon jatkajia, osa on hakeutunut töihin kaupunkeihin ja osa myös, pissittämään turisteja.
En kestä sanaa thaikkuihin. En kestä. Silmäni vuotavat verta ja korvani mätää. Tekee mieli hypätä pilvenpiirtäjästä. En vaan kestä.
Kuinka monta täällä on sellaista miestä ketjun lukijana, ei kommentoijia, joilla on alkanut todellisuus lyödä arkeen, voisitte sanoa edes vaikka häh. :D Tiedän teitä, mitä rahastuslaitoksia olette olleet. Suomimimmeillä ei ollut samat arvot teidän suhteen. No mitäs nyt?
Eksä taitaa ihan viihtyä aasiavaimonsa kanssa, vaikka meidän aikana ei kyllä osannut tai rohjennut puhua enkkua yhtään. Ei tarvitse jänittää, tuleeko taas jätetyksi (ollut muitakin suomalaisia puolisoita jälkeeni).
Minua ei olisi tarvinnut elättää, mutta halusin keskiluokkaisen elämän (jota pystyn sinkkunakin ylläpitämään ihan itse) ja muutenkin tylsän elämän ilman arkialkoholia jne.
Nyt ei vaimo varmaan puutu asioihin, saa tissutella rauhassa ja elää neukkulähiössä.
Facebookissa on kaikkein hauskista seurattavaa. :D Suomimies hetken, jolta piilotetaan päivitykset muista bisneksistä. Sitten kun suomimies käy bisneksissä, suomimiehen big love näyttää hetken julkisesti facessa markkinoiden johtajalta markkinoidessaan työtänsä. Moneenko upposi ja kolahti?
Miehillä tai naisilla, jotka hakevat maksullista tai helppoa seuraa, on yleensä itsetunnon kanssa painiskelua, lapsuuden käsittelättömiä traumojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Pattayalla varmaan 30 kertaa. Kuvaan suomalaismiehiä, jotka ostavat seksiä. Heitä odottaa syyte Suomessa.
Aune, 63
Joudut itse salakuvaamisesi takia syytteeseen.
Hei Pathayalla, kadulla, yleisellä paikalla. :D Aune on oikeassa, Aune voi itse tai pyytää kaveriaan kuvaamaan Pathayan kadulla rahan vaihdon sekä seurauksen ja ukolle napsahtaa Suomessa syyte.
Ei tule syytettä, koska seksin ostaminen on edelleenkin laillista
Nyt en ymmärrä. Haluaako ap siis sotkea prostituutioon kaikki Thaimaan naiset sieltä pelloitakin?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Pattayalla varmaan 30 kertaa. Kuvaan suomalaismiehiä, jotka ostavat seksiä. Heitä odottaa syyte Suomessa.
Aune, 63
No Aune,
MInullo olisi sinulle kaksi vaihtoehtoista kysymystä:
- Olet siis käynyt 30 kertaa kuvaamassa Pattayalla. Reissut ovat ehkä kestäneet esim. viikon kerrallaan. Pattayalla ei ole vaikea löytää mainitsemiasi kuvauksen kohteita. Sanotaanko että onnistut siinä vaikkapa kaksi kertaa illassa.
Tämän persuteella olet onnistunut siis kuvaamaan 2 x 7 x 30 = 420 kohdetta. Montako syytettä on nostettu, montako tuomiota annettu?
- Vaihtoehtoinen kysymys on, miksi keksit tällaisia perättömiä juttuja vauvapalstalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aune, 63
Joudut itse salakuvaamisesi takia syytteeseen.
Hei Pathayalla, kadulla, yleisellä paikalla. :D Aune on oikeassa, Aune voi itse tai pyytää kaveriaan kuvaamaan Pathayan kadulla rahan vaihdon sekä seurauksen ja ukolle napsahtaa Suomessa syyte.
Ei tule syytettä, koska seksin ostaminen on edelleenkin laillista
Alaikäisilä ja lapsilta? Olisko sulla kommnettia Bangokin reunoilla oleviin alueisiin, torikatuihin, joissa europeukot istuu baarin edessä kaljaa juomassa ja sisältä juoksee poikalapsia täysillä poraten? Ei kadulta sisäänheittobaarit. Mikseiköhän. Voisiko selllaisessa kulttuurissa olla jotain muutakin vibaa, esim. prostituution suhteen? Miten ajattelet meidän kulttuurissa, jos näkisit alakoululaisia itkien karkaavan pois "baarista" ja meidän kulttuurin ihmisten/miehien mitenkään välittämättä siitä vieressä seuraten. Kaljahörppyä ottavat ja ovat kuin kuninkaita. Eivät katso lasta ja tapahtumia, katsovat vain toista turistia hekumoissaan että tulkaa tänne, supertrumaattistfa. Aune :)- seuraavan kerran kun kuvaat Bangokissa, kuvaa nämä. Videokuvaa salaa, itse en ymmärtänyt, olin niin pihalla. Kuvausalue on julkista paikkaa, joten no probs. This is Bangkok, Pattayah, Phuket.
Vierailija kirjoitti:
Aunee?
Aune on kyllä ihana.
Vierailija kirjoitti:
Toki voisin, mutta pitäisikö lähteä jonnekin viidakkoon satojen kilometrien päähän kumisaappaat jalassa riisipeltoon huutelelmaan, että I need a woman. Ja sama thaikkukielellä google kääntäjän kautta?
He ovat pääasiallisesti neitseitä. Moraalisesti kyseenalaista, jos ei ole valmis vuosiksi jäämään ja perustamaan perhettä.
Itse tapailin ns. tavallisia tyttöjä aasiassa, ja tulin siihen tulokseen että huorissa käyminen oli kohdallani eettisempi vaihtoehto. Ne tavalliset tytöt kun luulevat neitsyytensä antamalla saavansa parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Offtopic, mutta miksi suomalaisista miehistä on ihan jees hake thaikuista nainen suomeen elätettäväksi, mutta suomalaista naista he eivät ole valmiita elättämään, tai tulee kaikenmaailman lompakkoloissyytteitä? Mä haluaisin kotiäidiksi, mutta suomalaiset miehet eivät halua elättää suomalaista naista. Mistäköhän se johtuu?
Miehet ovat oppineet, ettei suomalainen nainen ole palvelunhaluinen. Vaikea uskoa, että se asenne muuttuisi, vaikka mies yksin leivän pöytään toisikin.
Näitä miehiä, joilla on aasialaiset naiset vaimona, näkee täälläkin, missä asun. Kaikki ne miehet ovat surkimuksia, peräkamarin poikia, epämiellyttäviä ulkomuodoltaan, juoppoja, epäsiistejä tolvanoita ja sellaisia, jotka jo nuoruudessaan erottuivat hieman yksinkertaisina rassukoina. Tuossa siis kokoelma ominaisuuksista, ei niin, että kaikista löytyisi nuo kaikki.
Tämä on totuus tällä pikkupaikkakunnalla (kaupunki), jossa asun.
En kirjoita tätä herjatakseni, kerron vain tosiasian elämästä.
Vain yksi useista avioliitoista on kestänyt reilun kymmenen vuotta, ovat aviossa edelleen. Siinä liitossa vaimo on, noh, hieman homssuinen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Näitä miehiä, joilla on aasialaiset naiset vaimona, näkee täälläkin, missä asun. Kaikki ne miehet ovat surkimuksia, peräkamarin poikia, epämiellyttäviä ulkomuodoltaan, juoppoja, epäsiistejä tolvanoita ja sellaisia, jotka jo nuoruudessaan erottuivat hieman yksinkertaisina rassukoina. Tuossa siis kokoelma ominaisuuksista, ei niin, että kaikista löytyisi nuo kaikki.
Tämä on totuus tällä pikkupaikkakunnalla (kaupunki), jossa asun.
En kirjoita tätä herjatakseni, kerron vain tosiasian elämästä.
Vain yksi useista avioliitoista on kestänyt reilun kymmenen vuotta, ovat aviossa edelleen. Siinä liitossa vaimo on, noh, hieman homssuinen itsekin.
Kaikki mitkä Suomimies + Thaikku yhdistelmiä tunnen ja olen nähnyt, miehet on mainitsemiasi piirteitä omaavia rassukoita... olen iloinen heidän puolestaan, että jollekin kelpaavat sellaisena kuin ovat. Ja oikeasti he kokevat omistavansa sen ihmisen, hyvällä ja huonolla tavalla. He ovat yleensä vielä todella ylpeitä vaimostaan kuinka ne heitä palvelevat, siitä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Offtopic, mutta miksi suomalaisista miehistä on ihan jees hake thaikuista nainen suomeen elätettäväksi, mutta suomalaista naista he eivät ole valmiita elättämään, tai tulee kaikenmaailman lompakkoloissyytteitä? Mä haluaisin kotiäidiksi, mutta suomalaiset miehet eivät halua elättää suomalaista naista. Mistäköhän se johtuu?
Koska saavat paljon tasokkaamman kotiäiti-vaimon sieltä. Paremman näköisen, paremmin käyttäytyvän, paremmalla asenteella kotiäidin rooliin.
Ja se suomipoika joka ei saa suomalaista naista, ne peräkammarin pojat, saa ihan ok naisen sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin tuota ja ei toiminut. Aloitin tutustumisen tyyliin "so doo you come here often?" mutta ei se osannut englantia.
Oi Aune, kiitos. Ehkä meidänkin teuvo alkaisi ymmärtämään lapsen elatusmaksuista ennen kun loput pikkurahansa tuhlaa kaikesta hetkeksi irti pois ja Pattayab sekisitarjontaan.