Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehet menette Thaikkuihin nainen mielessä, niin

Vierailija
06.01.2018 |

voisitteko etsiä noin ikäistänne seuraa ja esim maalta riisipellolta, ennenkuin naista on sotkettu mihinkään prostituutiobisnekseen? Naiset eivät kantaisi traumoja, kun aloittaisitte suhteen tavalliselta pohjalta.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheet pakottavat naiset tienaamaan prostituutiolla. On reilumpaa, kun mies menet sen perheen luo, valitset kauneimman tytön perheestä ja sanot tulevalle apellesi ja anopillesi, että eikö olekkin parempi, että jos tyttö tahtoo naimisiin kansasi, kuin että menee baaritytöksi, sairastuu HIV:iin, saa AIDS:n kun ei ole varaa HIV-lääkkeisiin, joutuu rantatytöksi, koska baarin pitäjä saa tietää AIDS:sta ja levittää tautia, käyttää huumeita, kun ei kestä olla koko ajan vaihtuvien miesten kanssa?

Vierailija
22/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti suomalaismiehet käyttävät siellä edes kondomia.

Me no problems. :D You can of course honey. I love you.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisitteko etsiä noin ikäistänne seuraa ja esim maalta riisipellolta, ennenkuin naista on sotkettu mihinkään prostituutiobisnekseen? Naiset eivät kantaisi traumoja, kun aloittaisitte suhteen tavalliselta pohjalta.

Koskeeko tuo myös naisten seksimatkoja Gambiaan, Turkkiin jne?  :)

Vierailija
24/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Pattayalla varmaan 30 kertaa. Kuvaan suomalaismiehiä, jotka ostavat seksiä. Heitä odottaa syyte Suomessa.

Aune, 63

Joudut itse salakuvaamisesi takia syytteeseen.

Vierailija
25/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten rahaa himoitseva nainen eroaa samassa kulttuurissa, oli riisipellolla tai Bangkokissa? Tai kertoo Bangkokissa tulevansa riisipellolta?

Suomalainen nainen se vasta rahanahne onkin. Miehen pitää maksaa kaikki ensitreffeistä alkaen.

Itsenäisenä, voimakkaana ja voimaantuneena naisena siis vielä pahempi rahan jahtaaja kuin vähempiosainen aasialainen nainen.

Normaalissa alkavassa suhteessa ei tunneta heti "I love you". Aasiassa ostetaan ensitapaamisella päiväksi, viikoksi tai kuukaudeksi. Jos Suomeen asti rahoittaa mukamas vaimoksi, jätkä on kyllä helkkarin tyhmä. :D Huom. rahoittaa. :D

Vierailija
26/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Offtopic, mutta miksi suomalaisista miehistä on ihan jees hake thaikuista nainen suomeen elätettäväksi, mutta suomalaista naista he eivät ole valmiita elättämään, tai tulee kaikenmaailman lompakkoloissyytteitä? Mä haluaisin kotiäidiksi, mutta suomalaiset miehet eivät halua elättää suomalaista naista. Mistäköhän se johtuu?

Vierailija
27/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katson asiaa niin että nuori 2-kymppinen tyttö saa minusta mahdollisuuden päästä Eurooppaan ja korottaa elintasoaan, ja saa mieheksi hyvän ja kiltin, väkivallattoman miehen. Minusta ihan hyvä vaihtoehto nuorelle Thaimaalaiselle sirolle tytölle.

Mies45 thaikkuvaimon omistava

Olet siis valehdellut viattomalle lapsiparalle, että omistat hänet :,(

Vierailija
28/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Pattayalla varmaan 30 kertaa. Kuvaan suomalaismiehiä, jotka ostavat seksiä. Heitä odottaa syyte Suomessa.

Aune, 63

Joudut itse salakuvaamisesi takia syytteeseen.

Hei Pathayalla, kadulla, yleisellä paikalla. :D Aune on oikeassa, Aune voi itse tai pyytää kaveriaan kuvaamaan Pathayan kadulla rahan vaihdon sekä seurauksen ja ukolle napsahtaa Suomessa syyte.

Vierailija
29/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskeeko tuo myös naisten seksimatkoja Gambiaan, Turkkiin jne?  :)

Koskee

Vierailija
30/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Offtopic, mutta miksi suomalaisista miehistä on ihan jees hake thaikuista nainen suomeen elätettäväksi, mutta suomalaista naista he eivät ole valmiita elättämään, tai tulee kaikenmaailman lompakkoloissyytteitä? Mä haluaisin kotiäidiksi, mutta suomalaiset miehet eivät halua elättää suomalaista naista. Mistäköhän se johtuu?

Suomalainen nainen on asunut koko ikänsä tasa-arvoisessa maassa ja hänellä on ollut tasavertaiset mahdollisuudet hankkia (lähes ilmainen) koulutus ja työpaikka. Ei suomalaisnainen mitään elättäjää tarvitse.

Vierailija
31/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bisnesvaisto. Pitäisi olla heti ensitapaamisessa hokemassa i love yyta ja yy aa sou handsome moneen kertaan. Ihan sama, mitä mies puhuu, ei ummarra bat ai laik juu veri mutsh. What you would like to do, we can do anything you like. Ai laik.

Vierailija
32/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet valmis muuttamaan pieneen maalaiskylään?

Vierailija
33/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tahtovat elättää kauniin naisen, jonka kanssa lapsia, mieluummin kuin menettää. Monesti miehellä on työ, joka vie aikaa enemmän kuin on reilua perheen lastenkaan kannalta, jolloin suominainen voi alkaa paikaamaan tilannetta jäämällä lasten kanssa kotiin.

Vierailija
34/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se nainen pitäisi riisipellolta hakea? Bangkokissa on ihan fiksuja opiskelijanaisia tai juuri työelämän alottaineita. Luuletko että Thaimaalaiset ovat vain maanviljelijöitä tai baarissa töissä?

Vierailija
35/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tulevat = tuodaan baaritytöiksi juuri maalta, koska siellä köyhyys on ankarinta ja perheet lähettävät! Nainen kyllä meikkaa ja pukeutuu hepeneisiin, vaikka olisi suoraan maalta naimisiin tempaistukin!

Vierailija
36/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Varoitan kaikkia suomalaismiehiä ostamasta seksiä Pattayalla. Kamerani sanoo klick ja syyte odottaa sinua Suomessa. Minä tulen todistajaksi oikeuteen.

Aune

Vierailija
37/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista naisen perhetausta, ennenkuin luotat kaupunkilaisnaisen opiskelija-statukseen! Jos elävät kurjissa oloissa, niin tiedät miksi hakeutui seuraasi tai jos asettuu tyrkylle baariin, niin syy on silloinkin selvä! Vertaa omaa naamaasi ja vartaloasi naisen tasoon. Jos on epäsuhtaa, niin syy on selvä!

Vierailija
38/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on asunut koko ikänsä tasa-arvoisessa maassa ja hänellä on ollut tasavertaiset mahdollisuudet hankkia (lähes ilmainen) koulutus ja työpaikka. Ei suomalaisnainen mitään elättäjää tarvitse.

Eivät myöskään i love you naiset, koska kierrossa on ollut monia ja vuosiansiot on ansaittu jo yhden uskovaisen kohdalla.

Vierailija
39/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainenhan on itse jo vuosia ilmoittanut olevansa itsenäinen ja voimaantunut,

mutta niin vain sinullekin olisi tärkeintä loisia miehen rahoilla?

Lisäksi, ottaisitko itse suosta nostetun näköisen, nalkuttavan, päihdeongelmaisen, mt-ongelmaisen ja väkivaltaisen puolison vai normaalin ihmisen puolisoksesi ?

Ensimmäinen on suomalainen nainen, jälkimmäinen kuka tahansa ei-suomalainen nainen.

Minusta on hienoa, että suomalainen nainen voi halutessaan olla itsenäinen, luoda uraa ja päättää omista asioistaan. Ihmiset ovat silti yksilöitä ja minä haluaisin valita itselleni perinteisen mallin ja olla kotiäitinä ja antaa miehen olla perheen päänä. Minä en omaa mitään luettelemistasi negatiivisista ominaisuuksista ja ihan suomalainen nainen olen. Itse asiassa en henkilökohtaisesti tunne yhtäkään kuvailemasi kaltaista naista. On aivan uskomattoman umpimielistä tehdä tuollaisia yleistyksiä minkään maalaisista ihmisistä... Sinä taidat olla aika katkera yksilö sisimmässäsi? Sitäpaitsi on naiivia luulla, että ruoho on aina vihreempää aidan toisella puolella. 

Vierailija
40/62 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista naisen perhetausta, ennenkuin luotat kaupunkilaisnaisen opiskelija-statukseen! Jos elävät kurjissa oloissa, niin tiedät miksi hakeutui seuraasi tai jos asettuu tyrkylle baariin, niin syy on silloinkin selvä! Vertaa omaa naamaasi ja vartaloasi naisen tasoon. Jos on epäsuhtaa, niin syy on selvä!

Mies 20-50 vanhempi kuin lapsi/nuori-25 vuotias nainen? Markinoilla kyllä riittää ikähaarukkaa toivomuksin asti Ja thaikkunaisen puheisiin on luottamus?:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi