Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea olet tehnyt tänään lauantaina?

Vierailija
06.01.2018 |

Itse olen sinkku. Olen kerinyt lankoja 12 vyyhteä, käynyt kaupassa, vienyt roskat, katsonut netflixiä, vaihtanut lakanat, enkä vielä muuta...

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilin koiran kanssa, pesin koneellisen pyykkiä, lähdin töihin. Töistä kotiuduttua, lenkki, tiskasin, järjestelin paikkoja, paistoin lihaa. Loppuilta oleilua tv:n ja koneen äärellä. :)

Vierailija
42/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoillut, pessyt pyykkiä, kävin spinningissä, leivoin pullaa ja pelailin lasten kanssa lautapelejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain isoäitini meille hoitoon huomiseen asti. Hän on dementikko ja isoisäni on hänen omaishoitajansa. Käytiin lasten kanssa leikkipuistossa, pelattiin lautapelejä ja leivottiin. Saunottiin. Kuivausrummussa pyörii vielä pyykkejä, mies katsoo telkkaria, itse istun koneella ja lapset (sekä mummo) nukkuu. Vähän haikea olo kun rakas ihminen on dementoitunut.

N33

Hei, hurjasti tsemppiä sulle! Tiedän, miten karseaa tuo dementoitumisen seuraaminen on ja miten surunsekaisessa haikeudessa viettää aikaa dementoituneen kanssa. Minulla äiti on dementoitunut Alzheimerin sekamuodon seurauksena. Ihanaa, että jaksat hoitaa mummoa!

Vierailija
44/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain isoäitini meille hoitoon huomiseen asti. Hän on dementikko ja isoisäni on hänen omaishoitajansa. Käytiin lasten kanssa leikkipuistossa, pelattiin lautapelejä ja leivottiin. Saunottiin. Kuivausrummussa pyörii vielä pyykkejä, mies katsoo telkkaria, itse istun koneella ja lapset (sekä mummo) nukkuu. Vähän haikea olo kun rakas ihminen on dementoitunut.

N33

Hei, hurjasti tsemppiä sulle! Tiedän, miten karseaa tuo dementoitumisen seuraaminen on ja miten surunsekaisessa haikeudessa viettää aikaa dementoituneen kanssa. Minulla äiti on dementoitunut Alzheimerin sekamuodon seurauksena. Ihanaa, että jaksat hoitaa mummoa!

Kiitos ja tsemppiä myös sinne Sinulle! Koitan ajatella että se on se Alzheimer (mikä mummolla on) eikä mummo, joka muuttaa hänen persoonaansa. Esimerkiksi leipominen sujui häneltä tuosta noin vaan ja lapsianikin hän kovasti pesi ja kuivasi saunassa. Eli niitä tuttuja ihania asioita joista olen itsekin saanut lapsena nauttia hänen seurassaan.

Vierailija
45/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupungilla shoppailemassa, kuntosalilla ja saunassa, ihan paras päivä ollut 😊

Vierailija
46/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla siivosin, tämän jälkeen kaupungille ostamaan tyttärelle vaatteita. Iltapäivällä lähdettiin puolison kanssa jumpalle ja salilla käytiin saunassa. Kaupan kautta kotiin ja tehtiin ruoka. Pyykkiä pesty pari koneellista, silitin hieman. Tiskikoneen täytin syömisen jälkeen.

Nyt pari tuntia olen katsellut telkkaa ja sivu silmällä selaan palstaa.

Vierailija
47/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupungilla ostoksilla, ostin uusia alusvaatteita ja suihkusaippuaa sekä öljyä kasvoille. Kun pääsin kotiin neljän jälkeen tein ruokaa. Katsoin vähän Netflixiä ja pitkin iltaa olen pyörinyt av palstalla. Loppu illan varmaan katson jotain Viaplaysta ja viestittelen miesystävän kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi