Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea olet tehnyt tänään lauantaina?

Vierailija
06.01.2018 |

Itse olen sinkku. Olen kerinyt lankoja 12 vyyhteä, käynyt kaupassa, vienyt roskat, katsonut netflixiä, vaihtanut lakanat, enkä vielä muuta...

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa alesta uudet korkkarit, söin ulkona, kävin leffassa ja kaupassa. Vielä pitäisi tiskikone tyhjentää.

Vierailija
22/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt töissä, nukkunut, katsonut lätkää telsusta suorana, masturboinut, käyttänyt nuuskaa, syönyt nuudelia ja kanaa, nyt palstailen ja kohta aattelin mennä paskalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herättiin vasta 10.00 ja tein itselleni ja miehelleni aamupalaa. Pelattiin korttia ja katsottiin hiihtoa. Sitten mies lähti treenaamaan ja moikkaamaan kaveriansa. Mä tein työhakemuksia. Äsken kävin salilla ja nyt tulin kotiin.

Vierailija
24/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pesin pyykkiä, siivosin ja laitoin ruokaa. Iltapäivällä ajelulla ja samalla kahvilla. Illalla saunassa ja sen jälkeen Netflixin katselua.

Vierailija
25/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuusi ja -koristeet pois,sitten kävin poimimassa suppilovahveroita(!), söin,palstailin,lenkkeilin ja kävin saunassa.

Vierailija
26/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole imuri rikki siitä mennyt yli 40 jouluna olen neulaset imurilla vetänyt.

Imurin olen vaihtanut välillä vuosien varrella aivan muun syyn takia.

Vierailija
27/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt kotitöitä ja palkkatöitä, käynyt lapsen kanssa luistelemassa ja perheen kanssa sukulaislapsen synttäreillä.

Vierailija
28/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättiin ysiltä ja aamupalan jälkeen lötköteltiin lapsen kanssa sohvalla ja yritin puolella silmällä lukea kirjaa. Veli perheineen tuli kylään, tehtiin lounasta ja leikiteltiin lasten kanssa. Ruuan jälkeen lapset päikkäreille ja aikuisilla lautapeli käyntiin ja kahvi tippumaan. Syötiin joulukonvehteja ja pelailtiin. Lasten herättyä heille välipalaa ja mentiin kaikin leikkipuistoon. Vieraiden lähdettyä syötiin jämäruokia. Lueskelin kirjaa samalla kun lapsi pomppi päällä. Lapselle iltapala ja mentiin yhdessä suihkuun ja kylpyyn. Mies laittoi lapsen nukkumaan, minä luin kirjaa, söin iltapalaa. Nyt ajattelin selata vähän nettiä ja katsoa netflixiä.

Vierailija
29/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella saamaton päivä on ollut. Ainoa mitä olen saanut aikaan, on ollut koiran lenkitys x3. Siitä kun ei voi luistaa. Kaikesta muusta olenkin luistanut, eli muu aika on mennyt maaten ja syöden.

Vierailija
30/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut ensin yöunet ja aamukahvin jälkeen muutaman tunnin päikkärit. Sen jälkeen olen lähinnä maannut sohvalla ja miettinyt että pitäisi siivota joulukuusi pois, mutta taidan jättää huomiseen.

Vierailija
31/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivällä siirryin sängystä sohvalle torkkumaan, kohta voisin siirtyä sohvalta takaisin sänkyyn. :D

Vierailija
32/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut bacardi colaa. Limeä nyt ei ole mutta viis siitä.

Vierailija
33/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten (2v ja 9kk) kanssa kävin aamupäivällä kauempana olevassa isossa leikkipuistossa. Oli tarkoitus mennä ostamaan uudet kengät koko poppoolle mutta eihän näin loppiaisena olleet kaupat tuohon aikaan auki. No lapset eivät laittaneet ollenkaan pahakseen leikkipuistoilua :). Päivällisen ja päikkärien jälkeen siivottiin joulukoristeet pois, laatikot odottavat yhä vientiä varastoon olohuoneen lattialla. Lounaan jälkeen vietiin roskat ja lähdettiin kävelyretkelle, moikkailtiin lumiukkoja ja kiipeiltiin lumiaurojen tekemiin lumikasoihin. Kotona vielä iltapalan tekoa (puurot + toastit), iltasiivous (kaikki tavarat ja lelut omille paikoilleen) ja muut lasten iltarutiinit nukutuksineen.

Tänään on ollut laiskapäivä. Huomenna saakin heti aamusta tehdä ruuan valmiiksi lasten syödessä aamupalaa ja laittaa pyykit peseytymään. Ehkä viikkailen kuivat narulta vielä tänään pois ettei sekin jää huomiselle. Ruokaakin voisi esivalmistaa, enpä silti tiedä viitsiikö sitä enää alkaa kilistelemään astioita. Tylsähän tässä kuitenkin tulee, olla ja istua omien ajatustensa kanssa.

Vierailija
34/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt kaupassa myös, siivoillut (tiskannut, pessyt pyykkiä, imuroinut, mopannut, hangannut hikisenä vessan lattiaa), käynyt suihkussa, ollut koneella. Rankkaa. Huomenna pitää sitten ottaa rennosti, että jaksaa maanantain.

Sinkkunainen

Vierailija
35/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään järkevää, lojunut sohvalla ja nukkunut ja palstaillut. Kun ei jaksa. Vaikka olisi sen sata hommaa tehtävänä. Huomenna sitten.

Vierailija
36/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kysytään mitä te olette tänään tehneet. Silti moni kertoo mitä mies on tehnyt.

Vierailija
37/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään, liian pitkään aamulla. Söin aamupalan, luin lehden, laitoin pataruuan uuniin ja lähdin leikkipuistoon reilu puoleksitoista tunniksi lasten kanssa. Jatkoin ruuan valmistamista, söimme koko perhe, pesin kaksi koneellistä pyykkiä, pakattiin tytön yökyläilykassi yhdessä, suunnittelin pientä lomaa Helsingissä, katsoin yhden lempisarjan Yle Areenasta. Seuraavaksi jäätelöä a SuomiLove. Odotan huomista. Samalla kaavalla enemmän ulkoilua ja kirja tv:n sijasta.

Vierailija
38/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kolmeen ja siitä lähtien olen maannut sohvalla, käynyt välillä tupakalla ja syönyt ihan liikaa.

Duunari jolla vapaa viikonloppu menee lähes aina toipuessa viikon työstä :(

Vierailija
39/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin myöhään, söin aamupalan. Treenasin tunnin verran ja tein lounasta. Sitten katsoin youtubea ja söin laatikollisen pätkiksiä :D Nyt ihan hirveä olo. Hyvin lähti tämä herkuton tammikuu käyntiin.

Vierailija
40/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain isoäitini meille hoitoon huomiseen asti. Hän on dementikko ja isoisäni on hänen omaishoitajansa. Käytiin lasten kanssa leikkipuistossa, pelattiin lautapelejä ja leivottiin. Saunottiin. Kuivausrummussa pyörii vielä pyykkejä, mies katsoo telkkaria, itse istun koneella ja lapset (sekä mummo) nukkuu. Vähän haikea olo kun rakas ihminen on dementoitunut.

N33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi