Kylläpä tosi monella nuorella naisella on lä*ki pylly
Mitä on tapahtunut? Ennen naisilla rasva kertyi tisseihin mutta nykyään näyttää siltä että yhä useammalla naisella on rasva kertynyt takauksen 😂
Kommentit (8)
Fitnessbuumin myötä lihavat naiset saavat kehuja pyllystään. Normaali perse on nykyään "perseetön". Siten ylipainoiset eivät halua edes laihduttaa, vaan itse asiassa korostavat sitä lihavaa pyllyään ja ovat siitä ylpeitä.
Voi onnekkaita! Minulla kertyy vaan mahaan :(
Ei mitää uutta naisilla. Sen sijaan ihmetyhtää kun monilla nuorilla miehillä on hehtaariperse. Ennen ei ollut vaan rasva kertyi mahaan. Kun vertaa nuorten ja keski-ikäisten miesten ylipainoussutta niin nuorilla hehtaariperse ja vanhoilla miehillä iso maha
Kunhan hössötys isopersistä.hälvenee läskillä on kuumat paikat. Kannattiko mennä kardashiandiibaan, ovat ihan karmeita trikoissaan ja haarovälit puskee hikeä, näppylää ja kuvotusta kuka uskaltaa tollasen selluperseen paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan hössötys isopersistä.hälvenee läskillä on kuumat paikat. Kannattiko mennä kardashiandiibaan, ovat ihan karmeita trikoissaan ja haarovälit puskee hikeä, näppylää ja kuvotusta kuka uskaltaa tollasen selluperseen paljastaa.
Valitettavasti meille ylipainoisille ei juurikaan mahdu muut housut, kuin trikoot. Luojan kiitos, että olen ylipainoinen vain määräaikaisesti. Mulla on vain raskauskilot, jotka olen aikaisemminkin laihduttanut pois synnytyksen jälkeen. Oikeasti olen hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Fitnessbuumin myötä lihavat naiset saavat kehuja pyllystään. Normaali perse on nykyään "perseetön". Siten ylipainoiset eivät halua edes laihduttaa, vaan itse asiassa korostavat sitä lihavaa pyllyään ja ovat siitä ylpeitä.
Just näin. Ylipainoiset eivät ymmärrä (tai huijaavat itseään), että muodissa on lihaksikas pyöreä peppu, ei mikä tahansa iso leveä peppu. Itse kyllä pidän enemmän pienestä pepusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti meille ylipainoisille ei juurikaan mahdu muut housut, kuin trikoot. Luojan kiitos, että olen ylipainoinen vain määräaikaisesti. Mulla on vain raskauskilot, jotka olen aikaisemminkin laihduttanut pois synnytyksen jälkeen. Oikeasti olen hoikka.
Ai oikeasti olet hoikka? Minäkin olen oikeasti hoikka näiden makkaroiden alla :D
Ainahan nuo hehtaariperseet ovat olleet yleisiä