Onko yhtään tavispariskuntaa, jossa miehellä enemmän seksipartnereita?
Vaikuttaa, että nykyään tilanne on aina se, että miehellä 1-4 seksikumppania ja naisella 40
Kommentit (15)
Meillä on noin päin. Minä mies 34v ja kumppaneita on ollut noin 50, nainen 30v ja kumppaneita ollut noin 20.
Mies 55-v ja seksinumppaneita 6 ja minulla 43- v naisena 1, mieheni. Pitkä liitto.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on noin päin. Minä mies 34v ja kumppaneita on ollut noin 50, nainen 30v ja kumppaneita ollut noin 20.
Siinä ja siinä oletko "tavis", aika paljon olet saanut naisia kaadettua
40-vuotiaalla ex-miehelläni oli ollut varmaankin lähes 100 kumppania (osa prostituoituja ja suurin osa yhden illan juttuja) ennen minua ja minulla oli ollut 2 kumppania ennen häntä. Eron jälkeen ei ole itselläni ollut edelleenkään yhtäkään uutta kumppania ja hänellä on ollut tiettävästi pari säätöä tms.
Olemme 40+ molemmat ja kummallakin n. 8 kumppania.
Hölmö kysymys. Totta kai tullaisia on paljonkin, kuten me.
Eniten minua tässä huvittaa, että moni luulee kirjavan menneisyyden olevan myös ennuste tulevaisuudesta.
Ei aavistustakaan miehen kumppaneista. En ole keneltäkään koskaan kysynyt eikä kukaan minulta.
Voisin käräyttää erään henkilön potentiaalisena pettäjänä. Löysin tämän "Bossin" vaimon facesta.
Mutta se on jo niin vanha juttu etten taida...
No tietenkin, esim. kaikki paitsi ensimmäinen suhteeni jossa olin miehellekin ensimmäinen. Seuraavalla oli ollut 4-5 ja seuraavasta en uskaltanut tarkemmin kysellä. Ihan tavismiehiä jokainen, viimeisellä lähinnä hyvät sosiaaliset taidot.
Mun miehellä on ainakin ollut enemmän naisia tosin itsellänikin miehiä jonkin verran:)
En tiedä mieheni kumppanien lukumäärää eikä hän minun. Olimme yli kolmekymppisiä ja olleet vuosia sinkkuina alkaessamme seurustella, joten kumpikaan tuskin odotti toisen olevan kovin kokematon. Tiedämme toistemme merkitykselliset edeltävät parisuhteet ja sen, että sinkkuaikoina on satunnaisia tapailu- sekä irtosuhteita ollut. Nämä tiedot riittävät kummallekin.
Ihan matemaattisesti ajatellen, eikös niitä kumppaneita pitäisi olla keskimäärin suunnilleen yhtä paljon molemmilla. Kun siis aina tarvitaan sekä mies että nainen, ja miehiä ja naisia on suunnilleen yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ihan matemaattisesti ajatellen, eikös niitä kumppaneita pitäisi olla keskimäärin suunnilleen yhtä paljon molemmilla. Kun siis aina tarvitaan sekä mies että nainen, ja miehiä ja naisia on suunnilleen yhtä paljon.
Ei, koska pienellä määrällä miehiä on suuri määrä seksipartnereita ja isolla osalla miehiä taas vähän.
Molemmilla 1 ja alle kolmikymppisiä ollaan.