Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yhtään tavispariskuntaa, jossa miehellä enemmän seksipartnereita?

Vierailija
06.01.2018 |

Vaikuttaa, että nykyään tilanne on aina se, että miehellä 1-4 seksikumppania ja naisella 40

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla 1 ja alle kolmikymppisiä ollaan.

Vierailija
2/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on noin päin. Minä mies 34v ja kumppaneita on ollut noin 50, nainen 30v ja kumppaneita ollut noin 20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 55-v ja seksinumppaneita 6 ja minulla 43- v naisena 1, mieheni. Pitkä liitto.

Vierailija
4/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on noin päin. Minä mies 34v ja kumppaneita on ollut noin 50, nainen 30v ja kumppaneita ollut noin 20.

Siinä ja siinä oletko "tavis", aika paljon olet saanut naisia kaadettua

Vierailija
5/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaalla ex-miehelläni oli ollut varmaankin lähes 100 kumppania (osa prostituoituja ja suurin osa yhden illan juttuja) ennen minua ja minulla oli ollut 2 kumppania ennen häntä. Eron jälkeen ei ole itselläni ollut edelleenkään yhtäkään uutta kumppania ja hänellä on ollut tiettävästi pari säätöä tms.

Vierailija
6/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 40+ molemmat ja kummallakin n. 8 kumppania.

Vierailija
7/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö kysymys. Totta kai tullaisia on paljonkin, kuten me.

Eniten minua tässä huvittaa, että moni luulee kirjavan menneisyyden olevan myös ennuste tulevaisuudesta.

Vierailija
8/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan miehen kumppaneista. En ole keneltäkään koskaan kysynyt eikä kukaan minulta.

Vierailija
9/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käräyttää erään henkilön potentiaalisena pettäjänä. Löysin tämän "Bossin" vaimon facesta.

Vierailija
10/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on jo niin vanha juttu etten taida...

Vierailija
11/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin, esim. kaikki paitsi ensimmäinen suhteeni jossa olin miehellekin ensimmäinen. Seuraavalla oli ollut 4-5 ja seuraavasta en uskaltanut tarkemmin kysellä. Ihan tavismiehiä jokainen, viimeisellä lähinnä hyvät sosiaaliset taidot.

Vierailija
12/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ainakin ollut enemmän naisia tosin itsellänikin miehiä jonkin verran:)

Vierailija
13/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mieheni kumppanien lukumäärää eikä hän minun. Olimme yli kolmekymppisiä ja olleet vuosia sinkkuina alkaessamme seurustella, joten kumpikaan tuskin odotti toisen olevan kovin kokematon. Tiedämme toistemme merkitykselliset edeltävät parisuhteet ja sen, että sinkkuaikoina on satunnaisia tapailu- sekä irtosuhteita ollut. Nämä tiedot riittävät kummallekin.

Vierailija
14/15 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan matemaattisesti ajatellen, eikös niitä kumppaneita pitäisi olla keskimäärin suunnilleen yhtä paljon molemmilla. Kun siis aina tarvitaan sekä mies että nainen, ja miehiä ja naisia on suunnilleen yhtä paljon.

Vierailija
15/15 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan matemaattisesti ajatellen, eikös niitä kumppaneita pitäisi olla keskimäärin suunnilleen yhtä paljon molemmilla. Kun siis aina tarvitaan sekä mies että nainen, ja miehiä ja naisia on suunnilleen yhtä paljon.

Ei, koska pienellä määrällä miehiä on suuri määrä seksipartnereita ja isolla osalla miehiä taas vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän