Saano jokin epämukava ääni sydämenne sykkimään ja ahdistumaan pitkäksi aikaa?
Itsellä kusipäänaapurin saapuminen kotiin, jonka kyllä kuulee kaikki. Joku trauma tässä taustalla, tai sitten vain jo traumatisoitunut koko tyypistä :D Sydän hakkaa niin että pakko hengittää syvään. Kaikki oli tänään kunnossa ja rauhallista kunnes tuo heitti oven kiknni niin että vois kuristaa sen äijän.
Kommentit (9)
Moni ääni saa minut raivon partaalle. Pahimpana syömisäänet. Ahdistaa.
Kenen tahansa lapsen itku. Kaupassa tekee aina mieli mennä vetään vanhempaa turpaan, kun ei pidä lapsen perusturvallisuudesta huolta.
Tölkin avaussihahdus. Ei nyt suoranaisesti nosta verenpainetta, mutta kuulen sen kyllä erittäin helposti esim. eilen ruokaravintolassa. Eksän jätin, kun alkoi mennä tissuttelu överiksi.
Erään naisen ääni.
Minulla on ollut ap:n kaltainen naapuri. En saanut olla kotonani rauhassa, hän kyttäsi kaikki tekemiset ja valitti kaikista avaamisista ja sulkemisista ja monesta muustakin jutusta.
Jatkuva nuuskutus niiskutus kun ei voi millään niistää sitä nenää.
Koiran haukku. Pahin on sellainen kimeä räksytys.
Naapurissani asuu kovaääninen mies, ja kyllä nousee verenpaine ja alkaa ahdistaa heti kun hän tulee kotiin ja se karjahtelu ja mölinä alkaa taas. Naapurissa on niin harvoin hiljaista, että olen koko ajan stressaantunut. Pahinta on kun tuo mies menee parvekkeelle tupakalle ja kailottaa samalla puhelimeen. Tuon kuulee jo puolen kilometrin päästä jos hän sattuu olemaan parvekkeella puhelimessa kun olen tulossa kotiin. Olisipa jokin paikka minne mennä evakkoon.
Potilaan kutsukello.
T. Hoitaja