Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaavatko nämä ominaisuudet/luonteenpiirteet lähihoitajaksi ryhtymistä?

Vierailija
06.01.2018 |

- En ole sosiaalinen
- En liiemmin pidä ihmisistä
- En ole puhelias
- Neulakammo

Kaverini (sairaanhoitaja) sanoi ettei näistä ole mitään haittaa, oletteko samoilla linjoilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähihoitajat eivät kai ole tekemisissä neulojen (pistämisen) kanssa. Tietääkseni se tosin opetelleen koulutuksen aikana siitä huolimatta.

Vierailija
2/3 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- En ole sosiaalinen

- En liiemmin pidä ihmisistä

- En ole puhelias

- Neulakammo

Kaverini (sairaanhoitaja) sanoi ettei näistä ole mitään haittaa, oletteko samoilla linjoilla?

Riippuu mitä tarkoitat ei-sosiaalisella. Mikään hölöttäjä ei tarvitse olla, mutta ihmisten kanssa pitää tulla toimeen. Itse olen melko hiljainen ja rauhallinen ja ehkä osaltaan sen vuoksi olen luonut asiakkaisiini hyvän ja luottamuksellisen suhteen. Varsinkin muistisairaat ahdistuvat, jos hoitaja on hätäinen hosuja. Vapaalla tykkään olla perheen kanssa tai omassa rauhassa. 

Noista neulakammo on ongelmallisin. En itsekään pidä verikokeista ja olenkin pyörtynyt verikokeen jälkeen. Työssäni pistän lähes päivittäin insuliinia tai ns napapiikkejä asiakkaille eikä se tunnu pahalta. Opinnoissa joudut kuitenkin harjoittelemaan jonkin verran pistämistä, vaikka tulevaisuudessa työskentelisitkin sellaisessa yksikössä, jossa ei tarvitse pistää. Omassa ryhmässäni oli muutamia pahasti piikkikammoisia, mutta jokainen selvisi opinnot kunnialla läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän